Een nieuwe voorruit

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Een nieuwe voorruit

Bericht door keesie25 »

DanielSmit schreef: di 23 jan, 2018 22:35 Mooi verhaal weer, ik moet ook nog eens mijn voorruit laten doen. Carglas kan me dus prima helpen als ik het zo lees.
Dank je, maar ik zou eerst zeer kritisch de polisvoorwaarden doorlezen!
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Een nieuwe voorruit

Bericht door DanielSmit »

keesie25 schreef: di 23 jan, 2018 22:40
DanielSmit schreef: di 23 jan, 2018 22:35 Mooi verhaal weer, ik moet ook nog eens mijn voorruit laten doen. Carglas kan me dus prima helpen als ik het zo lees.
Dank je, maar ik zou eerst zeer kritisch de polisvoorwaarden doorlezen!
Dat is inderdaad wel een goed tip. Zal ik even doen, bedankt
Gewoon omdat het kan :)
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1525
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Een nieuwe voorruit

Bericht door grandmaster n »

Carglass is alleen leuk als het via de verzekering gaat.
Anders rekenen ze echt belachelijke prijzen......

gr
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Een nieuwe voorruit

Bericht door keesie25 »

grandmaster n schreef: wo 24 jan, 2018 18:01 Carglass is alleen leuk als het via de verzekering gaat.
Anders rekenen ze echt belachelijke prijzen......

gr
Ik ben blij dat je mijn verhaal wel aardig vindt.
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Een nieuwe voorruit

Bericht door Mack »

Ik vind het een tof verhaal! En wederom bewijs dat verzekeringen vooral willekeurig zijn, afhankelijk van de stand van de maan ofzo.

Ik heb jaren geleden (bij mijn vorige Mustang) ook eens een ruit laten vervangen bij een Carglass of Autotaalglas, dat ging zonder problemen, behalve dat ze een paar uur bezig zijn geweest omdat er roest zat tussen de ruit en het metaal eromheen.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Een nieuwe voorruit

Bericht door keesie25 »

Dank je Mack. Het is natuurlijk ook een kolderiek verhaal, want hoe kan het nou dat er zo met prijzen wordt gegoocheld, nietwaar? Ik heb het me eigen gemaakt om langere verhalen te maken over een bepaald onderwerp. Dat heeft waarschijnlijk ook met mijn vorige beroep te maken (onderwijzer), en wat ik nu doe (o.a. verhalen vertellen aan toeristen in een klein museumpje bij mij in de buurt) Dat vind ik leuk, en ik weet dat sommige lezers dat ook leuk vinden, zeker als het verhaal een soort climax heeft, in dit geval dus dat ik uiteindelijk niets hoefde te betalen. Sterker, ik kreeg vandaag nog een mail van Carglass dat ik gratis ruitenwissers kan ophalen, omdat ze die vergeten zijn er bij te geven.
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Een nieuwe voorruit

Bericht door Mack »

Oh, een encore! :lol:
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Een nieuwe voorruit

Bericht door Eric »

grandmaster n schreef: wo 24 jan, 2018 18:01 Carglass is alleen leuk als het via de verzekering gaat.
Anders rekenen ze echt belachelijke prijzen......
Verzekeraars zelf vinden Carglass ook helemaal niet leuk.
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1525
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Een nieuwe voorruit

Bericht door grandmaster n »

keesie25 schreef: wo 24 jan, 2018 19:19 Ik ben blij dat je mijn verhaal wel aardig vindt.
Je hebt (alweer) een smeuïg verhaal geschreven dat ik idd heel leuk vind. Bedankt daarvoor!!

gr
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Een nieuwe voorruit

Bericht door keesie25 »

Dank je Grandmaster. Het was een beetje een 'understatement', maar dat begrijp je wel.
Zoals ik al zei, ik probeer een onderwerp altijd als een soort verhaal met foto's te vertellen. Ik ben me ervan bewust dat dat soms een prettig, maar soms ook een 'bijtend' verhaal is. Daarom zit ik b.v. ook niet op Facebook. Ik lees daar soms lange en interessante verhalen, waarbij het merendeel van de lezers regeert met 'leuk'. Tja, zelf zou ik dat onbevredigend vinden, ik bedoel, probeer iets bij te dragen, OF zeg niets.

Er zijn overigens nog wal wat vragen/kanttekeningen te plaatsen bij mijn verhaal: heeft iemand wel eens een nieuw voorraam platen plaatsen wat hij volledig zelf moest betalen, en wat kost dan zo'n raam? Verder vind ik het vreemd dat Ford bij deze lichting Mustangs (misschien ook andere modellen) het voor- en achterraam op deze manier geplaatst heeft: waarom de geultjes langs de ramen niet met een rubber strip dichtgemaakt, zodat er geen vuil meer ophoopt? Zeker bij het achterraam blijft er voortdurend vuil in hangen. Stel dat je die geultjes volledig zou opvullen met kit, zou dat kunnen? Wat te denken van de twee dakstrips (dat is eigenlijk een ander onderwerp), die van voor naar achter lopen. Hebben ze een functie?
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1525
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Een nieuwe voorruit

Bericht door grandmaster n »

Ik heb ooit bij een Fox Mustang (niet mijn huidige) een voorraam laten plaatsen. Was nog in het gulden tijdperk en toen waren onderdelen ook een stuk lastiger te krijgen dan nu (hoe gek dat ook klinkt...)
Uit mijn hoofd was het raam toen iets van 1300 gulden. Erin zetten meen iets van 100 gulden.

gr
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”