voorruit 2006

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mustang_bartje
Berichten: 474
Lid geworden op: ma 12 mar, 2007 19:43
Locatie: Onder de rook (kerosinedampen) van Schiphol
Contacteer:

voorruit 2006

Bericht door Mustang_bartje »

ik kwam er gisteren achter dat er een barst in mijn voorruit zit. helaas niet meer te repareren. weet iemand waar je zo goedkoop mogelijk een, liefst origineel (met paard achter je binnenspiegel) voorruit kan laten plaatsen?
Mustang 2006 blauw
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: voorruit 2006

Bericht door Mack »

Ik zou allereerst eens bij de normale ruitenboeren informeren. Toen ik ooit een ruit nodig had voor mijn 95er hadden ze er gewoon eentje liggen.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
flaqo
Berichten: 159
Lid geworden op: za 12 dec, 2015 17:40

Re: voorruit 2006

Bericht door flaqo »

Ik hoop dat u er sneller aankomt dan dat ik dat toentertijd had, ik heb een maand moeten wachten op mijn raam uit Amerika....
Misschien komt het door het dorp waar ik in woon, maar er is werkelijk waar niets qua onderdelen te vinden voor een 2006 Mustang.
Had vandaag de apk en 2 stofhoesjes om de fusiekogels waren stuk... nergens te krijgen die krengen, zelfs niet bij de ford dealer aan de overkant.

Ontopic; Ik zou even flink gaan rondbellen als ik u was, omgeving haarlemmermeer is het namelijk waardeloos om een nieuw voorruit te krijgen, ik had dat vorig jaar december ook bij de autotaalglas, en hierdoor moest ik 1 maand rijden met een auto waar de kit ook nog van was doorgerot, dus remmen was ook leuk en afwachten of je voorraam niet gelanceerd word.
Ford Mustang 2006 GT v8 4.6 L / Silver pony

Gr Mike
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: voorruit 2006

Bericht door grandmaster n »

Tyra?

gr
Gebruikersavatar
philip
Berichten: 698
Lid geworden op: zo 28 jun, 2009 19:47
Locatie: Torhout

Re: voorruit 2006

Bericht door philip »

Weet niet hoe het in nl zit maar de mijne was gewoon op voorraad bij carglass, met pony embleem zoals het hoort :)
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
Gebruikersavatar
Mustang_bartje
Berichten: 474
Lid geworden op: ma 12 mar, 2007 19:43
Locatie: Onder de rook (kerosinedampen) van Schiphol
Contacteer:

Re: voorruit 2006

Bericht door Mustang_bartje »

Ik heb inmiddels even rond gebeld. Origineel ruit met pony embleem is bijna overal wel te krijgen. De bedragen lopen aardig uiteen. Zo probeerde Carglass mij een ruit van € 1250 te verkopen maar na het achterlaten van wat adresgegevens kreeg ik opeens 300 euro korting. Alsnog veel. Andere aanbieders zitten tussen de € 650 en € 850

@ Mike, ik heb er geen haast mee, de barst is nog niet dermate groot dat de ruit per direct vervangen moet worden.
Mustang 2006 blauw
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: voorruit 2006

Bericht door Mack »

Dat valt in NL toch altijd onder je autoverzekering? Betaal je niet standaard iets van 75 Euro en that's it?
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Mustang_bartje
Berichten: 474
Lid geworden op: ma 12 mar, 2007 19:43
Locatie: Onder de rook (kerosinedampen) van Schiphol
Contacteer:

Re: voorruit 2006

Bericht door Mustang_bartje »

Nee dit valt niet onder mijn verzekering, heb alleen een WA en verder niets
Mustang 2006 blauw
Gebruikersavatar
flaqo
Berichten: 159
Lid geworden op: za 12 dec, 2015 17:40

Re: voorruit 2006

Bericht door flaqo »

Mack schreef:Dat valt in NL toch altijd onder je autoverzekering? Betaal je niet standaard iets van 75 Euro en that's it?
150 eu was ik toen kwijt voor mijn raam, maar ja ligt natuurlijk aan de verzekering, als ik bij carglass ging moest ik 500 inleggen.
Ford Mustang 2006 GT v8 4.6 L / Silver pony

Gr Mike
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: voorruit 2006

Bericht door Eric »

Mack schreef:Dat valt in NL toch altijd onder je autoverzekering? Betaal je niet standaard iets van 75 Euro en that's it?
Het eigen risico verschilt per maatschappij. Bovendien vergoeden sommige maatschappijen Carglass niet meer.

Daarnaast is het natuurlijk afhankelijk van welke dekkingen je hebt. Steeds meer verzekeraars hebben menukaartpolissen, waarbij je zelf allerlei verschillende modules kunt kiezen. Ruit is vaak zo'n module.
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: voorruit 2006

Bericht door Mack »

Blijkt maar weer hoe veel ik weet van verzekeringen :lol:
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”