TMCN meetings?

Plaats nieuwe Meetings en Verslagen....

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: TMCN meetings?

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Het is natuurlijk makkelijk om vanaf de zijlijn kritiek op iets te hebben.
Om iets te organiseren voor zo'n 200 bezoekende Mustangs vergt nogal wat moeite,
en bij de organisatie van een evenement zal TMCN verschillende aspecten allemaal meewegen.

Het TMCN bestuur doet dit geheel belangeloos voor de leden, en zijn zelf de hele dag in touw om alles in goede banen te leiden.
Als organisator van Mustang Valley, weet ik dat als geen ander.
Maar je mag je natuurlijk altijd aanmelden als lid, je voorstellen voorleggen tijdens de jaarvergadering, en je kandidaat stellen voor het bestuur.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: TMCN meetings?

Bericht door Ando »

Ik ken het terrein niet, maar het zou inderdaad met de ruimte te maken kunnen hebben. Misschien was het handiger geweest dit in het mailtje er bij te vermelden, dat had vragen gescheeld. Groeien alle meetings een beetje uit hun voegen? Mustang Valley was ook al te krap begreep ik.
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Gebruikersavatar
rzboss302
Berichten: 677
Lid geworden op: ma 12 apr, 2004 10:39

Re: TMCN meetings?

Bericht door rzboss302 »

@ Ando:
Mustang Valley was dit jaar wederom een groot succes. Door alles in goede banen te leiden konden we alle 218 bezoekende mustangs binnen de poort kwijt en was het dus niet te krap zoals jij begreep!!

En zoals eerder al gezegt, het is heel makkelijk om kritiek te leveren aan de organisatie van de meetings. Maar als mede-organisator van Mustang Valley weet ik dat er veel meer bij komt kijken om een meeting te organiseren dan de meeste denken.....

grz Richard
Ford Mustang

69' mach 1 : 390 cui, 4-speed.
70' boss 302
------------------------------------
If you're under control.....
you're not going fast enough
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: TMCN meetings?

Bericht door mustang66coupe »

Je zal me niet horen zeggen dat een meeting regelen makkelijk is. Is zit namelijk ook dicht bij het vuur van een oldtimer club organisatie. Ik roep dus niet zomaar wat langs de zijlijn.
En dat niet leden wel betalen is ook te begrijpen.
Maar verder onderscheid maken?? Dat vind ik niet zo gepast. Organiseer dan een meeting exclusief voor clubleden of zoek een grotere/betere locatie zodat verder onderscheid niet nodig is.

Maar goed iedere club mag en kan natuurlijk zijn eigen regels en normen bepalen en het is aan de mensen zelf of men lid wil worden/blijven of niet.
66 coupe aut. V8 in progress
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: RE: Re: TMCN meetings?

Bericht door Ando »

rzboss302 schreef:@ Ando:
Mustang Valley was dit jaar wederom een groot succes. Door alles in goede banen te leiden konden we alle 218 bezoekende mustangs binnen de poort kwijt en was het dus niet te krap zoals jij begreep!!

En zoals eerder al gezegt, het is heel makkelijk om kritiek te leveren aan de organisatie van de meetings. Maar als mede-organisator van Mustang Valley weet ik dat er veel meer bij komt kijken om een meeting te organiseren dan de meeste denken.....

grz Richard
218 is een heel mooi aantal, daar mogen jullie trots op zijn! Ik denk dat er weinig Mustang meetings dat aantal halen. In 2015 vertelde Ronald me dat hij te weinig plek had, vandaar mijn reactie.
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: TMCN meetings?

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Dit jaar kregen we van Jaap v/d Ende toestemming om, vanwege het voortreffelijke weer, alleen Mustang toe te laten op de parkeerplaats.
In het verleden moesten we het gedeelte links van de de ingang vrijlaten voor mensen die kwamen karten of mini-biken.
Deze +/- 30 extra plaatsen konden we dit jaar, waarbij ook een groep van 15 Franse Mustangs afreisden, goed gebruiken.

