ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Leuke,informatieve websites

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door mustang66coupe »

Kwam een oude bekende tegen op MP
Dit is de ex mustang van GT350clone
69.500,00 euro :shock:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
66 coupe aut. V8 in progress
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door Dakloos »

Blijft deze stijgen in waarde of wil hij er steeds meer voor hebben? Nette auto maar voor een clone ook een stevige vraagprijs!
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door mustang66coupe »

Kwam toevallig zaterdag avond een oude advertentie tegen en filmpje op youtube waarbij bij de beschrijving 55.000 euro staat vermeld. Hij heeft ook te koop gestaan bij movie cars.
Nu dus tekoop voor 69.500.

http://www.youtube.com/watch?v=QIyvNwqx0Z0" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.finecars.cc/en/detail/car/145928/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door mustang66coupe op zo 04 mei, 2014 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
66 coupe aut. V8 in progress
Gebruikersavatar
Nicov.dr.Klok
Berichten: 2854
Lid geworden op: di 13 jul, 2004 20:27
Locatie: Dat weet ik wel

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Volgens mij niet meer dan een opgeleukte fastback,dus zoals Erwin al zegt stevig aan de prijs!!!
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door Dakloos »

Ik zet mijn wagen morgen te koop voor 35000 euro (geintje :wink: ) en als ik 'm niet verkoop volgende week voor 45000. Is de waarde van mijn auto volgende week dan gestegen?
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door mustang66coupe »

Nicov.dr.Klok schreef:Volgens mij niet meer dan een opgeleukte fastback,dus zoals Erwin al zegt stevig aan de prijs!!!

Ik kende die auto al voor dat ie rally klaar gemaakt werd en kan je verzekeren dat het echt meer is dan een opgeleukte fastback.

De prijs....ja vind het ook hoog maar wees nou eens eerlijk. Wat betaal je voor een originele 65 straat shelby en wat krijg je er dan voor???
Dan hoor je niemand dat je eigenlijk het meeste deel voor de naam shelby betaald.

En ga maar eens een mustang opknappen en alles aanpakken wat betreft opwaarderen van remmen, motor,versnellingsbak ophanging en noem maar op. Trek je buidel dan maar open. De sky is the limit. Een ieder die dat al eens gedaan heeft zal dat beamen. De meeste kijken alleen naar de buitenkant terwijl het meeste geld dan onderhuids zit. Wat je niet of nauwelijks ziet dus.
66 coupe aut. V8 in progress
Gebruikersavatar
Ghost Rider
Donateur 2014
Berichten: 6414
Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 17:52
Locatie: 41°54'7"N 12°27'13"E
Contacteer:

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door Ghost Rider »

Kan mij iemand vertellen wat er nu precies op en aanzit waardoor dat deze zo duur is geworden.
Om te beginnen maakt een Shelby Clone nog geen Shelby... is het complete interieur zo te krijgen ( al zijn die trip masters e.d. niet goed koop ).
Er zal ongetwijfeld een leuk blok in liggen, het chassis zal de nodige verstevigingen hebben gehad en er is wel iemand bezig geweest die er verstand van heeft maar dan nog...
En daar bij, misschien dat het daar al mis gaat namelijk, getaxeerd op €82500,-
Why ?
Denk dat ik mijne ook nog eens opnieuw moet taxeren, voel ik me ook rijk :mrgreen:
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door Ando »

Volgens mij is dat veel te veel geld voor zo'n auto..... Ben benieuwd waar die voor weggaat!
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Gebruikersavatar
Mustangdriver
Berichten: 2517
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 11:55
Locatie: Aalst Belgium
Contacteer:

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door Mustangdriver »

Ik denk dat deze wagen wel degelijk is en goed opgebouwd. Je mag zeker rekenen wat er aan uitgegeven is, en dat zal wel wat zijn. Maar de bedragen die hier genoemd worden vind ik erover. Wat is het verschil met een originele street Shelby ? De nummer die zegt dat het een echte is. Daar draait het om met deze wagens he. Je kan gerust een 65er fastback uitrusten met alle Shelby onderdelen (zo zijn er genoeg), maar als puntje bij paaltje komt is het geen "echte".

Ik vind tegenwoordig zeer veel overprijst in België. Als je ziet hoe in de US de prijzen zijn gezakt.... bij Barrett Jackson is er een Boss 302 verkocht rond 60-70.000 dollar, een echte dus. Hier je voor hetzelfde geld een Shelby.... clone. Als ik moet kiezen....

