Beveiliging mustang?

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

MichaelM
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 21 sep, 2016 08:48

Re: Beveiliging mustang?

Bericht door MichaelM »

Zo'n GPS tracker is zeker een leuk hebbedingetje.. Maar of het helpt als beveiliging?

Wij hadden een trackjack op onze speedboot en deze ook nog eens voorzien van zogeheten geofences. Desalniettemin is de speedboot gestolen zonder dat wij een melding van de overschrijding van de geofence ontvingen. Ook is de boot incl. de tracker nog steeds spoorloos.

De 'professionele' dief gebruikt een jammer om het GPS-signaal te verstoren waardoor het apparaat waardeloos wordt helaas.
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Beveiliging mustang?

Bericht door sjirafje »

Dat gaven ze bij mijn verzekering ook aan. Dit zijn geen gelegenheidsdiefstallen maar professionele lui. De kans dat ze een gsm/gps jammer bij zich dragen is zeker aanwezig. Zeker omdat die dingen blijkbaar helemaal niet zo duur zijn... :censored:

Maar aan de andere kant, je kunt misschien wel na je rondrit terugkijken op googlemaps waar je gereden hebt als je zo'n ding in de auto hebt :lol:
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Beveiliging mustang?

Bericht door Swordfish79 »

het is denk ik ook een stukje peace of mind.

Als ze de auto willen hebben dan nemen ze die toch wel mee. Maar helemaal niets doen is ook weer zo iets.
MichaelM
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 21 sep, 2016 08:48

Re: Beveiliging mustang?

Bericht door MichaelM »

Deze is aanzienlijk duurder maar zou volgens mijn verzekeraar uitgevoerd moeten zijn met anti-jamming..

http://trackerstore.nl/gmt100.html
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Beveiliging mustang?

Bericht door Dakloos »

Trackers hebben mijns inziens niets met BEVEILIGING te maken maar juist met als de beveiliging van je Mustang gefaald heeft :mrgreen:
Erwin

1966 convertible
MichaelM
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 21 sep, 2016 08:48

Re: Beveiliging mustang?

Bericht door MichaelM »

sjirafje schreef: Maar aan de andere kant, je kunt misschien wel na je rondrit terugkijken op googlemaps waar je gereden hebt als je zo'n ding in de auto hebt :lol:
Das dan weer waar ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”