wie kent deze mustang?

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1994 - 2004

Moderator: Shelby GT-H

Robvandorst
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 20 jul, 2015 20:01

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Robvandorst »

Nirwan schreef:Dit niks voor je ?

Een cleane Standaard Hessing waar niet mee gerommeld is (lijkt het):
http://www.autowereld.nl/ford/mustang/3 ... tails.html

Top! bedankt, heb contact opgenomen met de verkoper en ga morgen kijken.... ben benieuwd!
Mustang 3.8 V6 '95
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door 1967coupe »

Let er wel even op dat het geen 99er is!
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Mack »

1967coupe schreef:Let er wel even op dat het geen 99er is!
Klopt, is een 98er
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Robvandorst
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 20 jul, 2015 20:01

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Robvandorst »

1967coupe schreef:Let er wel even op dat het geen 99er is!
Dit was mij al wel duidelijk, maar bedankt voor de waarschuwing :wink:
Mustang 3.8 V6 '95
Robvandorst
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 20 jul, 2015 20:01

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Robvandorst »

Bij bovenstaande mustangs geweest vandaag, zowel de groene als de grijze,

De groene is rondom volledig beschadigd en lelijke roestpuisten op de wielkastranden, de grijze ziet er slecht onderhouden uit, geïmporteerd maar de kmstand vind ik twijfelachtig, lelijke gebarsten lak motorkap en verder vind ik de automaatbak vreemd schakelen, van onder ernstig roestig en banden raken voor idd de stabilisatorstangen bij volledig insturen.

Ben bij een rode in soest geweest, deze heeft nagenoeg geen roest, onderkant staat in de bitumen, ziet er goed behandeld uit, origineel hessing met NAP en volledig origineel. Helaas wel een versleten brandstofpomp (te lage brandstofdruk) dit wordt komende week hersteld en dan kan ik proefrijden, dit is een kanshebber.
Mustang 3.8 V6 '95
Robvandorst
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 20 jul, 2015 20:01

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Robvandorst »

De rode, hierboven genoemd als 'kanshebber"

http://www.massop.nl/Ford-USA/Mustang/3 ... o=gallerij
Mustang 3.8 V6 '95
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Mack »

Ik ken dit type absoluut niet als roestbakken dus ben verbaasd te lezen dat beiden zoveel roest hadden. Dat zegt wel iets over de auto's leven, denk ik. Dingen als veel roest en slecht schakelende automaten moet je laten staan, dat is vragen om problemen. Een brandstofpomp of iets dergelijks kan altijd verslijten en is zo vervangen, dus dat zegt niks. Auto ziet er netjes uit op de foto's.

Een deel van de Hessing auto's is bij liefhebbers terecht gekomen, garage queens en goed voor gezorgd. Een ander deel was gebruiksauto, altijd buiten, afgetrapt... Een kwestie van de goede vinden!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Eric »

Als een automaat slecht schakelt is meestal de olie niet op tijd vervangen, maw van een knieperd geweest die heeft bezuinigd op onderhoud. Lekker laten staan.
Robvandorst
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 20 jul, 2015 20:01

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Robvandorst »

Mack schreef:Ik ken dit type absoluut niet als roestbakken dus ben verbaasd te lezen dat beiden zoveel roest hadden. Dat zegt wel iets over de auto's leven, denk ik. Dingen als veel roest en slecht schakelende automaten moet je laten staan, dat is vragen om problemen. Een brandstofpomp of iets dergelijks kan altijd verslijten en is zo vervangen, dus dat zegt niks. Auto ziet er netjes uit op de foto's.

Een deel van de Hessing auto's is bij liefhebbers terecht gekomen, garage queens en goed voor gezorgd. Een ander deel was gebruiksauto, altijd buiten, afgetrapt... Een kwestie van de goede vinden!
Amen, zo denk ik er dus ook over ;)

Die rode heeft geen historie, boekjes zijn idd aanwezig zoals in de advertentie staat... Maar leeg... Dus weinig info, kan niet vinden of de koppakking gedaan is... Dit is mijn enigste vraagteken, maar ik verwacht het wel..(blijft een gok) half volgende week meer nieuws over deze mustang

Uiteraard zijn tips waar mustangs te koop staan nog steeds welkom! Ook als je zelf je mustang wilt verkopen, laat het weten!
Mustang 3.8 V6 '95
Robvandorst
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 20 jul, 2015 20:01

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Robvandorst »

Eric schreef:Als een automaat slecht schakelt is meestal de olie niet op tijd vervangen, maw van een knieperd geweest die heeft bezuinigd op onderhoud. Lekker laten staan.
Ik heb niet veel ervaring met automaat, maar echt slecht schakelen was het niet echt, ik was op constante snelheid en de automaat was continu aan het wisselen tussen 2 versnellingen, alsof ie aan het twijfelen was....

T was niet zoals het hoort lijkt me...
Mustang 3.8 V6 '95
Nirwan
Berichten: 376
Lid geworden op: do 31 jul, 2014 09:09
Locatie: Top of Holland

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Nirwan »

Zo zie je maar dat het loont om even te gaan kijken en meerdere te zien/rijden. Die ene goeie die bij jou past kom je vanzelf tegen. Op foto's ziet het er altijd mooier uit, maar zoals jij aangaf met alle panelen schade en zoveel roest verbaast mij ook. Zoiets moet je mooi laten staan, bij twijfel niet doen. Ik zal mijn ogen open houden en als ik nog wat tegenkom zal ik het hier plaatsen.

Die van Freek staat ook nog te koop trouwens, das een monster en zeker goed onderhouden.
http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehan ... ut/5045252

Succes met de zoektocht/voorpret. :mrgreen:
Sold: 35th anniversary edition 3.8L V6 mustang, Looking for a new project !
Robvandorst
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 20 jul, 2015 20:01

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Robvandorst »

Nirwan schreef:Zo zie je maar dat het loont om even te gaan kijken en meerdere te zien/rijden. Die ene goeie die bij jou past kom je vanzelf tegen. Op foto's ziet het er altijd mooier uit, maar zoals jij aangaf met alle panelen schade en zoveel roest verbaast mij ook. Zoiets moet je mooi laten staan, bij twijfel niet doen. Ik zal mijn ogen open houden en als ik nog wat tegenkom zal ik het hier plaatsen.

Die van Freek staat ook nog te koop trouwens, das een monster en zeker goed onderhouden.
http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehan ... ut/5045252

Succes met de zoektocht/voorpret. :mrgreen:
Mooie mustang! Deze heb ik al eerder voorbij zien komen.... Volgens mij gezakt in prijs want die zat eerst boven de 4.000 volgens mij.... Ik had besloten om ook bij hem te gaan kijken :)
Mustang 3.8 V6 '95
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Mack »

Als je die koopt, heb je zeker een liefhebbersauto en ben je in één keer klaar...
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Nirwan
Berichten: 376
Lid geworden op: do 31 jul, 2014 09:09
Locatie: Top of Holland

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Nirwan »

Hoef je alleen maar een achterbank te scoren, mocht je die nodig hebben. Die zit er namelijk niet meer in. 8)
Sold: 35th anniversary edition 3.8L V6 mustang, Looking for a new project !
Robvandorst
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 20 jul, 2015 20:01

Re: wie kent deze mustang?

Bericht door Robvandorst »

Nirwan schreef:Hoef je alleen maar een achterbank te scoren, mocht je die nodig hebben. Die zit er namelijk niet meer in. 8)
Dat had ik gezien inderdaad alleen voorscherm moet gespoten worden ivm loslatende blanke lak. Ik heb al telefonisch contact gehad met deze meneer en een bod uitgebracht, volgende week hoor ik meer......

Iemand toevallig alvast een achterbank beschikbaar? :mrgreen: Wat kost zoiets? :oops:
Mustang 3.8 V6 '95
Plaats reactie

Terug naar “1994 - 2004”