Het aantal bezoekers is zeker afhankelijk van het weer.
Te warm, en de mensen gaan naar het strand, net als bij regen zullen er ook mensen afhaken.

TMCN heeft in het verleden tijdens de eindmeeting/familyday wel hogere aantallen bezoekende Mustangs gehad.
Meer dan 250 op de zondag, als ik mij goed herinner.

Vandaag de dag worden er beduidend meer meetings georganiseerd dan zo'n 10 jaar geleden.
Tegenwoordig moet je elk weekend een keuze maken naar welke meeting je naar toe gaat.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: TMCN meetings?

Bericht door Ando »

Nou Ronald, dat wordt dan de uitdaging: meer dan 250 Mustangs. Moet te doen zijn toch?
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: TMCN meetings?

Bericht door Mack »

Ik vind een vergelijking met Mustang Valley toch scheeflopen. Mustang Valley is een gratis event (gratis voor deelnemers tenminste) en dat is altijd super geregeld. TMCN is een club waar ik -en velen met mij- elk jaar weer geld voor neertellen. Dan mogen er best opmerkingen gemaakt worden dat de club zijn leden niet informeert over meetings, een onhandige website heeft en onduidelijke mails naar niet-leden verstuurd die daardoor wegblijven.

Laten we eerlijk zijn: buiten een blaadje een paar keer per jaar zie ik niks terug van mijn lidmaatschap, aangezien ik steeds achteraf hoor (of lees) over evenementen en meetings. Dat is toch vreemd? Waar gaat mijn geld heen? En dit leeft bij meer mensen, dat weet ik.

Of dat dit forum de juiste weg is: waarschijnlijk niet maar hierdoor wordt het niet één persoon die een mailtje stuurt naar de club, maar een groep mensen die hun zorgen delen op een groot Mustang-platform. Blijkbaar leeft dit dus in de Mustang-gemeenschap en leidt het tot ontevreden leden en niet-leden die geen lid willen worden. Als club zou ik me dat aantrekken en niet wachten tot individuele leden gaan mailen - want dat gebeurt toch niet.

Dit topic hoeft geen TMCN-bashing te worden maar mensen mogen hun zorgen uiten over een club die Mustangrijders zou moeten samenbrengen. Een reactie als "doe het dan lekker zelf" vind ik te kort door de bocht.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: TMCN meetings?

Bericht door Aron66 »

Mack schreef:Ik vind een vergelijking met Mustang Valley toch scheeflopen. Mustang Valley is een gratis event (gratis voor deelnemers tenminste) en dat is altijd super geregeld. TMCN is een club waar ik -en velen met mij- elk jaar weer geld voor neertellen. Dan mogen er best opmerkingen gemaakt worden dat de club zijn leden niet informeert over meetings, een onhandige website heeft en onduidelijke mails naar niet-leden verstuurd die daardoor wegblijven.

Laten we eerlijk zijn: buiten een blaadje een paar keer per jaar zie ik niks terug van mijn lidmaatschap, aangezien ik steeds achteraf hoor (of lees) over evenementen en meetings. Dat is toch vreemd? Waar gaat mijn geld heen? En dit leeft bij meer mensen, dat weet ik.

Of dat dit forum de juiste weg is: waarschijnlijk niet maar hierdoor wordt het niet één persoon die een mailtje stuurt naar de club, maar een groep mensen die hun zorgen delen op een groot Mustang-platform. Blijkbaar leeft dit dus in de Mustang-gemeenschap en leidt het tot ontevreden leden en niet-leden die geen lid willen worden. Als club zou ik me dat aantrekken en niet wachten tot individuele leden gaan mailen - want dat gebeurt toch niet.

Dit topic hoeft geen TMCN-bashing te worden maar mensen mogen hun zorgen uiten over een club die Mustangrijders zou moeten samenbrengen. Een reactie als "doe het dan lekker zelf" vind ik te kort door de bocht.

