Vorige eigenaar DE-75-72?

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DennisStang
Berichten: 350
Lid geworden op: do 12 aug, 2004 17:37
Locatie: Gelderland

Vorige eigenaar DE-75-72?

Bericht door DennisStang »

Hallo mensen,

Ben sinds 3 maanden in het bezit van mijn Mustang en druk bezig met het
"restaureren" ervan, maar het begint nu toch te knagen dat ik wat meer
info wil hebben over het verleden van mijn auto. Ik heb hem bij een gewone dealer gekocht, en die heeft mij toegezegd dat er geen info was (daar moet ik nog een keer achterheen..). Ik heb dus verder ook helemaal geen papieren, en geen idee wat er allemaal aan de auto gedaan is hier in Nederland (hij is in '91 ingevoerd).
Dus mijn vraag: kent iemand deze auto, of de vorige eigenaar(s)?? :blink:
En wat is de beste manier om achter meer info te komen verder (evt ook Amerikaanse historie)? :help:

Info auto: zie onderschrift + arcadian blue, vinyl dak, automaat, op gas, kenteken DE-75-72.


Groeten, Dennis
Laatst gewijzigd door DennisStang op do 25 nov, 2004 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet,

Dennis.

SOLD <<< Silver Blue '66 hardtop, vinyl top, 289 Cui, AT, PS >>> SOLD
Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

Ik denk dat dit kenteken nog wel in de databank van TMCN zit. Je zou het bestuur eens kunnen benaderen of zij dit kenteken nog hebben. Dan is alleen ivm privacyredenen de vorige eigenaar eerst aan zet. Iemand van het bestuur zal dus de eigenaar moeten vragen of hij er bezwaar tegen heeft dat jij zijn gegevens krijgt of omgekeerd: dat hij jou belt. Normaalgesproken zal je Martin Haijkens (050-4042577) moeten hebben maar hij is niet al te best bereikbaar. Misschien kan Patrick op dit forum iets voor je betekenen.

succes,

Peter
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”