Huren Mustang USA

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
302gt94
Berichten: 147
Lid geworden op: di 22 jun, 2004 21:10
Locatie: diessen

Huren Mustang USA

Bericht door 302gt94 »

Mijn zwager wil komend jaar vanuit New York in 10 dagen naar Memphis rijden. En natuurlijk wil hij dat in een Mustang doen.

Zijn eerste poging er 1 online te huren leek goed te gaan, totdat hij de volgende dag een berichtje kreeg dat de Mustang toch niet beschikbaar was en ze een Ford Fusion kregen ( en 100$ korting ) die heeft hij dus meteen geannuleerd.

De vraag is dus: weet er iemand wat de beste manier (of een adres) is om in de USA een Mustang (2005+)te huren ??
Mustang Conv. 95 GT zwart
Lemon Big Bug 1303S > is verkocht
Skoda Fabia Greenline :)
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Re: Huren Mustang USA

Bericht door MustangMan010 »

Via welk verhuurbedrijf was dat?Ik heb tijdens het 40 en 45 jarig jubileum van de Mustang in de USA een Mustang gehuurd via Hertz in nederland en die hebben ervoor gezorgd dat de Mustang bij Hertz aldaar op het vliegveld geregeld was.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
302gt94
Berichten: 147
Lid geworden op: di 22 jun, 2004 21:10
Locatie: diessen

Re: Huren Mustang USA

Bericht door 302gt94 »

Ik weet niet zeker via welk kantoor het was. Ik denk via zoiets als Autoeurope.nl
Via Hertz.nl krijg je geen Mustang maar een Camaro te zien ?
Mustang Conv. 95 GT zwart
Lemon Big Bug 1303S > is verkocht
Skoda Fabia Greenline :)
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Huren Mustang USA

Bericht door Mack »

Via Hertz kun je inderdaad een Mustang huren. Zorg dat je er eentje vindt met "rent this exact model" en niet "or simular".

Ik heb voor mijn vakantie afgelopen september gewoon via Hertz.nl geboekt.

Je hebt ook de "fun collection" bij Hertz, daar huur je bijv. een mooie GT of Shelby ipv de standaard V6 cabrio's - maar dat is wel duurder natuurlijk.

Overigens ligt het wel aan de startplaats: California en Florida hebben mustangs zat, maar in bijv. New York hebben ze geen (of weinig) mustangs.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Huren Mustang USA

Bericht door Eric »

Ik huur altijd bij Budget, die hebben vrijwel altijd Mustangs, tenminste in de zuidelijke staten. Je moet wel een beetje mazzel hebben, want garanderen daar zijn Amerikanen vooral goed in als ze je geld willen hebben, maar eenmaal binnen ben je meestal aan de goden overgeleverd.

Maar wat je altijd kunt doen als ze je afschepen met iets anders is een dag later terug komen of naar een andere vestiging gaan en je auto omruilen.
Gebruikersavatar
Mustangdriver
Berichten: 2517
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 11:55
Locatie: Aalst Belgium
Contacteer:

Re: Huren Mustang USA

Bericht door Mustangdriver »

Ik heb vorig jaar in San Francisco Dollar gebruikt, geboekt via een engelse site, was goedkoper dan Dollar zelf. Prima service.

Groeten
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

16th Flanders Mustang Event, zondag 23 juni 2013

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite

http://www.mustangdrivers.be/webdesign.html
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Re: Huren Mustang USA

Bericht door MustangMan010 »

302gt94 schreef:Ik weet niet zeker via welk kantoor het was. Ik denk via zoiets als Autoeurope.nl
Via Hertz.nl krijg je geen Mustang maar een Camaro te zien ?
Hertz bellen i.p.v. via de website regelen,dat deed ik toen ook.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
302gt94
Berichten: 147
Lid geworden op: di 22 jun, 2004 21:10
Locatie: diessen

Re: Huren Mustang USA

Bericht door 302gt94 »

Bedankt voor de tips tot dusverre.

