Afmeting striping voor 2006 V6

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wim2006
Berichten: 15
Lid geworden op: za 12 mar, 2016 20:54

Afmeting striping voor 2006 V6

Bericht door Wim2006 »

Ik hoop dat iemand het antwoord heeft.
Nu ik de GT/CS bumper en een dubbele uitlaat heb aan laten brengen wil ik mijn witte 2006 V6 voorzien van 10" striping met een pinstriping zoals hier is te zien. Het probleem is echter dat er geen kit (meer) te koop is in pearl gold en het dus gespoten moet worden.
Het moet pearl gold zijn want de site striping is dat af fabriek en de 10" striping was een optie die in deze kleur geleverd werd.
Voordat ik naar de spuiter ga wil ik eerst weten wat de afmetingen zijn voor deze striping op een S197.

Ik weet dat de tussenruimte 2" is maar zijn de strepen over de gehele lengte 10" breed?
Hoe breed is de pinstriping daarnaast en de tussenruimte met de 10"striping?
Misschien heeft iemand dergelijke striping al op zijn Mustang aangebracht en kan mij de maten doorsturen.
Werd deze striping niet gehanteerd op een 2007 Shelby?

Afbeelding
2006 4.0L V6 Premium automaat + Pony Package + 18" Aluminium 5 spokes wheels en nog meer
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Afmeting striping voor 2006 V6

Bericht door Eric »

Waarom zou je een kit moeten hebben? Een beetje vinyl boer kan dit toch gewoon zelf maken?
Gebruikersavatar
SanQ
Berichten: 453
Lid geworden op: vr 23 mei, 2014 09:21
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Afmeting striping voor 2006 V6

Bericht door SanQ »

Als dit op de foto gespoten is mag die spuiter wel een nieuw maatlatje kopen.....

ff zonder gekheid, ik kan dit in Avery 800 of 900 serie leveren in elke gewenste afmeting, ook sjabloonfolie (om te spuiten) kunnen we snijden.
Ben nu op vakantie maar zie onregelmatig mail, wil je meer info mail even naar rk (at) adal (punt) nl

Gr. Rene
Ticking away the moments that make up a dull day......
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”