7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Plaats nieuwe Meetings en Verslagen....

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door 1967coupe »

Volgende keer beter Kees :mrgreen:

Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door keesie25 »

Chris en Rene, ik heb jullie uiteraard niet bewust genegeerd, maar je zegt het al: er was zo veel te doen en te zien, je ziet dan ongetwijfeld toch mensen en dingen over het hoofd. Ikzelf was inderdaad voortdurend in gesprek met allerlei mensen, want op zo'n dag als deze zit ik op mijn praatstoel hoor! Namen onthouden is op zo'n dag al helemaal onmogelijk. Veel gesprekken ontstaan spontaan, omdat iedereen een gemeenschappelijke interesse heeft. De 'grap' is ook, als je bij je eigen auto staat en het een en ander uitlegt of open maakt, dan weet iedereen wel dat die auto van jou is, maar als je zelf gaat rondlopen, weet niemand of je een Mustang hebt of niet. Als je met iemand praat, weet je vaak niet eens wie het is. Maar het ging er om dat het een perfecte dag was, toch?
Ikzelf ben iets eerder weg gegaan: in een week een complete restauratie uitgevoerd, zaterdag de hele dag op de modeautobeurs in Houten, en vandaag dus Mustang Valley. Om een uur of drie was ik wel een beetje 'gaar'.

Heeft iemand en foto van de stand van Rene?
Gebruikersavatar
mustangfan26
Berichten: 985
Lid geworden op: ma 04 jul, 2011 13:22

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door mustangfan26 »

Dat was die stand met de Mustang vlaggen die elke keer bijna in je gezicht waaiden terwijl ik met Chris en anderen aan het praten was hahahahahah.
Ben ik me overigens weer vergeten voor te stellen Rene. Zal ik de eerst volgende gelegenheid even doen.
Filmpje van mijn auto toen deze nog in amerika stond!
http://www.youtube.com/watch?v=GaYD9OnsqYk
Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door chrisrombouts »

Kees, je slaat de spijker helemaal op zijn kop met je verklaring !!
100 Procent herkenbaar !! :mrgreen:
Je kan gewoon nooit met iedereen een praatje maken op zo'n dag !
Volgende keer beter !!
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door chrisrombouts »

mustangfan26 schreef:Dat was die stand met de Mustang vlaggen die elke keer bijna in je gezicht waaiden terwijl ik met Chris en anderen aan het praten was hahahahahah.
Ben ik me overigens weer vergeten voor te stellen Rene. Zal ik de eerst volgende gelegenheid even doen.
Rene had zelf zo'n Franse Mustang bij ! (Peugot) :mrgreen:
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door 72grande »

René wel gesproken, maar geen foto van zijn stand :wink:

Inmiddels doet Flickr het weer, dus nog een paar fotootjes:

Afbeelding
P1000952 by Marc Noordink, on Flickr

Afbeelding
P1000955 by Marc Noordink, on Flickr

Afbeelding
P1000977 by Marc Noordink, on Flickr

Afbeelding
P1000978 by Marc Noordink, on Flickr

Afbeelding
P1000986 by Marc Noordink, on Flickr

Afbeelding
P1010065 by Marc Noordink, on Flickr

Afbeelding
P1010087 by Marc Noordink, on Flickr

Afbeelding
P1010094 by Marc Noordink, on Flickr

Afbeelding
P1010149 by Marc Noordink, on Flickr

Afbeelding
P1010147 by Marc Noordink, on Flickr
Marc
Gebruikersavatar
saf1908
Berichten: 1627
Lid geworden op: vr 04 mei, 2012 19:48

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door saf1908 »

Het was een zeer geslaagde dag! Gelukkig voelde ik me vanmorgen niet te beroerd om op tijd mijn bed uit te komen na een lange bbq gisteravond.
Weer zeer de moeite waard om vanaf Streepland met zijn allen op het gemakje naar Poeldijk te cruisen. Met name de tunnels waren geweldig. :mrgreen:

Het was mijn eerste Mustang Valley en ik vond de sfeer erg goed en de organisatie idem dito. Zelfs het weer zat mee vandaag.

's Middags hadden wij het wel gezien en zijn we naar Scheveningen gereden om nog een paar uur op het strand te zitten.
Dat bracht mij meteen op de vraag waarom zo'n meeting niet lekker op de boulevard wordt gehouden? Vd Ende Racing Inn was goed bereikbaar en er was voldoende plaats, maar waarom dan niet 15 min. verderop aan het strand?
1966 Mustang Fastback
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door keesie25 »

Dank je Chris, en tja, ik heb niet eens gemerkt dat er ergens vlaggen in mijn gezicht waaiden.......

