Kosten Ford Mustang GT Bouwjaar 2011-2014

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Kosten Ford Mustang GT Bouwjaar 2011-2014

Bericht door petersdappie »

Nick schreef:De 4.0 V6 zou ik vermijden, zuipt een hoop en komt erg weinig vermogen uit. De 3.7 is een hele goeie motor, met in mijn mening ook een best bijzonder goed geluidje. Echter vind ik het geen geluid wat bij een mustang past, eerder bij een Nissan oid. Hij klinkt een beetje als mijn oude infiniti G37. Zeker een leuk geluidje, maar past niet helemaal bij die stoere retro look van de 11-14.
Sorry ik ga me er toch even mee bemoeien. Haha.. Ik bezit een V6 uit 2007. Ik kan je vertellen dat 1:13 makkelijk haalbaar is. Trek de straatstenen uit de grond. Maakt kabaal als 2 V8ten. Ik ben er uitermate tevreden over. Ik gebruik de mustang door weer en wind voor woon werk enzz.. iedere dag een glimlach en blij dat ik hem heb. Iedere dag het kapje open en genieten. Ik koop trouwens geen mustang omdat hij zuinig is. Ik rijd zo al bijna 6 jaar lang.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gebruikersavatar
RedGt
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 17 sep, 2012 21:02
Locatie: Prov.Groningen

Re: Kosten Ford Mustang GT Bouwjaar 2011-2014

Bericht door RedGt »

Here We Go :mrgreen:

RedGt
Mustang 2006 Coupe GT.
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
Gebruikersavatar
TimD
Berichten: 33
Lid geworden op: do 17 sep, 2015 10:19
Locatie: Andelot-Blancheville, FR
Contacteer:

Re: Kosten Ford Mustang GT Bouwjaar 2011-2014

Bericht door TimD »

petersdappie schreef: di 29 mei, 2018 08:26Ik koop trouwens geen mustang omdat hij zuinig is.
Haha, ik denk maar weinig mensen.

Ik rijd iets meer dan 15.000 km per jaar met mijn GT en red de 1:8 niet eens....
Financieel de slechtste keus ooit, maar nooit spijt van gehad.

@ Jurjen,
Niet iedereen zal het er mee eens zijn wat ik nu ga zeggen, maar een V6 met dikke uitlaat komt voor mij niet in de buurt van een V8.
Een V8 klinkt gewoon beter, zeker in de lagere toeren. geroffel is gewoon mooier.
Groet,

Tim

'68 Ford Mustang Coupé V8 4.7L
('07 Ford Mustang GT V8 4.6L)
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Kosten Ford Mustang GT Bouwjaar 2011-2014

Bericht door Mack »

Met m'n 1995 V6 haalde ik makkelijk 1:11, ooit zelfs 1:14 gereden. Maar dan heb je het wel over 147 pk ofzo :lol:
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Kosten Ford Mustang GT Bouwjaar 2011-2014

Bericht door petersdappie »

RedGt schreef:Here We Go :mrgreen:

RedGt
Haha... je hebt gelijk ;);) nu al spijt.... haha...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
hoogie35
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 13 aug, 2017 16:19
Locatie: Gorredijk

Re: Kosten Ford Mustang GT Bouwjaar 2011-2014

Bericht door hoogie35 »

@ Jurjen,
Niet iedereen zal het er mee eens zijn wat ik nu ga zeggen, maar een V6 met dikke uitlaat komt voor mij niet in de buurt van een V8.
Een V8 klinkt gewoon beter, zeker in de lagere toeren. geroffel is gewoon mooier.
Bij mijn uitlaat is het juist andersom denk ik, bij de lagere toeren komt er een heerlijke lage roffel uit, op hogere toeren begint hij wel meer te janken. bij 100 en dan vol intrappen springt de automaat een paar trappen naar beneden en heb je oorkleppen nodig :mrgreen:
A dream costs nothing unless you want it to come true.

Mustang V6 Convertible 2012 (2013 model)
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Kosten Ford Mustang GT Bouwjaar 2011-2014

Bericht door petersdappie »

Bij mijn uitlaat is het juist andersom denk ik, bij de lagere toeren komt er een heerlijke lage roffel uit, op hogere toeren begint hij wel meer te janken. bij 100 en dan vol intrappen springt de automaat een paar trappen naar beneden en heb je oorkleppen nodig :mrgreen:[/quote]

Bij mij precies zo. Iedereen vraagt mooiii V8 he? Soms zeg ik niks of soms leg ik uit dat het een V6je is.... met een oorverdovende sound. Een V6 is 4.1 en V8 is 4.6.....


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
RedGt
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 17 sep, 2012 21:02
Locatie: Prov.Groningen

Re: Kosten Ford Mustang GT Bouwjaar 2011-2014

Bericht door RedGt »

Maak er geen gewoonte van dat vol intrappen met 100km/h. Die trappen terug van 5 naar 3 is killing voor de automaat.

RedGT.
Mustang 2006 Coupe GT.
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Kosten Ford Mustang GT Bouwjaar 2011-2014

Bericht door petersdappie »

RedGt schreef:Maak er geen gewoonte van dat vol intrappen met 100km/h. Die trappen terug van 5 naar 3 is killing voor de automaat.

RedGT.
Dat klopt, toen ik mijn mustang net had 6 jaar geleden protesteerde de automaat weleens. Ging hij in noodloop. Toen de automaat laten flushen sindsdien haal ik regelmatig vol gas in en never problemen meer. Zo belangrijk is goede olie. Misschien is een V8 automaat anders?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gebruikersavatar
RedGt
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 17 sep, 2012 21:02
Locatie: Prov.Groningen

Re: Kosten Ford Mustang GT Bouwjaar 2011-2014

Bericht door RedGt »

Bak is het zelfde alleen aansluitpunten op de motor zijn anders.

Gr, RedGT
Mustang 2006 Coupe GT.
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”