Advies / meekijken bij rebuild

Voor de nieuwe leden,kijk deze topic's even door...

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Guideaux2001
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 03 apr, 2017 07:32

Advies / meekijken bij rebuild

Bericht door Guideaux2001 »

Hallo,

Ik laat op dit moment een Mustang rebuilden; Graag zou ik daar een paar keer met een expert naar willen kijken daar ik niet alle noodzakelijke kennis heb. Wie kan mij hierin adviseren? Regio Rotterdam
Gebruikersavatar
lee iacoca
Berichten: 601
Lid geworden op: di 07 okt, 2008 19:04
Locatie: drenthe

Re: Advies / meekijken bij rebuild

Bericht door lee iacoca »

Ik weet niet waar je het laat doen, maar je zou ton van broekhoven kunnen vragen van mustang country.
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'69 351-4v-4 speed, mach1🐎
Gebruikersavatar
Gearz
Super User
Berichten: 5518
Lid geworden op: zo 11 mei, 2008 18:39
Locatie: Midden-Gelderland

Re: Advies / meekijken bij rebuild

Bericht door Gearz »

Hey Guido,

Heb ik jou in 2007 niet nog op weg geholpen na de aanschaf van je daily Camaro ?
Stuur maar een PB'tje mocht ik je ergens mee kunnen helpen. :wink:

Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
MichaelM
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 21 sep, 2016 08:48

Re: Advies / meekijken bij rebuild

Bericht door MichaelM »

lee iacoca schreef:Ik weet niet waar je het laat doen, maar je zou ton van broekhoven kunnen vragen van mustang country.
Ja Ton kun je vragen als je geld over hebt... Als je dat doet zou in ieder geval duidelijk afspreken wat het kost vraag ook een bij een gerenommeerde garage of zij willen meekijken.
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: RE: Re: Advies / meekijken bij rebuild

Bericht door Ando »

MichaelM schreef:
lee iacoca schreef:Ik weet niet waar je het laat doen, maar je zou ton van broekhoven kunnen vragen van mustang country.
Ja Ton kun je vragen als je geld over hebt... Als je dat doet zou in ieder geval duidelijk afspreken wat het kost vraag ook een bij een gerenommeerde garage of zij willen meekijken.
Volgens mij is Ton niet duur....of zie ik dat verkeerd?
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Gebruikersavatar
lee iacoca
Berichten: 601
Lid geworden op: di 07 okt, 2008 19:04
Locatie: drenthe

Re: RE: Re: Advies / meekijken bij rebuild

Bericht door lee iacoca »

Ando schreef:
MichaelM schreef:
lee iacoca schreef:Ik weet niet waar je het laat doen, maar je zou ton van broekhoven kunnen vragen van mustang country.
Ja Ton kun je vragen als je geld over hebt... Als je dat doet zou in ieder geval duidelijk afspreken wat het kost vraag ook een bij een gerenommeerde garage of zij willen meekijken.
Volgens mij is Ton niet duur....of zie ik dat verkeerd?
Ik heb goede ervaringen met Ton en ook goede afspraken mee kunnen maken. Maar natuurlijk kan Ton van tevoren geen vaste prijzen geven net als elke andere garage dat niet kan. De mooiste wagen kan van binnen één brok ellende zijn.
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'69 351-4v-4 speed, mach1🐎
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Advies / meekijken bij rebuild

Bericht door Swordfish79 »

helemaal mee eens!!
MichaelM
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 21 sep, 2016 08:48

Re: Advies / meekijken bij rebuild

Bericht door MichaelM »

Nou, ook als je auto in prima conditie is, worden er door Ton uren gemaakt die niet te verklaren zijn... Dus let op wat je afspreekt!
Gebruikersavatar
Jasper
Berichten: 433
Lid geworden op: do 21 aug, 2008 18:14
Locatie: Noord-west Brabant

Re: Advies / meekijken bij rebuild

Bericht door Jasper »

MichaelM schreef:Nou, ook als je auto in prima conditie is, worden er door Ton uren gemaakt die niet te verklaren zijn... Dus let op wat je afspreekt!
Dat lijkt me sterk hoor, mijn ervaring is dat hij juist minder uren in rekening brengt dan daadwerkelijk zijn gemaakt. Ik vind Ton een eerlijke monteur, en inderdaad kun je soms van te voren gewoon niet weten wat voor werk er in een auto schuilt.

Sorry voor klein beetje off-topic, ik hoop dat het voorspoedig gaat met je rebuild.

Jasper
1965 mustang fastback, 289 2v Prairie bronze. (sold 28-08-2014)
1967 mustang coupe, 289 4v midnight blue.
Keesnogniets
Berichten: 3
Lid geworden op: di 06 dec, 2016 21:27

Re: Advies / meekijken bij rebuild

Bericht door Keesnogniets »

Ik zou gewoon keertje langs gaan bij Ton , dat kost niets !. Maar geef je een berg kennis. :ok:
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: RE: Re: Advies / meekijken bij rebuild

Bericht door Ando »

Jasper schreef:
MichaelM schreef:Nou, ook als je auto in prima conditie is, worden er door Ton uren gemaakt die niet te verklaren zijn... Dus let op wat je afspreekt!
Dat lijkt me sterk hoor, mijn ervaring is dat hij juist minder uren in rekening brengt dan daadwerkelijk zijn gemaakt. Ik vind Ton een eerlijke monteur, en inderdaad kun je soms van te voren gewoon niet weten wat voor werk er in een auto schuilt.

Sorry voor klein beetje off-topic, ik hoop dat het voorspoedig gaat met je rebuild.

Jasper
Aardig wat uurtjes met Ton gewerkt en nooit problemen. Als het nodig is ga ik er weer naartoe. Als je de boel belazert houd je het zo lang niet vol in dit wereldje, kijk maar naar AHP.
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Gebruikersavatar
Gearz
Super User
Berichten: 5518
Lid geworden op: zo 11 mei, 2008 18:39
Locatie: Midden-Gelderland

Re: Advies / meekijken bij rebuild

Bericht door Gearz »

Topic starter was niet zoekende naar een monteur of bedrijf om aan zijn auto te werken echter wel naar iemand die voor een second opinion eens mee wilde kijken naar de werkzaamheden van het bedrijf waar hij een Mustang liet restaureren, dit heeft er vervolgens toe geleid dat hij zich inmiddels uit betreffend project heeft teruggetrokken.
De vraag of Ton, AHP of wie dan ook in het verleden goed of minder goed werk afleverde lijkt mij in dit topic verder niet relevant.

Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Plaats reactie

Terug naar “Meest gestelde vragen”