Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Dieselhead
Berichten: 2214
Lid geworden op: wo 17 okt, 2012 17:00

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door Dieselhead »

ik zou me meer zorgen maken als het om een VAG/BMW/Mercedes of ander Duits product zou zijn.
thijsco19
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 14 sep, 2014 11:15
Locatie: Zuid holland - Maasland

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door thijsco19 »

Waarschijnlijk een beetje een topic kaap, maar aangezien er in de titel 'een mustang' staat;

Voorheen ging het steeds om een wat latere generatie maar wat als het om een oldtimer mustang gaat? Wat zijn jullie meningen/ervaringen dan?


(indien TS deze kaap vervelend vind, excuus!)
Gebruikersavatar
Marchel
Berichten: 745
Lid geworden op: di 11 jul, 2006 13:16
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door Marchel »

thijsco19 schreef:maar wat als het om een oldtimer mustang gaat? Wat zijn jullie meningen/ervaringen dan?
(indien TS deze kaap vervelend vind, excuus!)
Een oudje moet je 's nachts gewoon binnen zetten. Als ie 's nachts buiten moet staan is ie zo weg (gerot of gejat).
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door Mack »

Oldtimers zijn de laatste tijd juist wel gejat, vooral in grensprovincies.

@Dieselhead: daar heb je gelijk in, maar dat wil niet zeggen dat je je Mustang met de sleutels in het contact kan laten staan :mrgreen:
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door NordicDawn »

thijsco19 schreef:Waarschijnlijk een beetje een topic kaap, maar aangezien er in de titel 'een mustang' staat;
Voorheen ging het steeds om een wat latere generatie maar wat als het om een oldtimer mustang gaat? Wat zijn jullie meningen/ervaringen dan?
(indien TS deze kaap vervelend vind, excuus!)
's nachts in de stalling en overdag nooit zomaar ergens laten staan, liefst in het zicht.
1970 Mustang Hardtop
Craneman
Berichten: 887
Lid geworden op: ma 20 feb, 2012 22:10
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door Craneman »

Jiggy schreef:
Craneman schreef:Applaus voor Jiggy; kijk, hier kan ik wat mee! Alhoewel.....de Mustang is al onderweg. :lol:

Ik moet alleen nog een brief op hoge poten naar de gemeente sturen die hier het grootste deel van onze parkeervakken geconfisqueerd heeft tbv een 'veiligere' verkeerssituatie thv het sportcomplex. Het enige voordeel dat ik in de nieuwe situatie zie is het zebrapad met verkeersgeleiders; start en finish zo'n beetje voor de deur en een dragstrip tot over het spoor :oops:
Kan je gelijk zo'n sticker voor je achterruit bestellen:
"I'm not speeding, I'm qualifying" :mrgreen:
Haha!!! Die is goed! Nog niet eerder tegengekomen, maar hij is de moeite waard :lol:
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door peer »

NordicDawn schreef:
thijsco19 schreef:Waarschijnlijk een beetje een topic kaap, maar aangezien er in de titel 'een mustang' staat;
Voorheen ging het steeds om een wat latere generatie maar wat als het om een oldtimer mustang gaat? Wat zijn jullie meningen/ervaringen dan?
(indien TS deze kaap vervelend vind, excuus!)
's nachts in de stalling en overdag nooit zomaar ergens laten staan, liefst in het zicht.

Ik zie zelfs verhalen over mustangs die op een meeting gestolen worden... Af en toe vraag ik me ook af wat je er nog tegen kan doen. Ik vrees er ook nog steeds voor dat ik ooit thuis kom met een open gebroken garage.... Elk huis bij ons in de omgeving heeft een alarm systeem, maar als er 1 af gaat kijkt er niemand... en de politie komt na een half uur ook even kijken... dus dat heeft ook geen zin.