Groeten
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

16th Flanders Mustang Event, zondag 23 juni 2013

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite

http://www.mustangdrivers.be/webdesign.html
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door Ando »

Er kan wel een hoop geld aan onderdelen en tijd in een auto zitten, maar dat betekend zeker niet dat de uiteindelijke waarde gewoon een gevalletje van optellen is... zo werkt het nu enmaal niet.

Als ik alles optel + een leuk uurtarief is mijn 66 coupé ook wel € 40.000,00 waard.... geen hond (of kat) die het er voor geeft!
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Gebruikersavatar
Ken Van Accolyen
Berichten: 689
Lid geworden op: vr 04 dec, 2009 08:39
Locatie: Knokke-Heist

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door Ken Van Accolyen »

jagh :s als ik al men uuren en materiaal en producten opstel zou men Coupe 70' rond de 80000 kosten :ok:
Mustang Coupe 1970 351Cleveland V8 Ram Air (ready from 1juni 2013)
Buy a hybrid, i need your gas !
Follow my project on : viewtopic.php?f=87&t=19895
Parts for sale used/new on : viewtopic.php?f=2&t=22408
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Toen de auto nog van GT350clone was, was het zeker een zeer nette auto.
Op de foto's is het slecht te zien of de auto nog steeds in die staat is.
Volgens mij is wel de achterruit vervangen voor een normale ruit
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door mustang66coupe »

1970TwisterSpecial schreef:Toen de auto nog van GT350clone was, was het zeker een zeer nette auto.
Op de foto's is het slecht te zien of de auto nog steeds in die staat is.
Volgens mij is wel de achterruit vervangen voor een normale ruit
Klopt..en de GT rear valence is weer veranderd in een normale. Maar de sequentiele achterlichten met witte achterlicht kapjes hebben ze laten zitten. Zelfs de leccara "button" zit nog onder het GT350 plaatje aan de achterkant :lol:

Die 100.000 geinvesteerde euro moet toch voornamelijk onderhuids zitten want uitwendig vind ik verder niet veel verschil behalve rolkooi en wat extra toeters en bellen voor de rally.
De pertronix hei is vervangen door wat anders. Andere waterslangen maar verder zo gauw geen verschil. Zelfs de universele radiateur met eigengemaakte afdekplaat erop met wat waren 67/68? klemmen hebben ze niet veranderd.

Iedereen mag zich druk maken over de prijs maar vergeet niet hij door bedrijven verkocht wordt. Eerst movie cars en nu door hun. Dit kan je de mustang toch niet aanrekenen?

Ik heb de auto goed gekent en kijk waarschijnlijk daarom anders ernaar dan jullie :wink:
66 coupe aut. V8 in progress
Gebruikersavatar
Ghost Rider
Donateur 2014
Berichten: 6414
Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 17:52
Locatie: 41°54'7"N 12°27'13"E
Contacteer:

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door Ghost Rider »

uhhh, sorry dat ik het zeg... maar jij start een topic over deze auto en het prijs kaartje wat er aan is gehangen.
Het is dan toch ook niet gek dat wij als Mustang liefhebbers deze Mustang beoordelen in plaats van een handelaar of alles wat er allemaal rond om heen hangt ?
Wat is dan je intentie achter dit topic geweest als ik vragen mag ?
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: ex wagen van oud forum lid blijft stijgen in waarde!

Bericht door mustang66coupe »

Simple.
Om 2 redenen

"vroeger" was het al een wagen met hoge taxatie waarde voor de rally ombouw (52.500 euro). En nu is het alleen maar hoger geworden.
Deze mustang ging hier rond op het forum al voor dat jij je hebt aangemeld dus zegt het jou niks.

De wat oudere forum leden kunnen ze zich het misschien wel herinneren. Ik weet dat Tonie bijvoorbeeld wel eens wat van hem heeft gekocht (en hem thuis heeft gezien en anders in ieder geval zeer zeker kende van het forum) en dat deze mustang ook eens mee is gegaan naar een meeting in belgie met oa 1970twisterspecial.
Dus dat is reden 1

Rede 2 is omdat deze mustang dus heel goed kende en het daarom ook leuk vond om te delen. Ondanks dat ik weet waarom de mustang verkocht moest worden.
Het is toch in ieder geval geen standaard mustang.

Dat er mensen reageren met opmerkingen die helemaal niet op deze mustang slaan is op zich niet zo erg. Ik zal ook best wel eens een mening over iets hebben wat onterecht blijkt.
En ik vind de prijs ook hoog ....laat daar ook geen misverstand over bestaan. Ik zou hem in ieder geval niet voor dat bedrag kopen.
Laatst gewijzigd door mustang66coupe op zo 04 mei, 2014 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
66 coupe aut. V8 in progress
Plaats reactie

Terug naar “On the web”