Deze middag naar de keuring geweest. Afgekeurd op een paar gescheurde stofhoesrubbers, tja dat fixen we wel.
Maar er stond geen cilinderinhoud op de title. is dus ingevoerd uit de US. Nu moet ik gaan bewijzen hoeveel cc er in de motor zit. Ze hadden het over naar Ford gaan, papieren halen, officiële bevestiging dat er inderdaad een 302 in zit.(die touwens niet origineel is , want origineel zat er een 289 in. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Hoe verinnen ze het? Het was een oldtimerkeuring en de wagen is van voor 06.-1967. Heb er nu al 6 gekeurd zonder problemen. En nu komen ze aanzetten om een officieel papiertje van Ford om te zien om te bevestigen welke motor erin zit met welke cilinderinhoud.
Iemand in België al eens meegemaakt? Ik denk dat ik de volgen,de keer als ik naardaar ga, gewoon een Kevin Marti report meenemeem. Maar ja daar staat de motor op in Cubic inch. Zal ik wel officieel moeten laten vertalen naar cc....
ps, het was trouwens keuringstation Brasschaat..
Voorlopig dus niet rijden.
grtz
Eric
Keuring België vraag
Moderator: Shelby GT-H
Re: Keuring België vraag
Inderdaad hoe verzinnen ze het. Wegens vervangen sperdiff door sportdiff was er een klein lekje en dat was dichtgelast. ook heel het boeltje afgekeurd omdat dit niet origineel zou zijn. Het wordt stilaan belachelijk. Hoop dat je snel alles op orde krijgt.
- okp
- Donateur 2013
- Berichten: 2609
- Lid geworden op: za 02 feb, 2008 15:16
- Locatie: Brasschaat
- Contacteer:
Re: Keuring België vraag
Vandaag een mailtje gestuurd naar Adelbert van de Mustang Garage over de situatie. En guess what, een paar uur later krijg ik een officiële verklaring vd Mustang Garage met het type motor dat er in zit en de cc inhoud. Dat vind ik nog eens een superservice!
Probleem vd papieren dus opgelost.(hopelijk toch )
grtz
Eric
Probleem vd papieren dus opgelost.(hopelijk toch )
grtz
Eric