Kennen we deze 2005 cabrio van AGN Numansdorp?

Voor de nieuwe leden,kijk deze topic's even door...

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Kennen we deze 2005 cabrio van AGN Numansdorp?

Bericht door petersdappie »

aart schreef:Als ik het goed zie geeft de kilometerteller ( met naald ) Miles aan en de kilometer stand kan je in elke mustang aanpassen van Km naar Miles in het menu van je boordcomputer
Hoi aart, dat kan echt niet bij elke mustang omgezet worden in km. Bij mijn mustang dus ook niet. Gr Theo
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Kennen we deze 2005 cabrio van AGN Numansdorp?

Bericht door petersdappie »

Eric schreef:
petersdappie schreef:Het is volgens mij een Europese auto of zelfs Nederlands.
Teller is in km en deze kan niet in mijl gezet worden
Europese of Nederlandse Mustangs bestaan niet. Als de snelheidsmeter in kilometers is komt hij uit Canada.
Hoi Erik, iig dus geen Amerikaan. Ik dacht bij kilometers even aan leverancier hessing. Maar dus Amerika of Canada. Ok.
Dieselhead
Berichten: 2214
Lid geworden op: wo 17 okt, 2012 17:00

Re: Kennen we deze 2005 cabrio van AGN Numansdorp?

Bericht door Dieselhead »

Of hendriks in Oss die deed ook nog wel mustangs in die tijd

Sent from my lumia 820 using Tapatalk
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Kennen we deze 2005 cabrio van AGN Numansdorp?

Bericht door Eric »

petersdappie schreef:Ik dacht bij kilometers even aan leverancier hessing. Maar dus Amerika of Canada
Hessing leverde idd nagenoeg altijd met km tellers en die auto's waren altijd 'Canadian Spec' zoals dat zo mooi heet. De 1995 SN95's die ze destijds verkochten zijn op speciale bestelling met deze specificatie gebouwd. Een paar jaar later verloor Hessing haar officiele importeurschap van US Ford. Waar ze daarna hun auto's vandaan haalden weet ik zo niet, maar dat zal ongetwijfeld een samenwerking met een grote overzeese dealer zijn geweest, zoals alle grijze importeurs eigenlijk werken. Ze bleven wel altijd Canadian Spec leveren, dus het zou me niet verbazen als het een dealer in Canada was. Of een Amerikaanse dealer die bij Ford Canadian Spec auto's kon bestellen.
Gebruikersavatar
Hennie
Adverteerder
Berichten: 2199
Lid geworden op: ma 24 mei, 2004 20:36
Locatie: de Kwakel

Re: Kennen we deze 2005 cabrio van AGN Numansdorp?

Bericht door Hennie »

Alleen de premiums hadden de dashboards met "message display" , de base uitvoering niet.
Gemiddeld zijn de mustangs MET stootstrippen allemaal huur auto's geweest, wat helemaal geen probleem hoeft te zijn natuurlijk, de huur auto's gaan meestal na 3-4 maanden weer de deur uit, en dat is eigenlijk altijd via de dealer auctions. ( don't ask me how I know.. :mrgreen: )
deze auto heeft die stoot strippen niet overigens, maar het is wel echt een basis uitvoering, en kijk uit veel V6én hebben GEEN ABS.

deze wel
http://www.lekimportcars.nl/nl/voorraad ... -cabriolet" onclick="window.open(this.href);return false;

Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Kennen we deze 2005 cabrio van AGN Numansdorp?

Bericht door Eric »

Hennie schreef:de huur auto's gaan meestal na 3-4 maanden weer de deur uit
Behalve deze dan, vorige week gefotografeerd vanuit m'n hotelraam in Honolulu. Minstens 10 jaar oud, compleet met deuken en verrot dak en gewoon te huur. Voor 30 dollar per dag :lol:

Afbeelding
Craneman
Berichten: 887
Lid geworden op: ma 20 feb, 2012 22:10
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Kennen we deze 2005 cabrio van AGN Numansdorp?

Bericht door Craneman »

Daar zou ik hem niet voor terug brengen...
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Plaats reactie

Terug naar “Meest gestelde vragen”