Angel eyes Mustang 2005

Voor de nieuwe leden,kijk deze topic's even door...

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jkempi
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 07 okt, 2012 13:21
Locatie: Doorwerth

Angel eyes Mustang 2005

Bericht door Jkempi »

Hallo ik heb een vraagje ik heb mn mustang bekeken en het schijnt dat ik Angel eyes in de mistlampen http://www.americanmuscle.com/2005gt-an ... ights.html heb erg gaaf heb foto;s gezien op internet enzo van hoe het eruit ziet maar ik weet nie hoe je ze aan krijgt? zit een rood knopje onder t stuur maar weet niet of die ergens op werkt want de eyes gaan helaas niet aan namelijk of kan t zijn dat die verlichting kapot is ? . Rechts onder t stuur zit een knopje voor de mistlampen maar onder t stuur zit een rood knopje en als ik die aan klik gaat t branden maar als ik om mn auto heen loop zie ik niks anders branden :( Iemand toevallig hier ervaring mee? bij de dealer waar ik hem had gekocht wisten ze helemaal niks van de auto af helaas :roll:
Mustang The Best Muscle Car Facebook
Nirwan
Berichten: 376
Lid geworden op: do 31 jul, 2014 09:09
Locatie: Top of Holland

Re: Angel eyes Mustang 2005

Bericht door Nirwan »

Dat ligt er helemaal aan hoe ze zijn aangesloten. De geleerden hier met een zelfde type auto kunnen vast bevestigen of dat rode knopje standaard is of niet. Als ik jou was zou ik de bedrading nalopen en kijken hoe het geïnstalleerd is. Dan vind je de schakelaar vanzelf. 8)
Sold: 35th anniversary edition 3.8L V6 mustang, Looking for a new project !
Gebruikersavatar
aart
Berichten: 702
Lid geworden op: do 23 mei, 2013 18:51
Locatie: Sweetlake zuid Holland

Re: Angel eyes Mustang 2005

Bericht door aart »

Inderdaad de bedrading nalopen, op mijn vorige mustang had ik ze ook en die stonden op het stadslicht geschakeld dus gewoon met de verlichtingschakelaar, heb je de angeleyes met ledringen of zit er een apart kastje aan je mistlamp? Zoja dan is het de CCFL versie die iets meer licht geven dan de Ledversie

Aart
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming

2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
Gebruikersavatar
Jkempi
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 07 okt, 2012 13:21
Locatie: Doorwerth

Re: Angel eyes Mustang 2005

Bericht door Jkempi »

aart schreef:Inderdaad de bedrading nalopen, op mijn vorige mustang had ik ze ook en die stonden op het stadslicht geschakeld dus gewoon met de verlichtingschakelaar, heb je de angeleyes met ledringen of zit er een apart kastje aan je mistlamp? Zoja dan is het de CCFL versie die iets meer licht geven dan de Ledversie

Aart
heb Angeleyes met ledringen ;) en voor mistlampen heb een heel klein kastje naast mn stuur ;)
Mustang The Best Muscle Car Facebook
Gebruikersavatar
aart
Berichten: 702
Lid geworden op: do 23 mei, 2013 18:51
Locatie: Sweetlake zuid Holland

Re: Angel eyes Mustang 2005

Bericht door aart »

Normaal gesproken kan je de mistlampen in schakelen door de verlichtingschakelaar uit te trekken, tenzij ze er later ingebouwd zijn, is het een echte GT ?
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming

2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
Gebruikersavatar
Jiggy
Donateur 2014
Berichten: 382
Lid geworden op: za 07 jun, 2014 05:49
Locatie: omg. Breda / Roosendaal

Re: Angel eyes Mustang 2005

Bericht door Jiggy »

Misschien is het een hint dat je die rommel niet aan krijgt :mrgreen:

Angel Eyes horen in BMW's en knakentunerbakken, niet op een mooie Mustang ;)

Dat knopje is waarschijnlijk voor je mistachterlicht in een losse unit of in je linker achterlicht.
Vooral als er een ledje in de knop zit is dit het 99% zeker voor je mistlamp achter.

