Het Mustang-gespot-topic!!

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door NordicDawn »

Bij deze een topic voor alle gespotte Mustangs in Nederland 8) Ik kwam op het idee na de topic van 347SC.

Bij deze de eerste paar die ik afgelopen zomer gespot heb in een plaatsje dichtbij, tijdens een Oldtimerdag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door NordicDawn op di 23 okt, 2007 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
1970 Mustang Hardtop
Gebruikersavatar
gert-jan
Berichten: 1656
Lid geworden op: di 24 apr, 2007 20:07
Locatie: nabij 't fean

Bericht door gert-jan »

Hey Nordic,

Wij waren er ook! maar niet op de gevoelige plaat vastgelegd

Die blauwe is ook van het forum, Hekkings dacht ik.

GJ
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Bericht door 78ghiaT5 »

die tweede is van Rob Tromp, is een 'branded' special in de St. Patrickday Special-uitvoering

oftewel een opgeleukte Mustang met nieuw vinyldak en speciale emblemen. dat werd gedaan bij tweedehands Mustangs om ze beter verkoopbaar te maken. deze Mustang kon vermoedelijk geen aftrek vinden, omdat hij vanwege de St. Patricksday-uitvoering deze speciale kleur had, wat niet iedereen mooi vond. dus deze in maart 1968 vervaardigde special stond lange tijd bij de dealer. om hem toch verkoopbaar te maken, hebben ze er ook nog eens een 'branded' special van gemaakt, met wit dakje, chromen roof moldings en de emblemen met rennend paard. dit terwijl het geen occassion was.

het ganse verhaal staat in de vorige Pony Corral,

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gebruikersavatar
easy1
Berichten: 1088
Lid geworden op: zo 14 aug, 2005 11:57
Locatie: Hoboken - België -

Bericht door easy1 »

Jongens ... Is het in NL niet mogelijk een persoon zijn gegevens te bekomen adhv een kenteken? Of vergis ik mij hier?

Misschien vindt niet iedereen het even leuk dat zijn gegevens te grabbel worden gegooid met al die diefstallen van Amerikanen tegenwoordig?
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-

-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,

Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
Gebruikersavatar
351-V8-power
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 03 aug, 2006 20:04
Locatie: Scheveningen

Bericht door 351-V8-power »

Jongens ... Is het in NL niet mogelijk een persoon zijn gegevens te bekomen adhv een kenteken? Of vergis ik mij hier?
Met de juiste contacten is dat idd mogelijk. En de boefjes hebben vaak de juiste contacten.
Ik heb er wel vaker een opmerking over gemaakt op het forum maar men vindt het blijkbaar niet zo belangrijk, totdat hun eigen auto het haasje is.

Wat ook vaak gebeurd (geldt in mindere mate voor oldtimers) is dat men de kentekens noteert bij de types auto met de juiste kleur en dan rijdt er ergens anders een auto met jouw kenteken rond en krijg jij de bekeuringen. Om de reacties voor te zijn: dat kan idd ook gewoon op straat gebeuren maar op een forum is de kans veel groter.

gr Ed
69 Grandé 351W Copper Flame
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 2507
Lid geworden op: wo 08 aug, 2007 09:09

Bericht door Claire »

misschien een idee om de kentekens voortaan onleesbaar te maken. Ben je van alle risicos af :ok:
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Dan moet men de kentekens op alle meetingfoto's ook onleesbaar maken.Bij films die op meetings gemaakt worden is dat volgens mij helemaal niet zo makkelijk.Ik zou nieteens weten hoe dat zou moeten.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
easy1
Berichten: 1088
Lid geworden op: zo 14 aug, 2005 11:57
Locatie: Hoboken - België -

Bericht door easy1 »

Wil een persoon echt niet dat zijn kenteken te grabbel wordt gegooid op een meeting dan kan hij die gewoon verwijderen op het terrein. Op de openbare weg is dat niet echt mogelijk, toch?

Ikzelf zou er geen probleem mee hebben maar ik kan wel begrijpen dat er andere Mustangeigenaars zijn die niet zo graag hebben dat hun gegevens voor het grijpen liggen.

Voor de rest kan dit een mooi topic worden!
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-

-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,

Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
Gebruikersavatar
gert-jan
Berichten: 1656
Lid geworden op: di 24 apr, 2007 20:07
Locatie: nabij 't fean

Bericht door gert-jan »

easy1 schreef: Voor de rest kan dit een mooi topic worden!
eh... mustang spotten of iets met kentekenplaten? :roll:
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
cruiser
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 17 sep, 2007 20:50
Locatie: Houthalen
Contacteer:

Bericht door cruiser »

mogen mustang in belgie ook ?

ik heb deze vorige vrijdag gespot op een parking lang de E313 richting hasselt :
Afbeelding
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Bericht door NordicDawn »

gert-jan schreef:Hey Nordic,
Wij waren er ook! maar niet op de gevoelige plaat vastgelegd
Die blauwe is ook van het forum, Hekkings dacht ik.
GJ
Dan heb ik jullie wel zien rijden! :) Ging alleen net te snel om een foto te maken.

