2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
3Daniel
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 26 mei, 2013 22:10
Locatie: Antwerpen

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door 3Daniel »

Hij is toch veel mooier geworden dan alle eerdere renders.
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door 78ghiaT5 »

Qua interieur ben ik het met Erwin eens: wederom veel plastic. En wat mij betreft teveel elektronica a la MP3, navigatie etc etc. Ford had beter een nieuwe trend kunnen starten door weer veel kleur in het interieur te gebruiken in plaats van dat eindeloze zwart ook altijd. Gewoon een beetje terug naar vroeger. Dat maakt een auto veel leuker. Hopelijk komt dat ooit nog eens terug (met veel chroom).

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gebruikersavatar
T.M.C.N.
Berichten: 208
Lid geworden op: vr 05 dec, 2008 18:28
Contacteer:

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door T.M.C.N. »

Er is nog maar één Nederlandse Mustangliefhebber die de 2015 Mustang in het echt heeft kunnen zien ... en dat is onze voorzitter Reiny!

Reiny is door Ford Nederland uitgenodigd om het evenement bij te wonen en we krijgen zojuist, rechtstreeks uit Barcelona, de eerste foto van een tevreden glimlachende voorzitter! Hij glimlacht met reden, want het is een eer om hier als TMCN bij te mogen zijn en ... het is een hele mooie nieuwe Mustang!

Afbeelding
BarcaReiny by MustangclubTMCN, on Flickr
Word ook lid van Team Mustang Center Nederland: www.fordmustangclub.nl
Gebruikersavatar
351-V8-power
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 03 aug, 2006 20:04
Locatie: Scheveningen

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door 351-V8-power »

Dakloos schreef:IK vind het dashboard een rommeltje en van het plastic straalt de goedkoopheid weer af...... :(
en dan te bedenken dat alle aluminium delen van echt aluminium zijn

http://youtu.be/0Q4CiHH5GVA" onclick="window.open(this.href);return false;
69 Grandé 351W Copper Flame
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door Mack »

Ik vind hem erg mooi, alleen jammer dat er geen felblauwe is! Alleen donkerblauw.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
saf1908
Berichten: 1627
Lid geworden op: vr 04 mei, 2012 19:48

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door saf1908 »

78ghiaT5 schreef:Qua interieur ben ik het met Erwin eens: wederom veel plastic. En wat mij betreft teveel elektronica a la MP3, navigatie etc etc. Ford had beter een nieuwe trend kunnen starten door weer veel kleur in het interieur te gebruiken in plaats van dat eindeloze zwart ook altijd. Gewoon een beetje terug naar vroeger. Dat maakt een auto veel leuker. Hopelijk komt dat ooit nog eens terug (met veel chroom).

Harry
Het zou het domste ooit zijn om geen MP3 en navigatie in een moderne straatauto te bouwen. Het is bijna 2014, geen 1974!
Kleuren voor het interieur zijn ongetwijfeld gekozen op basis van populariteit. Terug naar vroeger zal geen auto meer gaan. Is ook geen ramp, want daarom rijden wij ook gewoon oldtimers. :mrgreen:
1966 Mustang Fastback
Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door chrisrombouts »

Hallo ! Mijn goedkeuring kan hij ook wel krijgen hoor. Vindt het best een mooie wagen.
De achterkant doet mij toch nog wel aan het huidige model denken.
De overgang in 2004 was veel groter dan deze nieuwe generatie vindt ik. Herken nu toch nog best veel van het huidige model.
Maar vindt het toch wel een geslaagd model.
Wat het plastic interieur betreft lijkt het mij zo op het eerste oog best mee vallen. Zeker als al het aluminium echt is.
Bovendeel van het dash-board en de zijden van de midden console lijken gestikt te zijn dus geen plastic! Vooruitgang in dat geval.
(Of is dat nu ook al ? Niet in mijn 2006 model). Inderdaad wel erg veel knoppen op het stuur enzo. Maar goed, we leven nu eenmaal in 2013 !
Zou hem in de toekomst best kunnen of willen kopen ! :lol: Voorlopig ben ik mijn huidige Mustang nog lang niet beu !! :mrgreen:

Proficiat voor de gelukkige uitverkorene van TMCN !!!!!!!!

Groetjes van Chris.
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Gebruikersavatar
PersMustang
Berichten: 417
Lid geworden op: vr 17 jun, 2005 21:06
Locatie: Schelluinen

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door PersMustang »

Ik was zo bang dat alle eerste tekeningen waarheid zouden worden!
Gelukkig valt het mee.

Alle sportwagens beginnen steeds meer op elkaar te lijken.
Door aerodynamica, trends, veiligheid, economische verbruik, milieu en Europees-achtige maatstaven.
Onontkoombaar.
Op alle beurzen de laatste jaren aapt iedereen elkaar wel ergens in na.

Deze 2015's hebben gelukkig nog het nodige ontwerp uit het verleden gerelateerd en zijn nog genoeg apart qua geheel ontwerp dan alle andere mededingers. Ik ben i.i.g. blij toe!

