Eleanor op Discovery

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kors
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 04 apr, 2004 19:39
Locatie: vlaardingen

Eleanor op Discovery

Bericht door Kors »

voor de nachtbrakers onder ons, vanacht is het programma Rides op Discovery met daarin Eleanor het programma is 21 nov van 02.00 tot 03.00
dat wordt dus laat opblijven of gewoon de video programmeren
Gebruikersavatar
aron
Berichten: 229
Lid geworden op: do 14 aug, 2003 20:14
Locatie: de Noordkop n-h

Bericht door aron »

komtie niet vanavond op discoveryom 22.00 uur?????
Gebruikersavatar
EriccB
Berichten: 185
Lid geworden op: do 28 okt, 2004 20:49

Bericht door EriccB »

aron schreef:komtie niet vanavond op discoveryom 22.00 uur?????
Volgens de Veronica gids is dat een andere aflevering.
Gebruikersavatar
aron
Berichten: 229
Lid geworden op: do 14 aug, 2003 20:14
Locatie: de Noordkop n-h

Bericht door aron »

vooral de veronica geloven, zit nu al een kwartier met een gevulde spijkerbroek te kijken (het is nu 22.15) naar wat caroll shelby "the secretaresse car" noemt, maar ik zou hm maar opnemen want dit is erugghh leuk.


fijne nacht............



.
Gebruikersavatar
1BADGT500
Berichten: 913
Lid geworden op: ma 03 mei, 2004 09:37
Locatie: Snake City
Contacteer:

Bericht door 1BADGT500 »

Het is jammer dat Doug Hasty, directeur van Unique Performance zijn TMCN fleece niet aan had. Heb ik hem gegeven op de Mid-America Shelby and Ford Performance meeting in juni 2003. Zij waren ook zo aardig om een aantal t-shirts en een Eleanor cap beschikbaar te stellen in Nashville op de 40th Anniversary. Tijdens onze TMCN avond kreeg iedereen lootjes en hebben wij de prijzen weggegeven. Een van onze clubleden loopt trots met een Eleanor cap op de meetings.

Het was een leuke documentaire om te zien. Er was eerst behoorlijk wat scepsis tegen de Eleanors. Men dacht dat er geen fastbacks meer over zouden blijven in de USA. Nu worden er een aantal van de crusher gered. En het zijn er maar 475. De GT350SR is de volgende Shelby Mustang.
07 Shelby GT500 Coupe Grabber Orange, #127 van 282
08 Shelby Terlingua, CSM08TRT0301, #4 van 38
09 BMW 530i touring
15 Mini Countryman Cooper
13 Ducati 1199 Panigale R
"WHEN I GO FLAT, I HAVE NO REGRETS", Carroll Shelby
Gebruikersavatar
Mustang65
Berichten: 1742
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 20:34
Locatie: Dordrecht

Bericht door Mustang65 »

Ik heb gisteravond genoten .... wat een story!!

Hierbij nog wat meer Eleanor info:

http://www.sandersonsales.com/eleanor.html

http://www.totalcontrolproducts.com/veh ... index.html

Arjan.

Afbeelding
powerhorse
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 11 jul, 2004 19:24
Contacteer:

Bericht door powerhorse »

:burn: ik heb het progamma gemist, en datgene opgenomen wat er s'nachts om 2:00 op kwam, maar dat was geen mustang, geen eleanor, en nu lees ik hier dat het er om 22:00 op was, die godvergeten :censored: van veronica weer :chainsaw: ik baal, ik baal :bong: iemand opgenomen toevallig?
alvast bedankt
Gebruikersavatar
bifi
Berichten: 112
Lid geworden op: wo 21 jan, 2004 18:13
Locatie: Moen (zwevegem)

Bericht door bifi »

ik wou ook kijken, in belgie geven ze nu ook discovery channel, tot een bepaald uur. en net dat ik wou kijken schakelen ze over naar een vrouwenzender 5-TV. :chainsaw: had er nu zo naar uit gekeken :ashamed:
Gebruikersavatar
aron
Berichten: 229
Lid geworden op: do 14 aug, 2003 20:14
Locatie: de Noordkop n-h

Bericht door aron »

ik heb die afstandbediening vanaf 21.00 tot mijn beschikking, de hele week is het gtst of van die andere hoest, maar zaterdag is het mijn beurt, ga ik eerst die chopper boy´s kijken en dan om 22.00 uur komt "rides" dan hoeven ze mij niet te storen met het een of ander, want dan heb je mot, ik begin al aardig een grote fan te worden van Chip Foose, wat die man uit zijn vingers krijgt, phoeehh dat wordt goud, maar dit is elke week leuk, dus volgen maar dat programma..........
Gebruikersavatar
EriccB
Berichten: 185
Lid geworden op: do 28 okt, 2004 20:49

Bericht door EriccB »

Tis niet alleen de veronica die het fout had, m'n vriendin heeft de vpro gids en daar staat dezelfde fout in. Kep 3 kwartier gezien (thanks aron!) en dat was idd erg leuk. Volgens mij herhaalt Discovery z'n zaken regelmatig, dus we moeten maar ff goed op blijven letten. Misschien komt-ie nog een keer en kan iem er ff een dvdtje van maken.
Gebruikersavatar
aron
Berichten: 229
Lid geworden op: do 14 aug, 2003 20:14
Locatie: de Noordkop n-h

Bericht door aron »

Misschien komt-ie nog een keer en kan iem er ff een dvdtje van maken.
.

graag een copietje voor mij, please please.

ik heb niet de mogelijkheid om dvd´s op te nemen, zelfs mijn ouderwetse video heeft mijn zoontje soldaat gemaakt. :chainsaw:
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”