Een van de mooiste momenten was voor mij dat een vader en zijn zoontje (een jaar of 9-10) langs kwam, en dat die jongen vroeg of zijn vader een foto van hem mocht maken in mijn wagen, met dat joch achter het stuur!
Uiteraard vroeg hij zijn vader ook waarom HIJ geen Mustang had. Ik heb hem dat uitgelegd:kinderen opvoeden kost veel geld. Iedere avond eten ze een bordje mee, en als je al die bordjes (en kleding en schoolboeken en een fiets en Nike's en.....)optelt, dan kost een kind opvoeden tot zijn 18e ongeveer een nieuwe Porsche (of een Mustang). De jongen had ook nog een zusje, dus daarom heeft zijn pa geen Porsche. Daarna zei ik dat ik geen kinderen heb, en geen TWEE Porsches, en dat zijn vader dus eigenlijk rijker is dan ik. Misschien is het jochie na vandaag nog wel trotser op zijn pa dan dat hij al was....... :wink:
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5304
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door Neko- »

Allereerst aan de organisatie en allen die geholpen hebben om er een mooie dag van te maken: BEDANKT!

Hier mijn setje fotos.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vind de rest op: http://s68.photobucket.com/user/Neko130 ... 20Poeldijk
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
dikketienes
Berichten: 128
Lid geworden op: zo 14 apr, 2013 15:12
Locatie: Breda

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door dikketienes »

Inderdaad Stephan op de boulevard is ook geen verkeerde locatie denk ik. Verder tevreden met Van de Ende racing hoor :ok: .

Vandaag verder heerlijke dag gehad. Eerste de tocht vanuit Streepland dit keer iets langer gewacht maar met de 20 man (en vrouwen) uit België meer dan waard. Weer gezellig oude bekende gesproken en ook onbekende waarvan bleek dat ik ze toch kende via een andere interesse.
Wat de Mustang allemaal wel niet bij elkaar brengt.
Afbeelding

Zoals gewoonlijk niet heel lang gebleven maar meer dan goed vermaakt. Bedankt weer aan de organisatie.
Leuke foto's allemaal.
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door Mustang24 »

keesie25 schreef: , maar als je zelf gaat rondlopen, weet niemand of je een Mustang hebt of niet. Als je met iemand praat, weet je vaak niet eens wie het is.
Daarom loop ik altijd met een petje rond met Tweety op !
Verleden jaar was dat een petje met GTA67, maar vandaag ... was het Suzuki dat er opstond... :mrgreen:

En nee, met een petje Porsche of Ferrari ga je mij niet zien... :lol:

:smt117
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Helemaal kapot maar zeer tevreden gevoel kijk ik terug naar een zeer succesvolle editie van Mustang Valley.
Wie dacht dat 13 een ongeluksgetal was, zat er toch echt naast. De 13e editie van Mustang Valley startte vanochtend al vroeg met een kraakheldere hemel, en dat is de hele dag zo gebleven.
Opnieuw werd het record Mustangs van het voorgaande jaar verbeterd. Deze editie konden we maar liefst 205 stuks binnen de poort ontvangen. Ongekend gaaf.
Hierbij wil ik iedereen die meegewerkt heeft aan het evenement bedanken voor hun inzet: Sponsoren, de onmisbare groep Vrijwilligers, Van Der Ende Racing Inn, de 2 bands: Sarless en Goldpepper, en alle Mustang bezitters.
Samen hebben we ook dit jaar er weer een fantastisch evenement van kunnen maken.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Craneman
Berichten: 887
Lid geworden op: ma 20 feb, 2012 22:10
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door Craneman »

keesie25 schreef:Sorry Rene, ik heb er dan dus totaal overheen gekeken, maar er was zoveel te zien, te praten, te luisteren......ik heb diverse rondjes gemaakt over de parkeerplaats, en dacht alles gehad te hebben. Ik wist niet eens dat je een stand had.......misschien ben ik dus WEL bij je stand geweest, maar ja, dat is het probleem als je de mensen niet van gezicht kent.
Niet van gezicht of de naam vergeet of niet meer weet wie bij welke auto hoort. Ik denk dat ik volgende keer een badge omdoe met mijn naam erop of zoiets! :lol:
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Gebruikersavatar
JJ
Berichten: 191
Lid geworden op: di 12 aug, 2003 08:29
Locatie: Germany/USA
Contacteer:

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door JJ »

[img]http://www.dr-mustang.com/extras/images/dr_mustang.gif[/img]
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: 7 juni 2015 - Mustang Valley - Van der Inde Racing Inn, Poeldijk

Bericht door ErwinM »

Ik was er gisteren even als bezoeker. Voor mij was het de eerste keer dat ik op zo'n event was en heb erg van al het moois wat er te zien was genoten. Ook een aantal leuke gesprekken gehad met een aantal eigenaars (vraag me niet wie :P). Ik las dat het bezoekers record alweer was gesneuveld met 205 wagens. Toen ik weg moest (helaas nog andere verplichtingen die dag) waren er 162 binnen en toen zag het er al behoorlijk vol uit. Ik vraag mij af of het volgend jaar nog gaat passen. Ik verwacht dat er bij een volgende editie zich een groter aantal mensen met een 2015 model bij de poort zullen melden. En ... daar zal ik dan ook bij zijn: Ik verwacht mijn paardje eind augustus/begin september. Een geweldig event als dit in je achtertuin (4km van mijn huis) zal ik dan natuurlijk niet overslaan ;)
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Plaats reactie

Terug naar “Mustang meetings”