Radio WLDRF Drive-In Concert

Plaats nieuwe meetings en verslagen....

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Radio WLDRF Drive-In Concert

Bericht door Mack »

Afbeelding

Dankzij een vriendin zijn we gisteravond bij het drive-in concert van WLDRF geweest. Ik kende ze ook niet, maar WLDRF (http://wldrf.nl/) is een vierkoppige improvisatie-groep die een soort techno-muziek maakt. (Klik hier voor een indruk)

Het idee van Radio WLDRF was simpel: de groep, een aantal (speciale) auto's met de radio getuned op een radio-frequentie, waarbij de auto's fungeren als box. De locatie was onder het Rotterdamse Groothandelsgebouw.

Het was een unieke ervaring. Het concert gaf een soort underground-sfeer, alsof er elk moment een politieauto kon opduiken om iedereen weg te jagen. Uiteraard was het allemaal legaal :-) De mensen die erbij waren, hebben een leuke avond gehad.

Buiten mijn Mustang was er een oude Maseratie, een Citroën SM, een Citroën DS pickup, een Volvo legervoertuig, een Chevrolet Impala en nog wat auto's. Weer eens totaal wat anders dan de gebruikelijke meetings!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Radio WLDRF Drive-In Concert

Bericht door Aron66 »

Leuk! Weer eens wat anders....
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Radio WLDRF Drive-In Concert

Bericht door grandmaster n »

Gaaf!!

gr
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Radio WLDRF Drive-In Concert

Bericht door sjirafje »

Ik neem aan dat je hier wel geacht wordt een stevige audio installatie te hebben :lol:
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Radio WLDRF Drive-In Concert

Bericht door Mack »

sjirafje schreef: ma 23 apr, 2018 20:33 Ik neem aan dat je hier wel geacht wordt een stevige audio installatie te hebben :lol:
Nou, bij mijn auto is dat niet zo'n probleem, daar zit een enorme installatie in. Maar het was wel een beetje het probleem bij andere auto's. Je had het beste geluid in een auto, maar het was het gezelligst buiten de auto. En de Jeep met een enorme installatie had een lege accu bij het een-na-laatste nummer. En ik bij het laatste :lol:
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Plaats reactie

Terug naar “All American meetings en All classic car events”