Recall airbag s197.

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Recall airbag s197.

Bericht door keesie25 »

Dank jullie mannen. Ja, zo'n verslag maken is leuk om te doen. Je moet je er een beetje op voorbereiden, dus als jullie ook zoiets willen doen: eerst vragen of je bij de reparatie mag zijn, en aan de monteur ook even meedelen. Ik denk dat het ook wel enig voordeel heeft dat je niet met een alledaagse auto komt. En de monteur werkte goed mee, maar wilde zelf niet in beeld. Neem geen ingewikkelde camera mee, maar gewoon een eenvoudige aan-klik-uit, anders kost instellen van de camera veel te veel tijd voor de monteur.
Ik probeerde jullie ook een indruk te geven van een garage waar ik nog nooit eerder bent geweest. Ik had er geen vreemd of een rotgevoel over, integendeel. Ik had echter wel de indruk dat de mensen achter de balie niet echt geïnteresseerd waren, en de monteur dus wel. Als ik in de buurt van die garage zou wonen had ik hem er waarschijnlijk wel in onderhoud.
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 2507
Lid geworden op: wo 08 aug, 2007 09:09

Re: Recall airbag s197.

Bericht door Claire »

Mooi verslag Kees, bedankt. Wij hebben intussen een nieuwe afspraak met de Ford dealer volgende week woensdag. Ben benieuwd.
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Recall airbag s197.

Bericht door keesie25 »

Dank je Claire. Ik hoop dat het bij jullie ook zo goed uitpakt als bij mij.
Gebruikersavatar
twan
Berichten: 116
Lid geworden op: di 24 jul, 2012 11:36

Re: Recall airbag s197.

Bericht door twan »

Iemand al ervaring met een goede Ford dealer in Brabant die deze airbag recall al heeft uitgevoerd? Ik bedoel een dealer die weet hoe en wat hij moet doen?

Groeten,
Twan
Gebruikersavatar
Shelby
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 23 mar, 2014 14:57

Re: Recall airbag s197.

Bericht door Shelby »

Hallo Twan

Heb over 3 weken een afspraak bij v Mossel in Helmond.
Is de eerste keer dat ik er kom,maar toen ik belde wisten ze gelijk waar het over Ging.
Ze hebben er ook al een paar uitgevoerd werd mij verteld.

Groeten iwan
Shelby GT500 2011
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Recall airbag s197.

Bericht door keesie25 »

Moderator, ik plaats dit bericht hier, maar misschien is het beter om dat ergens anders centraal te doen. Dan gaarne ergens anders plaatsen.

Ik kreeg van de week een mail dat ik Photobucket moest 'upgraden'. Ik heb dat genegeerd, en toen ik mijn hier geplaatste verhaal terug las, waren al mijn foto's weg. Toen ik alsnog naar Photobucket ging, begon ik het proces te doorlopen om te upgraden, met uiteindelijk een lijstje op welke manier ik wilde betalen.......en de prijs werd toen ook genoemd:
400 euro per jaar!!!!!!

Afgezien van het onbegrijpelijke idee om pas aan het eind van het traject de prijs te noemen, doe ik hier dus niet aan mee, vandaar dus geen foto's. Misschien heeft iemand een oplossing.
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Recall airbag s197.

Bericht door DanielSmit »

Ik ben vandaag langs geweest bij de Ford dealer in Middelharnis. Ze hadden het nog niet eerder gedaan maar hadden een prima beschrijving en waren al ingelezen. Al met al binnen nog geen half uur een bakje koffie en een gezellig praatje was ik weer opweg naar huis. Prima service dus daar zal ik wel meer gaan komen. Ze vonden het ook wel leuk om er eens 1 in de werkplaats te hebben.
Gewoon omdat het kan :)
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Recall airbag s197.

Bericht door DanielSmit »

keesie25 schreef:Moderator, ik plaats dit bericht hier, maar misschien is het beter om dat ergens anders centraal te doen. Dan gaarne ergens anders plaatsen.

Ik kreeg van de week een mail dat ik Photobucket moest 'upgraden'. Ik heb dat genegeerd, en toen ik mijn hier geplaatste verhaal terug las, waren al mijn foto's weg. Toen ik alsnog naar Photobucket ging, begon ik het proces te doorlopen om te upgraden, met uiteindelijk een lijstje op welke manier ik wilde betalen.......en de prijs werd toen ook genoemd:
400 euro per jaar!!!!!!

Afgezien van het onbegrijpelijke idee om pas aan het eind van het traject de prijs te noemen, doe ik hier dus niet aan mee, vandaar dus geen foto's. Misschien heeft iemand een oplossing.
Toevallig zat ik net een oplossing te lezen van de moderator. Baalde er wel van want probeerde dus jou reportage aan de monteur te laten zien. Gelukkig was hij gied voorbereid dus had hij het niet nodig

http://www.dmff.nl/viewtopic.php?f=36&t=29850
Gewoon omdat het kan :)
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Recall airbag s197.

Bericht door keesie25 »

Dank je Daniel, ik had de uitleg over Photobucket van Twister/Ronald nog niet gelezen. Gelukkig heb ik de foto's zelf nog. Heb jij nog foto's gemaakt van de reparatie? Ik ben ook lid van een ander forum (geen Mustang), maar daar kun je gewoon uploaden vanaf je computer. Het zal allemaal wel eerder besproken zijn hier.
Laatst gewijzigd door keesie25 op ma 31 jul, 2017 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Recall airbag s197.

Bericht door DanielSmit »

Ik was (lekker handig) mijn telefoon vergeten, we moesten dan ook op zijn computer kijken voor het forum. Helaas was dat dus voor niets.
Gewoon omdat het kan :)
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Recall airbag s197.

Bericht door keesie25 »

Nou ja, mijn verhaal had je in ieder geval WEL.......
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Recall airbag s197.

Bericht door DanielSmit »

Ja dat zeker, was ook wel fijn dat ik zelf al wist hoe en wat nog voor ik er heen ging. :ok:
Gewoon omdat het kan :)
Gebruikersavatar
Wim2006
Berichten: 15
Lid geworden op: za 12 mar, 2016 20:54

Re: Recall airbag s197.

Bericht door Wim2006 »

Ja, heb al een schrijven van Ford gekregen en kan het bij Broekhuis Zeist uit laten voeren.
2006 4.0L V6 Premium automaat + Pony Package + 18" Aluminium 5 spokes wheels en nog meer
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Recall airbag s197.

Bericht door keesie25 »

Nou, de door mij geplaatste foto's, die ik in mijn verslag via Photobucket hier plaatste waren verdwenen. Photobucket wilde ineens 400 euro of dollar per jaar voor hun 'service'. TwisterRonald plaatste er elders al een topic over. Het alternatief is dus
https://postimages.org/
Bedankt Ronald! Het is werkelijk een fluitje van een cent: GEEN account aanmaken, geen wachtwoord etc, gewoon een foto uit je computer uploaden. Dan 'copy' 'hotlink for fora', en vervolgens 'paste' bij je boodschap HIER plaatsen. Het werkt trouwens ook veel sneller dan Photobucket, dus een goede tip!
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Recall airbag s197.

Bericht door petersdappie »

Ik heb de app Tapatalk op mijn foon. Simpel foto's direct plaatsen. ;)Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”