Motoropties zijn serieuze pk's, zelfs voor de ecoboosts. Ik teken al voor de 2.3L, levert genoeg genot.
Nu de prijs nog bij de locale Ford dealer :wink:

Eens kijken wie volgend jaar de 1e op een NL meeting is om in het echt te bewonderen.
Eerst eens kijken met het 50th in Las Vegas komend jaar.

Thnx FORD! #GoFurther


Grtz, Per.
'71 Mustang 351Cl 2V Sportsroof 'Mach1'
'04 F-150 5.4L Triton Lariat Limited Edition
'99 Mustang 3.8L V6 35th Anniversary Convertible - SOLD
'96 Mustang 3.8L V6 Coupé - SOLD
'93 Mustang 2.3L Fox body - SOLD

Leef& Geniet!
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 1472
Lid geworden op: zo 24 jun, 2007 13:00
Locatie: Papendrecht
Contacteer:

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door Nick »

78ghiaT5 schreef:Qua interieur ben ik het met Erwin eens: wederom veel plastic. En wat mij betreft teveel elektronica a la MP3, navigatie etc etc. Ford had beter een nieuwe trend kunnen starten door weer veel kleur in het interieur te gebruiken in plaats van dat eindeloze zwart ook altijd. Gewoon een beetje terug naar vroeger. Dat maakt een auto veel leuker. Hopelijk komt dat ooit nog eens terug (met veel chroom).

Harry
Heb je er al in gezeten? Elke auto heeft tegenwoordig plastic in het interieur, maar van de mustangs is dit zeker het meest kwalitatief uitstralende interieur wat er ooit geweest is. En die elektronica kom je niet onderuit, dat verwacht de klant van Ford. Voor elke nay-sayer die geen navigatie hoeft in zijn mustang zijn er 2000 anderen die voor een 370z of Camaro gaan omdat daar wel navigatie in zit.

Er zullen heus andere kleuren interieur komen, de huidige range heeft volgens mij ook 3-4 verschillende kleuren thema's en andere trimlevels.

Ik vind hem prachtig en erger me aan iedereen die loopt te mekkeren over de achterophanging, 4cyl, of bepaalde styling cues. Ford heeft duidelijk z'n best gedaan en gaat met z'n tijd mee, hij is prachtig clean, agressief en met voldoende mustang DNA. Hij had van mij wel iets lichter en kleiner gemogen, maar al met al zou ik zo een turbo 4banger aanschaffen als ik het geld had!

Well done Ford!


Afbeelding
2005 Mustang GT - Screamin' yellow
2003 Mustang SVT Cobra Terminator- gone
1996 Mustang SVT Cobra - gone
1994 Mustang GT 5.0 - gone
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door peer »

78ghiaT5 schreef:Qua interieur ben ik het met Erwin eens: wederom veel plastic. En wat mij betreft teveel elektronica a la MP3, navigatie etc etc. Ford had beter een nieuwe trend kunnen starten door weer veel kleur in het interieur te gebruiken in plaats van dat eindeloze zwart ook altijd. Gewoon een beetje terug naar vroeger. Dat maakt een auto veel leuker. Hopelijk komt dat ooit nog eens terug (met veel chroom).

Harry
Als dat nog eens terug zou komen (veel chroom) dan wordt dat waarschijnlijk van dat goedkope spul waarbij je met 3 keer poetsen al het chroom begint te vervagen.

Hier hebben vooral de duitse fabriekanten al last van, de versnellings poken van BMW en de VW/audi groep... na 30k / 1 jaar is het chroom al aan het verslijten (en dat op een automaat waar je nauwelijks aan de pook komt...)!
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door MustangMan010 »

Ik vind hem erg mooi en zou al genoegen nemen met een 2.3 ltr. eco boost versie voor de deur :D
De andere versies zijn dankzij onze belasting aasgieren in Den Haag te duur zijn voor de gewone man.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 1472
Lid geworden op: zo 24 jun, 2007 13:00
Locatie: Papendrecht
Contacteer:

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door Nick »

http://youtu.be/OTdlpAruU0k

Leo Parente verteld hij het zit, eindelijk iemand die verstand van zaken heeft en niet alleen neuzelt over styling en V8 vs I4 drama. Zeker het kijken waard!
2005 Mustang GT - Screamin' yellow
2003 Mustang SVT Cobra Terminator- gone
1996 Mustang SVT Cobra - gone
1994 Mustang GT 5.0 - gone
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5306
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door Neko- »

[youtube]rCztm6akEbI[/youtube]
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door 78ghiaT5 »

nee, ik hoef er ook niet in te zitten. gelukkig maar. blijf lekker rijden in mijn 'basic' II zonder navigatie en andere rommel,

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gebruikersavatar
66hipowannebee
Donateur 2014
Berichten: 4375
Lid geworden op: za 18 sep, 2004 11:53
Locatie: Sliedrecht

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door 66hipowannebee »

Plastic of niet,maar de binnenkant ziet er 10 keer beter uit zo als het oudere type

zet maar neer hoor,graag zelfs

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.

(TMP) TonieMustangParts@hotmail.com
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”