Gelukkig heb ik het wel zo dat ze niet binnen een half uur er mee weg kunnen, zelf ik met de sleutels en code doe er soms al meer dan een half uur over :roll: :lol: :shock: :?
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door keesie25 »

peer schreef:
NordicDawn schreef:
thijsco19 schreef: Gelukkig heb ik het wel zo dat ze niet binnen een half uur er mee weg kunnen, zelf ik met de sleutels en code doe er soms al meer dan een half uur over :roll: :lol: :shock: :?
Daarom zei ik al, een alarmsysteem of beveiliging staat of valt met hoe lang het duurt om het in- of uit te schakelen. Als je ergens heen gaat en je bent een paar minuten bezig om een extra slot aan te brengen op je vervoermiddel, denk je na een tijdje: laat maar, ik ben zo weer terug.....fout dus. Een beveiliging of slot moet met een paar seconden in- of uitgeschakeld kunnen worden.
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1811
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door Big_fun_58 »

Ik lees dat er toch nooit iemand kijkt als een alarm afgaat maar dat ligt toch ook aan jezelf.
Ik kijk wel altijd als er een alarm afgaat maar ik moet zeggen dat ik niet in een grote stad woont. Maarja als je het zelf nooit doet moet je ook niet klagen.

Ook de opmerking: "Eenmaal de grens over op een autotrailer is voor de politie de zaak gesloten" is niet meer van deze tijd. Als je direct opbelt naar het AGV (tel nr 071 - 364 1777 ) dan wordt direct de aangifte geregeld, wordt direct je verzekering ingelicht en staat je auto binnen 2 uur in het Europese register voor gestolen Auto's..... Als ze in het buitenland iets verdachts zien en ze controleren het dan komen ze er direct achter dat deze als gestolen staat geregistreerd. Nog geen garantie maar wel een hele verbetering vergeleken met een aantal jaren terug.....
My 2 cents... :mrgreen:
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door peer »

Big_fun_58 schreef:Ik lees dat er toch nooit iemand kijkt als een alarm afgaat maar dat ligt toch ook aan jezelf.
Ik kijk wel altijd als er een alarm afgaat maar ik moet zeggen dat ik niet in een grote stad woont. Maarja als je het zelf nooit doet moet je ook niet klagen.
Dat komt doordat niemand meer een mes tussen zijn ribben riskeerd voor een ander z'n auto.
Rams
Donateur 2014
Berichten: 477
Lid geworden op: za 24 dec, 2011 16:26
Locatie: Noord Holland

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door Rams »

Ik heb vandaag mijn auto moeten achterlaten in een asociale woonwijk met veel buitenlanders. En ik ging al met een heel naar gevoel weg naar mijn werk. Ik werd opgehaald door een collega maar had dus liever mijn mustang meegenomen.. Kom ik terug:

Afbeelding

De parkeerplek naast mij was veel te klein en dat ziet elke kut. En toch proberen!

Conclusie. Als de plek naast je net te klein is of dubbel parkeert doe het dan echt dubbel of ver buiten het vak en niet een beetje.
- Mustang GT 2005 (2011 - 2015)
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door keesie25 »

Dat is gewoon schandalig Rams, ik heb er eigenlijk geen woorden voor. De dader was uiteraard gevlogen.
Inderdaad, 'defensief' parkeren. Dat is op zich ook al aso-gedrag, maar je dekt jezelf dan wel in tegen dit soort asos.
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door 1967coupe »

Briefje achter gelaten? Getuigen? Denk het niet.......
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
WietseH
Berichten: 722
Lid geworden op: ma 28 apr, 2014 21:44
Locatie: Groningen

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door WietseH »

Dat is echt waardeloos Rams :censored:
Sterkte en succes met de reparatie, ik hoop dat je hiervoor verzekerd bent, ik vrees dat de dader gevlogen is.....
Craneman
Berichten: 887
Lid geworden op: ma 20 feb, 2012 22:10
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Het gebruik van een Mustang en waar je hem neer zet

Bericht door Craneman »

Dat is inderdaad zwaar klote! Vorige week hier in de zijstraat de auto van mijn buurvrouw aangetikt. Stond gewoon netjes langs het trottoir geparkeerd. Maar 's morgens met het achterwiel op het trottoir; linksvoor in elkaar. Beide wielen beschadigd, as, ophanging....total-loss. Vermoedelijk een zilverkleurige BMW met buitenlands kenteken (wonen hier achter veel Polen). Buurman overal briefjes op lantaarnpalen gehangen, maar bij de eerste flat hier achter gelijk briefje weg.

Waarschijnlijk beschonken bestuurder en niemand die iets gehoord of gezien heeft.
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”