Saturday Night Cruise-In - 24 September 2016 - Brunssum (Zuid-Limburg)

Plaats nieuwe meetings en verslagen....

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Saturday Night Cruise-In - 24 September 2016 - Brunssum (Zuid-Limburg)

Bericht door sjirafje »

Hij komt terug onze Saturday Night Cruise-In,
een gezellige leuke puzzelrit vanuit onze Cruise-In locatie in Brunssum
naar een geheime eind locatie waar we een gezellige after party hebben met jawel dit keer Live muziek verzorgd door de nieuwe Rockabilly band Hot Rod Riot uit Zuid Limburg
tevens zal er een BBQ zijn (op eigenkosten kan er gegeten en gedronken worden).
Deze rit word gehouden op Zaterdag 24 September en we vertrekken vanaf 18.30 vanuit het Schutterspark heidestraat 20 6443VZ te Brunssum NL
verzamelen kan vanaf 18uur op de parking van het Schutterspark.
De rit zal gaan door het Limburgse land over een lengte van rond de 50km, onderweg zullen er diverse vragen zijn en een 3tal spelletjes voor de deelnemers.
Deelname is geheel gratis en heb je geen oldtimer dan neem even contact op met de organisatie,
we hopen natuurlijk op een mooie opkomst en het liefste natuurlijk met oldtimers.
Aanmelden is wenselijk ivm parkeer ruimte op de eind locatie en zodat we weten hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn.
LET OP !! ER IS EEN MAXIMUM AAN PLAATSEN BESCHIKBAAR OP DE EIND LOCATIE DUS MELD JE OP TIJD AAN!!!
Aanmelden kan via E-mail: of tijdens de Cruise-In Summer Series op de donderdag avond.
vermeld wel even het aantal personen en het bouwjaar en merk/type van je voertuig.
Ben je niet in bezit van een oldtimer of US voertuig en wil je graag mee rijden stuur dan een mail met info over je wagen en het aantal personen naar ons toe
en kijken wij wat we voor jullie kunnen doen!
We hopen dat jullie weer van de partij zijn op 24 September voor een avondje Saturday Night Cruise-In.
Team Cruise-In
http://cruise-in.nl/satpuzzelned.html

Afbeelding

Ik heb een bijrijder geregeld en een aanmeldingsmailtje gestuurd. Er vanuit gaande dat mijn aanmelding doorgekomen is en de Mustang er dan zin in heeft ben ik aanwezig.
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Saturday Night Cruise-In - 24 September 2016 - Brunssum (Zuid-Limburg)

Bericht door sjirafje »

Gisteren ontvangen:
Hoi cruizers.

Het aftellen is begonnen nog 5 daagjes en dan Is het saturday night cruise-in tijd!! Wil je nog mee rijden meld je aan via Facebook (privé berichtje) of mailen (antwoorden via Reply) !! Mis het niet we hebben 44km uitgezet met 2 spellen en 6 vragen tijdens de rit!!

Dus heb je der zin in gekregen dan wacht niet te lang en meld je aan!!!


Keep on Cruizin'

__________________________________________________________________________________

Team Cruise-In


Hallo Cruizers,

Der Countdown läuft noch 5 Tagen und Fan heißt es saturday night cruise-in!! Wollt ihr mit meldet euch an über Facebook (privat bericht) oder email (dieser mail beantworten) !! Last es nicht vorbei gehen wir haben ein Route von 44km gemacht mit 2 spielen und 6 fragen während der rit!!

Habt ihr lust bekommen mit zu machen dan warten bitte nicht zulange um einzuschreiben!!

Keep on Cruizin'

Team Cruise-In
Weersverwachting ziet er goed uit:
Afbeelding
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Plaats reactie

Terug naar “All American meetings en All classic car events”