OneClick knipperlicht

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mark5
Berichten: 252
Lid geworden op: zo 24 aug, 2008 18:06
Locatie: Hoorn
Contacteer:

OneClick knipperlicht

Bericht door Mark5 »

Bij mijn seat zit wel een leuke feature, als je de richting aanwijzer een kort tikje geeft dan knippert hij automatisch 3x. Handig bij rotondes en wisselen van rijbaan. Het is ook wel te koop in de us. Maar zelf maken is leuker, dus ik heb een printje gemaakt en een programma geschreven. Je kunt de knippertijd inleren door binnen 3 seconde 5 maal richting naar links aan te geven. Het komt tussen de 2 knipperlicht draden in te zitten bij de smart junction box, Die zit aan de passagiers kant onder het dashboard kastje.

Ze gingen per 10 dus ik heb er nog meer. Als je er 1 wilt stuur mij dan een PM voor een kleine vergoeding stuur ik het op.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Pierewaai
Berichten: 94
Lid geworden op: za 16 nov, 2013 22:12

Re: OneClick knipperlicht

Bericht door Pierewaai »

PB

:-)
Gebruikersavatar
Jiggy
Donateur 2014
Berichten: 382
Lid geworden op: za 07 jun, 2014 05:49
Locatie: omg. Breda / Roosendaal

Re: OneClick knipperlicht

Bericht door Jiggy »

Gaaf!
Moet je daarvoor echt in de kabelboom knippen (niet zo'n fan van) of is het ook op een andere manier netjes te plaatsen?

Als je nou ook een printje zou kunnen maken die de achterlichten sequentieel maakt en geen godsvermogen kost............:D
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
V8 custom Supercharged - When the clutch drops, the bullshit stops
Gebruikersavatar
Mark5
Berichten: 252
Lid geworden op: zo 24 aug, 2008 18:06
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: OneClick knipperlicht

Bericht door Mark5 »

Je zult twee draden moeten doorknippen die van de knipperschakelaar af komen. Ik durfde ze ook niet zomaar door te knippen. Als je eerst een speld door de draad duwt kun je eerst meten of het de juiste is. De beide draden zijn normaal 12V en als je links of rechts knippert gaat 1 van de 2 naar 0 volt. je kunt er wel goed bij. Eerst de dorpel er af en dan het stuk plastic los trekken.

Een sequencial knipperlicht is kwa print niet moeilijk. Het zal hooguit 20 euro aan onderdelen zijn. Vraag is wat gebeurd er als de SJB een belasting van maar 1 lamp ziet? Dan moet er een belasings weerstand aan.
Ik heb zelf gemaakt dat remmen/ knipperen met 3 lampen gebeurd was standaard met de 2 buitenste. Echter de 3e lampfitting heeft wel een dubbeldraads lamp maar de draad zit er niet aan. En waar haal je zo'n mooie chrome fitting vandaan?
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 2507
Lid geworden op: wo 08 aug, 2007 09:09

Re: OneClick knipperlicht

Bericht door Claire »

Raar, ik dacht dat het standaard op onze 2010 zat, boven de 100km/u. of heb ik me dat verbeeld?
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 2507
Lid geworden op: wo 08 aug, 2007 09:09

Re: OneClick knipperlicht

Bericht door Claire »

Inderdaad, heb het even getest van de week op de snelweg, maar ik heb weer zitten dromen. Wij hebben het dus niet op de 2010
8)
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”