Keuring België vraag

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
okp
Donateur 2013
Berichten: 2609
Lid geworden op: za 02 feb, 2008 15:16
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

Keuring België vraag

Bericht door okp »

Deze middag naar de keuring geweest. Afgekeurd op een paar gescheurde stofhoesrubbers, tja dat fixen we wel.
Maar er stond geen cilinderinhoud op de title. is dus ingevoerd uit de US. Nu moet ik gaan bewijzen hoeveel cc er in de motor zit. Ze hadden het over naar Ford gaan, papieren halen, officiële bevestiging dat er inderdaad een 302 in zit.(die touwens niet origineel is , want origineel zat er een 289 in. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Hoe verinnen ze het? Het was een oldtimerkeuring en de wagen is van voor 06.-1967. Heb er nu al 6 gekeurd zonder problemen. En nu komen ze aanzetten om een officieel papiertje van Ford om te zien om te bevestigen welke motor erin zit met welke cilinderinhoud.

Iemand in België al eens meegemaakt? Ik denk dat ik de volgen,de keer als ik naardaar ga, gewoon een Kevin Marti report meenemeem. Maar ja daar staat de motor op in Cubic inch. Zal ik wel officieel moeten laten vertalen naar cc....

ps, het was trouwens keuringstation Brasschaat..

Voorlopig dus niet rijden.

grtz

Eric
Gebruikersavatar
CAT
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 29 jul, 2011 08:36
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Keuring België vraag

Bericht door CAT »

Inderdaad hoe verzinnen ze het. Wegens vervangen sperdiff door sportdiff was er een klein lekje en dat was dichtgelast. ook heel het boeltje afgekeurd omdat dit niet origineel zou zijn. Het wordt stilaan belachelijk. Hoop dat je snel alles op orde krijgt.
Gebruikersavatar
okp
Donateur 2013
Berichten: 2609
Lid geworden op: za 02 feb, 2008 15:16
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

Re: Keuring België vraag

Bericht door okp »

Vandaag een mailtje gestuurd naar Adelbert van de Mustang Garage over de situatie. En guess what, een paar uur later krijg ik een officiële verklaring vd Mustang Garage met het type motor dat er in zit en de cc inhoud. Dat vind ik nog eens een superservice!

Probleem vd papieren dus opgelost.(hopelijk toch :wink: )

grtz

Eric
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”