351-V8-power schreef:
Jongens ... Is het in NL niet mogelijk een persoon zijn gegevens te bekomen adhv een kenteken? Of vergis ik mij hier?
Met de juiste contacten is dat idd mogelijk. En de boefjes hebben vaak de juiste contacten.
Ik heb er wel vaker een opmerking over gemaakt op het forum maar men vindt het blijkbaar niet zo belangrijk, totdat hun eigen auto het haasje is.

Wat ook vaak gebeurd (geldt in mindere mate voor oldtimers) is dat men de kentekens noteert bij de types auto met de juiste kleur en dan rijdt er ergens anders een auto met jouw kenteken rond en krijg jij de bekeuringen. Om de reacties voor te zijn: dat kan idd ook gewoon op straat gebeuren maar op een forum is de kans veel groter.

gr Ed
Kentekens verwijderd. ;) Zal er volgende keer beter om denken, excuses.
1970 Mustang Hardtop
Gebruikersavatar
Blizzard
Berichten: 383
Lid geworden op: di 06 dec, 2005 12:05
Locatie: Het Westland
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

cruiser schreef:mogen mustang in belgie ook ?
Waarom niet? Dat zijn toch zeker ook mustangs! Al spot je ze in siberie gewoon posten die foto's!

Het wel of niet onleesbaar maken van de platen is voer voor een lange discussie. Mocht men echt niet willen dat zijn auto met nummerplaat en al op het forum staat dan kan hier uiteraard een pb naar de desbetreffende persoon worden gestuurd die ongetwijfeld de foto dan zal bewerken. Mij maakt het niet uit dat mijn kentekenplaat op de foto staat. De auto staat niet bij mijn huis maar in een garage met camera's en een alarmsysteem.
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
Gebruikersavatar
hollandranch
Donateur 2012
Berichten: 1345
Lid geworden op: za 06 okt, 2007 15:12
Locatie: Hondon de Los Frailes, Spain
Contacteer:

Bericht door hollandranch »

Als het draadje gewoon Mustang spotten heet wereldwijd dan kan ik mijn foto's ook plaatsen en hoef ik geen apart draadje elke keer aan te maken.

Deze is al een paar weekjes oud, was een Roush uitvoering


Afbeelding
Holland Ranch Cars and Parts. Het adres voor export auto's en onderdelen vanuit Amerika.
http://www.usa2ned.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.hollandranch.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://hollandranch.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; http://usa2ned.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
gert-jan
Berichten: 1656
Lid geworden op: di 24 apr, 2007 20:07
Locatie: nabij 't fean

Bericht door gert-jan »

NordicDawn schreef:
gert-jan schreef:Hey Nordic,
Wij waren er ook! maar niet op de gevoelige plaat vastgelegd
Die blauwe is ook van het forum, Hekkings dacht ik.
GJ
Dan heb ik jullie wel zien rijden! :) Ging alleen net te snel om een foto te maken.
.
Is ook leuk om volgas door die haag van mensen door te knallen, wel met beleid natuurlijk.
Volgend jaar weer, moet je maar even langskomen.
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Bericht door NordicDawn »

gert-jan schreef:
NordicDawn schreef:
gert-jan schreef:Hey Nordic,
Wij waren er ook! maar niet op de gevoelige plaat vastgelegd
Die blauwe is ook van het forum, Hekkings dacht ik.
GJ
Dan heb ik jullie wel zien rijden! :) Ging alleen net te snel om een foto te maken.
.
Is ook leuk om volgas door die haag van mensen door te knallen, wel met beleid natuurlijk.
Volgend jaar weer, moet je maar even langskomen.
Zal ik doen :)

hollandranch schreef:Als het draadje gewoon Mustang spotten heet wereldwijd dan kan ik mijn foto's ook plaatsen en hoef ik geen apart draadje elke keer aan te maken.
Het draadje is het spotten van Mustangs in eigen land :) laten we dat maar doen. En het gaat daarbij dus om zelf geschoten foto's :) (belgie en nederland zullen we in dit geval maar even als 1 gebruiken, voor de mensen die vaak in beide zijn.)
1970 Mustang Hardtop
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”