Weet je wel zeker dat ze aangesloten zijn, loop de bekabeling eens na, zijn ze niet gewoon geschakeld op je stadslicht? Je hebt ook angeleyes die je via een app kan besturen, als je het echt niet kan vinden eerst even zoeken wat voor type je hebt, populaire plekken voor een knop zijn in de buurt van de onderkant van t stuur, in het dashboardkasje ergens en onder de armsteun. Anders zul je echt moeten gaan zoeken en bekabeling volgen.
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
V8 custom Supercharged - When the clutch drops, the bullshit stops
Gebruikersavatar
Jkempi
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 07 okt, 2012 13:21
Locatie: Doorwerth

Re: Angel eyes Mustang 2005

Bericht door Jkempi »

aart schreef:Normaal gesproken kan je de mistlampen in schakelen door de verlichtingschakelaar uit te trekken, tenzij ze er later ingebouwd zijn, is het een echte GT ?
nee het is een 4.0 v6 :oops: met een Gt body heb een klein schakeltje naast het middenconsole waar mee ik de mistlampen aan doe :roll:
Mustang The Best Muscle Car Facebook
Gebruikersavatar
philip
Berichten: 698
Lid geworden op: zo 28 jun, 2009 19:47
Locatie: Torhout

Re: Angel eyes Mustang 2005

Bericht door philip »

Jiggy schreef:Angel Eyes horen in BMW's en knakentunerbakken, niet op een mooie Mustang ;)
Lol, ben net zelf ook aan het experimenteren om wat extra drl/turn signals enzo in te bouwen in de koplampen :mrgreen: :mrgreen:

Des gouts et des couleurs ... of hoe zegt men dat 8)
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
Gebruikersavatar
Jiggy
Donateur 2014
Berichten: 382
Lid geworden op: za 07 jun, 2014 05:49
Locatie: omg. Breda / Roosendaal

Re: Angel eyes Mustang 2005

Bericht door Jiggy »

philip schreef:
Jiggy schreef:Angel Eyes horen in BMW's en knakentunerbakken, niet op een mooie Mustang ;)
Lol, ben net zelf ook aan het experimenteren om wat extra drl/turn signals enzo in te bouwen in de koplampen :mrgreen: :mrgreen:

Des gouts et des couleurs ... of hoe zegt men dat 8)
zeg me dat je DRL probeert in te bouwen in die 2 richeltjes in de koplampen! Must see, ik heb het 1 keer gezien po het internet, nooit meer terug kunnen vinden, maar ziet er supervet uit.
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
V8 custom Supercharged - When the clutch drops, the bullshit stops
Gebruikersavatar
philip
Berichten: 698
Lid geworden op: zo 28 jun, 2009 19:47
Locatie: Torhout

Re: Angel eyes Mustang 2005

Bericht door philip »

Jiggy schreef:zeg me dat je DRL probeert in te bouwen in die 2 richeltjes in de koplampen! Must see, ik heb het 1 keer gezien po het internet, nooit meer terug kunnen vinden, maar ziet er supervet uit.
Nee, dat is het niet maar moeilijk kan het niet zijn. Wou wel zoiets doen maar durfde het niet aan om direct op mijn huidige koplampen te beginnen prutsen. Dus maar setje besteld en samen laten afkomen met mijn Brenspeed bestelling. Wou al langer overstappen op raxiom style omdat dat volgens mij mooier uitkomt met mijn koplampsplitters.

Dit was een testje: https://youtu.be/zDygp1XAbE8

En om de kerstversiering nog wat aan te vullen ook maar RGB ingestoken 8)

https://youtu.be/AP17lx-Hecg
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
Plaats reactie

Terug naar “Meest gestelde vragen”