Mustang project IV

Diverse projecten van leden.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Mustang power
Berichten: 211
Lid geworden op: za 31 jan, 2004 20:11
Locatie: West Brabant

Bericht door Mustang power »

Om eerlijk te zijn heb ik er helemaal niets meer aan gedaan omdat ik door de regering gedwongen wordt om eerst mijn dagelijkse auto rijklaar te maken (Opel Monza GSE), momenteel rijdt ik met een grijs kenteken maar heb geen zin om straks 430 euro per drie maanden te gaan betalen.
Daarbij komt nog eens dat ik de motor-onderdelen zoals krukas, drijfstangen, zuigers ed nog bij een vriend van mij in de US heb liggen.
Afgelopen zaterdag heeft hij echter een zwaar ongeval met zijn Corvette gehad (ze hebben hem uit de auto moeten knippen) dus wil ik hem voorlopig nog niet lastig vallen met het verschepen van de spullen.
Helaas zal dit alles betekenen dat de auto waarschijnlijk dit jaar niet meer op de weg komt, tenzij dat ik mijn orginele blok weer in elkaar schroef.
Maar ja, ik heb ook weer geen zin om later de motor nog eens te wisselen omdat ik weet hoeveel bedrading ed er aan zo'n blok zit en omdat ik veel spullen heb laten voorzien van een nikkellaag en het blok in 1 keer netjes wil maken.

Zodra er weer nieuws is laat ik het jullie weten.

Groetjes,
Edwin
Shelby GT500 Cabrio 08
Dodge Ram SRT-10 (DD) 05
Lincoln Mark VIII 95
GMC Typhoon 92
GMC Syclone 91
Mustang GT Cabrio 87
Mustang Cabrio 86
Yamaha RD500 84
Indy Pace Car 79
Fastback 79
Mustang Cabrio 71
Mustang Mach1 71
351HO Shelby Europa 71
GMC PU 52
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Hee Edwin,

Goed om weer eens wat van jouw project te horen, maar jammer dat het slecht nieuws is.
Helaas zal dit alles betekenen dat de auto waarschijnlijk dit jaar niet meer op de weg komt, tenzij dat ik mijn orginele blok weer in elkaar schroef.
Kun je toch best overwegen hoor; ik vind ook de standaard motor voor zeer behoorlijke aandrijving zorgen :mrhappy:

Maarruh sterkte met alles!


Marc
Marc
Plaats reactie

Terug naar “Project”