hopelijk is je probleem opgelost
laad je dynamo wel goed bij ? een nieuwe startmotor kost je de kop niet en moeilijk te vervangen zijn ze ook al niet ...
Accu-perikelen
Moderator: Shelby GT-H
Re: Accu-perikelen
Ford LTD Brougham 1972
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
Re: Accu-perikelen
Dat merken we vanzelf Eén slecht onderdeel vervangen, als het niks oplost dan vervangen we het volgende.LTD schreef:hopelijk is je probleem opgelost
laad je dynamo wel goed bij ? een nieuwe startmotor kost je de kop niet en moeilijk te vervangen zijn ze ook al niet ...
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Re: Accu-perikelen
Mack heb je longtube headers ? Ik haal me informatie bij jingens hier die meerdere jaren met fox dragracen . De longtubeheaders worden zo warm en zitten zo dicht bij de startmoter waardoor de start moter verbrand van binnen . Met longtubeheaders moet je de startmoter veranderen voor hightork startmoter die is kleiner . Bij shorty headers kan je de startmoter orgineel houden .
Re: Accu-perikelen
Er is een nieuwe accu ingezet, want de oude bleek erg slecht. Sindsdien geen problemen meer gehad met starten.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Re: Accu-perikelen
Wat was je kwijt daarvoor?Mack schreef:Er is een nieuwe accu ingezet
Re: Accu-perikelen
110 Euro bij de plaatselijke Kwikfit.Ericc B schreef:Wat was je kwijt daarvoor?Mack schreef:Er is een nieuwe accu ingezet
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE