Aanschaf mustang 2011+

Voor de nieuwe leden,kijk deze topic's even door...

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
patrickweele
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 28 dec, 2012 12:41

Aanschaf mustang 2011+

Bericht door patrickweele »

Hallo allemaal. Enkele jaren geleden was ik hier actief op het forum en op zoek naar een mustang van rond 2004. Inmiddels enkele jaren verder maar nog geen Mustang. Wel ben ik enkele jaren ouder geworden en zijn de wensen wat veranderd. Inmiddels is mij duidelijk wat ik zoek in een Mustang, maar zit met een klein dingetje. Mijn huidige auto, ik heb hem sinds kort te koop gezet, veel kijkers op de advertentie maar nog geen kopers. Link: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mazd ... ousPage=lr

Hoop dat ik hem juist geplakt heb. Dus even afwachten.

Inmiddels ben ik dus aan het rondkijken naar een Mustang GT coupé vanaf bouwjaar 2011 handgeschakeld in het zwart of rood en met zwart interieur.

Zijn er verder punten waar ik rekening mee kan houden bij de aanschaf? Zijn er eventueel ook bedrijven welke deze kunnen importeren maar ook aan inruil doen? En dan hopelijk wel een degelijk bod voor de mx5, deze is echt een plaatje en gaat weg door mijn mustangfever.

Ik hoor jullie graag.
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Aanschaf mustang 2011+

Bericht door petersdappie »

Hopelijk vind jij je zeer mooie mustang. Suc6 met verkoop van je zeer mooie Mazda! Het marktplaats ellende ben ik ook bekent mee. Bieders mailers zeurders, werd er zelf moedeloos van. Helaas zijn er veel van die types. Gr Theo


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
patrickweele
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 28 dec, 2012 12:41

Re: Aanschaf mustang 2011+

Bericht door patrickweele »

Hallo Theo,

Heel erg bedankt. Ik ken de ellende inmiddels ook al. Bieders die mailen dat ze deze auto ook kunnen importeren uit Duitsland voor meer als 5000 euro minder dan ik ervoor vraag en dat ze dat bedrag dus aan mij bieden omdat ze niet alle moeite willen doen van import, of inkoopbedrijven welke 7000-8000 euro minder bieden :(
Gebruikersavatar
Shelby GT-H
Site Admin
Berichten: 1878
Lid geworden op: wo 11 nov, 2009 22:45
Locatie: Kop van N-H
Contacteer:

Re: Aanschaf mustang 2011+

Bericht door Shelby GT-H »

Ik kan niet in je portemonnee kijken maar ik zou persoonlijk voor een auto gaan voor 1 Feb 2008.
http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/2 ... e-bpm.html

Er komt dan een 10% milieu heffing bij. Ik denk dat de BPM van een 2011 ook nog wel flink zo zijn.
Groet,

Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nirwan
Berichten: 376
Lid geworden op: do 31 jul, 2014 09:09
Locatie: Top of Holland

Re: Aanschaf mustang 2011+

Bericht door Nirwan »

Tenzij hij een 2011+ model vind die al in Nederland rijd. 8)
Sold: 35th anniversary edition 3.8L V6 mustang, Looking for a new project !
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Aanschaf mustang 2011+

Bericht door Eric »

Nirwan schreef:Tenzij hij een 2011+ model vind die al in Nederland rijd. 8)
Of iemand die verstand heeft van BPM aangifte op taxatie. Er rijden 2013's rond waar minder dan 2500 euro bpm voor betaald is.
Gebruikersavatar
patrickweele
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 28 dec, 2012 12:41

Re: Aanschaf mustang 2011+

Bericht door patrickweele »

Dank jullie wel voor het meedenken. Ik heb gezien op de site van Hennie dat hij vermeld dat hij rond de 25.000 euro een GT kan leveren, natuurlijk snap ik dat dit een indicatieprijs is en de mx5 zal zich eerst moeten verkopen dan.

Mocht Hennie dit lezen, ik heb graag binnenkort even contact met u om gedachten uit te wisselen. Ik heb namelijk wat ideeën maar weet niet wat de mogelijkheden zijn.

Verder zag ik dat een adverteerder uit Dirksland dit type mustang ook onder de 30.000 euro aanbied.
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Aanschaf mustang 2011+

Bericht door DanielSmit »

Mijn gt komt van vs-import in Dirksland. Let op dat hij niet inruilt en geen garantie geeft. Verder was ik wel tevreden met zn service
Gewoon omdat het kan :)
Plaats reactie

Terug naar “Meest gestelde vragen”