Maarten verwoord het zoals ik het ook voel, misschien komt dat door mijn woonplaats, maar de reden waarvoor ik toch lid blijf, is het clubblad, en het gevoel dat ik erbij "moet" horen. Niet dat ik een minderwaardigheidscomplex heb, maar meer in het geval dat als er iets in het verre zuiden wordt georganiseerd, dat ik er dan ook heen kan gaan. Van de andere voordelen die het lidmaatschap met zich mee brengen, maak ik geen gebruik.

Aron
wim1987
Berichten: 21
Lid geworden op: za 23 jan, 2010 17:18
Locatie: Monnickendam

Re: TMCN meetings?

Bericht door wim1987 »

Heey heren ,

Misschien wat simpel gedacht maar als ik met me auto naar een show wil ga ik op internet kijken of er wat te doen is .

Want gaan we straks dan ook verlangen van de SNC of de King Cruise dat ze alle amerikanen bezitters attent gaan maken op een meeting?

En over de website van tmcn ik heb er geen problemen mee wel snap ik dat het niet handig is dat je niet leden je evenementen niet kunnen zien , maar die worden dan weer wel gemeld op diverse website's .

Wim
Gebruikersavatar
SanQ
Berichten: 453
Lid geworden op: vr 23 mei, 2014 09:21
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: TMCN meetings?

Bericht door SanQ »

Waar iedereen ook even aan voorbij gaat is dat Boxtel een TMCN Family day is, geen standaard meeting..... als ik nu sommige reacties zie dan lijkt het wel of men wel de lusten wil maar zo min mogelijk lasten.

Lekker schreeuwen dat het beter kan of anders moet is simpel en kan iedereen, neem dan je verantwoording en werk mee aan die verandering of verbetering en als je dat niet kan of wil dan mag je in mijn ogen niets anders doen dan dit heeeel vriendelijk vragen of voorstellen !

Elke vereniging of club draait op een paar mensen die daar behoorlijk veel tijd instoppen en het is echt niet zo dat we die heilig moeten verklaren maar enig respect is zeker wel op zijn plaats !!
Ticking away the moments that make up a dull day......
Gebruikersavatar
Jiggy
Donateur 2014
Berichten: 382
Lid geworden op: za 07 jun, 2014 05:49
Locatie: omg. Breda / Roosendaal

Re: TMCN meetings?

Bericht door Jiggy »

Hoe e.e.a. op mij overkomt:

Er is een soort elite binnen de TMCN die dingen regelen die ze vooral zelf leuk vinden, en alle 'leuke' zaken voor dit kleine clubje zelf regelt (je ziet bij unieke dingen altijd dezelfde mensen terugkomen, of het nou een rondje is in een nieuw type mustang of een uniek bezoekje aan iets).
Informatie naar betalende (dit is wel het sleutelwoord, de King Cruise hoeft natuurlijk niemand te informeren als er een meeting is ergens, maar die hebben dan ook geen vereniging met betalende leden).
Ik heb het lidmaadschap ervaren alszijnde een leuk blad en een pasje, that's it. Ik ben inmiddels ook geen lid meer omdat de TMCN obviously niet helemaal mijn ding is (niks mis mee, dat kan).

Let wel, ik zeg hierboven 'overkomt' en ik ga natuurlijk veel te kort door de bocht met bovenstaande en is volstrekt unfair.
Ik doe heel veel mensen heel erg tekort aan de tijd die ze hierin stoppen en te zeggen dat men iets regelt voor een klein elite clubje terwijl ik zelf geen enkele moeite heb gedaan om ook maar een event te bezoeken die paar keer dat ik dit wel vooraf wist.
Maar dit verwoord wel een beetje hoe de TMCN (waarschijnlijk heel onterecht) op mij is overgekomen, dat betekent dat er toch echt minimaal in communicatie naar leden toe heel veel nog niet helemaal lekker gaat, anders was dit niet zo op mij overgekomen.
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
V8 custom Supercharged - When the clutch drops, the bullshit stops
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: TMCN meetings?