Is het een idee om pas als ze in de USA zelf zijn te zoeken en de verhuurder te bezoeken of zijn de huur Mustangs zo schaars in NY dat je er dan bijna op zeker naast grijpt?
Mustang Conv. 95 GT zwart
Lemon Big Bug 1303S > is verkocht
Skoda Fabia Greenline :)
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Huren Mustang USA

Bericht door Mack »

Er zijn weinig mensen die naar NYC (of het noord-oosten van de VS) komen voor een zonvakantie. En dat zijn de mensen die een Mustang cabrio willen. Voor een zonvakantie ga je naar CA of FL, daar zul je dus ook de cabrio's vinden.

Mustang coupe's zijn er weinig te huur omdat hier gewoon weinig vraag naar is.

Daarom zal het lastig zijn om in NYC een Mustang te kunnen huren. Maar ik zou beginnen met overleggen met Hertz, zolang je betaalt zal er wel wat te regelen zijn.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1525
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Huren Mustang USA

Bericht door grandmaster n »

302gt94 schreef:...Is het een idee om pas als ze in de USA zelf zijn te zoeken...
Het is idd een idee, maar het huren dáár is wel duurder dan van te voren bespreken (ze weten nml dat je een auto nodig hebt).
En je hebt nog steeds geen garantie dat je een Mustang krijgt.

gr
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5300
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Huren Mustang USA

Bericht door Neko- »

Heb tot twee keer toe een Mustang lokaal (Atlanta) gehuurd. Wel op dezelfde plaats ingeleverd als ik 'm opgehaald heb, dus daar krijg je waarschijnlijk nog wat extra kosten voor omdat jij dat dan weer niet doet...

In mijn geval gewoon online gekeken, bij Budget uitgekomen, die hadden een Mustang op de website staan als beschikbaar. Langs gegaan. Mustang op terrein gespot, en binnen aangegeven wat ik wilde.

Het lijkt me dat er in de regio NYC voldoende verhuurbedrijven zitten, dus een Mustang zal echt wel beschikbaar zijn. Houd alleen wel rekening dat er in die regio wel wat tolwegen rondspoken :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Huren Mustang USA

Bericht door Mack »

Neko- schreef:Het lijkt me dat er in de regio NYC voldoende verhuurbedrijven zitten, dus een Mustang zal echt wel beschikbaar zijn.
Nee dus. Als Hertz of welk bedrijf dan ook Mustangs kopen voor verhuur, dan kijken ze waar de grootste vraag is naar dat soort auto's. Cabrio's verhuur je waar het mooi weer is, dus niet in NYC. Sportwagens verhuur je waar je lekker kan rijden, niet in het dichtstbevolkte stuk van de US.

Ik denk dat je alleen een Mustang in NY kan krijgen als je 1. hem vantevoren reserveert als "reserve this exact model" of 2. als er toevallig een andere huurder is geweest die hem in NYC heeft ingeleverd
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Ton BlingBling
Adverteerder
Berichten: 2839
Lid geworden op: di 28 nov, 2006 16:46
Locatie: Regio Rotterdam & Regio Los Angeles .
Contacteer:

Re: Huren Mustang USA

Bericht door Ton BlingBling »

Heb regelmatig gehuurd in NY maar erg veel prius en meer van dat soort rommel :roll: .

Nog nooit een Mustang daar gezien, :wink: bij de verhuurder dan he
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Huren Mustang USA

Bericht door Eric »

302gt94 schreef:Via Hertz.nl krijg je geen Mustang maar een Camaro te zien ?
Als je ooit eens een Camaro Convertible zou huren (best geinig om een keer te proberen) huur er dan wel een aanhangwagentje bij voor je koffers. Als je denkt dat de Mustang Cabrio een kleine kofferbak heeft dan heb je de Camaro nog niet gezien. Gisteren in Geneve geweest en daar stond er een, nou met het dak open kan er precies nog een tandenborstel in de kofferbak en de klepopening is zo klein dat er amper een krat bier doorheen kan.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Hennie
Adverteerder
Berichten: 2199
Lid geworden op: ma 24 mei, 2004 20:36
Locatie: de Kwakel

Re: Huren Mustang USA

Bericht door Hennie »

Hey Eric,

Who the hell cares about a trunk, it's YELLOW... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”