Knipperlicht in spatbord

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
MarcelD
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 29 dec, 2014 21:23

Re: Knipperlicht in spatbord

Bericht door MarcelD »

janC schreef:Ik heb een 2013 gt ingevoerd en zou graag willen weten waar ik spiegels met knipperlichten voor deze auto kan kopen.
Misschien is dit voor jouw een alternatief:

Afbeelding

Afbeelding

Deze zijn oorspronkelijk voor een motorfiets en hebben een E-Nummer.
De led’s knipperen trouwens in gele kleur.

Afbeelding

Afbeelding

mvg

Marcel
Gebruikersavatar
WietseH
Berichten: 722
Lid geworden op: ma 28 apr, 2014 21:44
Locatie: Groningen

Re: Knipperlicht in spatbord

Bericht door WietseH »

janC schreef:Ik zal ze bellen want in eerste instantie zag ik ze alleen voor model 05-09. Weet je wie ik hiervoor in Nederland zou knnen bellen?
Hennie kan je vast helpen en anders zou je ook bij Automobielbedrijf Jaarsma kunnen informeren.
Daar komt mijn auto vandaan met deze spiegels:

Afbeelding
76roy
Berichten: 1
Lid geworden op: za 13 jan, 2018 17:41

Re: Knipperlicht in spatbord

Bericht door 76roy »

Hoi,
Ik heb zijknipperlichten op m’n 2007 mustang, en aangesloten op de knipperlichten achter. Echter als ik rem gaan ze ook branden :( . Als ik rem en knipperlicht aanzet knippert deze wel. Als ik niet rem of richting aangeef doen ze niets. Mag dat? En zo niet, hoe kan ik dit oplossen. Het werkt op zich wel, alleen dus als ik de rem in trap niet. Ik hoor graag of iemand hier iets vanaf weet of dat dit is toegestaan.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Knipperlicht in spatbord

Bericht door Eric »

76roy schreef: za 13 jan, 2018 18:04 Hoi,
Ik heb zijknipperlichten op m’n 2007 mustang, en aangesloten op de knipperlichten achter. Echter als ik rem gaan ze ook branden :( . Als ik rem en knipperlicht aanzet knippert deze wel. Als ik niet rem of richting aangeef doen ze niets. Mag dat? En zo niet, hoe kan ik dit oplossen. Het werkt op zich wel, alleen dus als ik de rem in trap niet. Ik hoor graag of iemand hier iets vanaf weet of dat dit is toegestaan.
Gewoon de aansluiting verleggen naar de knipperlichten vooraan.
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”