Bericht door 1967coupe »

Ik wil hier even op reageren. Ik heb zelf 5 jaar de evenementen georganiseerd en het vervelende is dat je het nooit iedereen naar de zin kunt maken. Dat heb ik ook ervaren. Ook snap ik de kreet dat het voor een kleine groep bedoeld zou zijn maar dat komt hoofdzakelijk doordat iedere keer dezelfde mensen aanwezig zijn. Er is door ons en de mensen die na ons kwamen heel wat geprobeerd om hier verandering in te krijgen maar er zijn blijkbaar heel wat mensen die wel lid willen zijn maar er verder weinig mee hebben (meetings dus).
We hebben in het verleden, schat zo'n 15 jaar terug, een enquete gehouden onder de leden met een vragenboekje. Dat kon in een minuutje of 5 beantwoord worden en GRATIS teruggestuurd worden. Van de ( toen dik 1300 ) leden kwam er maar een stuk of 80 vragenlijsten terug. Dan krijg je als bestuur een beetje een moedeloos gevoel van waar doe je het voor...
Wij hebben het altijd met veel plezier gedaan, wat ons veel vrije tijd kostte en ondanks dat je zelf vrij weinig meekreeg van de meeting maar dat hadden we er voor over. we stonden altijd open voor discussie (en ik neem aan het huidige bestuur ook) maar meld dat dan bij het bestuur en niet op een forum wat niets te maken heeft met TMCN.
Wel vind ik het jammer dat de evenementen hier niet meer aangekondigd worden met de eventuele verslagen en foto's. Zo trek je toch mensen over de streep om lid te worden.

Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: TMCN meetings?

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Jiggy schreef:Hoe e.e.a. op mij overkomt:

Er is een soort elite binnen de TMCN die dingen regelen die ze vooral zelf leuk vinden, en alle 'leuke' zaken voor dit kleine clubje zelf regelt (je ziet bij unieke dingen altijd dezelfde mensen terugkomen, of het nou een rondje is in een nieuw type mustang of een uniek bezoekje aan iets).
Ik ben het niet met jouw uitspraak eens.

Tja, als ik een aanbod zou krijgen om een weekendje een demo-Mustang te besturen zou ik dat ook niet afwijzen. Jij vast ook niet toch ?
Dat je dit eerder aangeboden krijgt als je in het bestuur van een Mustang-club zit, lijkt me ook niet echt vreemd.

Alle evenementen, welke gepost worden op de TMCN website, zijn voor alle leden toegankelijk, zonder maximum.
Voor een meerdaagse tourrit naar het buitenland is het logisch dat er een maximum aantal wordt ingesteld, ivm boeken van diners/hotels.
Soms staat er bij dat je je moet aanmelden voor een bepaalde datum.
Ik kan me zo snel niet bedenken wat je verder met 'uniek bezoekje' zou bedoelen.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: TMCN meetings?

Bericht door Mack »

1967coupe schreef:Ook snap ik de kreet dat het voor een kleine groep bedoeld zou zijn maar dat komt hoofdzakelijk doordat iedere keer dezelfde mensen aanwezig zijn. Er is door ons en de mensen die na ons kwamen heel wat geprobeerd om hier verandering in te krijgen maar er zijn blijkbaar heel wat mensen die wel lid willen zijn maar er verder weinig mee hebben (meetings dus).
Er weinig mee hebben, of niet op de hoogte zijn? Ik denk dat er een groep is die best wel eens naar een meeting wil, maar niet elke keer, en die op dit moment niet op de hoogte zijn.

Als het bestuur dit wil doorbreken, dan zou ik juist de focus leggen op goede communicatie d.m.v. website en mail.

Wat Jiggy zegt, hoor je wel vaker. Ik kan je ook wel wat noemen, waarbij het bij mij zo overkwam, maar ik ga niet met modder gooien op dit forum.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Plaats reactie

Terug naar “Mustang meetings”