Nieuw Ford Mustang vernield.

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Shelby GT-H
Site Admin
Berichten: 1878
Lid geworden op: wo 11 nov, 2009 22:45
Locatie: Kop van N-H
Contacteer:

Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door Shelby GT-H »

Van Dionne Veronica via FB

Willen jullie onderstaande AUB allemaal even delen!?? Omgeving Alphen aan den Rijn / Avifauna.

Lieve mensen, gisteravond/vanacht is onze auto in Alphen aan den Rijn opzettelijk bekrast en vernield. Er is vanacht een melding bij de politie gedaan en vanmorgen hebben wij aangifte gedaan. We hopen dat iemand tussen 22:00 & 03:00 misschien iets gezien heeft in Alphen aan den Rijn op t terrein van de Avifauna. Als iemand iets gezien of gehoord heeft willen jullie ons dan aub een pb bericht sturen, wij willen erg graag weten wie dit gedaan heeft. Bijgevoegd foto's van de auto. Help ons deze idioten op te sporen!!! Er schijnt een filmpje op FB te staan waarin een zwarte mustang met stenen bewerkt wordt, dit is van bovenaf gefilmd, dit kan onze auto zijn aangezien ze op mijn auto gestaan hebben! Alle hulp en info is welkom!

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Groet,

Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
philip
Berichten: 698
Lid geworden op: zo 28 jun, 2009 19:47
Locatie: Torhout

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door philip »

Man, wie doet er nou zoiets??? toch echt niet normaal!

Ze moeten toch wel kunnen achterhalen wie dan eventueel dat filmpje gepost heeft?
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
Gebruikersavatar
SanQ
Berichten: 453
Lid geworden op: vr 23 mei, 2014 09:21
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door SanQ »

wanneer is dat gebeurd, tijdens de jaarwisseling ?

waren ze aan het overnachten in het hotel of stond de auto daar alleen geparkeerd ?

Gr. Rene (uit Alphen aan den Rijn)
Ticking away the moments that make up a dull day......
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5306
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door Neko- »

Als het als gevolg van een ongeluk gebeurd doet het al zeer (en ik spreek uit eigen ervaring hier). Als het moedwillig gebeurd is dat helemaal een nachtmerrie. Blijkbaar kan men het niet hebben dat bepaalde mensen een mooie aparte auto hebben, en zij niet.

http://www.alphens.nl/nieuws/politie/21 ... stang.html

http://studioalphen.nl/nieuws/158662/au ... nield.html

30 op 31 december dus. In de reacties word iets geroepen over bewakingsbeelden van Avifauna zelf. Mogelijk dat dat iets kan doen?

Ik heb even op YouTube gekeken, maar kan het genoemde filmpje daar niet terugvinden. Als het op FB gepost is, lijkt het me dat het wel terug te traceren moet zijn naar de maker, maar daarin zal FB alleen meewerken als de politie dat aanvraagt. Dat er aangifte gedaan is zal daar al een goede stap in zijn.

Mogelijk dat een goede schadehersteller wat kan doen qua uitdeuken, maar afhankelijk van hoeveel schade er precies is kan het spuitwerk behoorlijk omvangrijk gaan worden :(

Je bericht word in ieder geval flink gedeeld op FB. Hoop dat er wat uitkomt. Zal vanavond op Ford-World ook nog even een melding voor je doen.
Laatst gewijzigd door Neko- op ma 04 jan, 2016 16:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
fuel66
Berichten: 2670
Lid geworden op: za 22 sep, 2007 14:35
Locatie: tatooine

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door fuel66 »

WTF??? Vreselijk dit!. veel sterkte ermee, weet er alles van helaas, te vaak meegemaakt zoiets.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door Mack »

Neko- schreef:maar daarin zal FB alleen meewerken als de politie dat aanvraagt. Dat er aangifte gedaan is zal daar al een goede stap in zijn.
FB heeft sch**t aan de politie, hoor, dat zag je wel aan die zaak van dat meisje met dat wraak-filmpje. Als ze zich niks aantrekken van privacy-bepalingen van de Europese Unie, dan maakt de politie van Alphen ad Rijn ook geen indruk.

Maar dan moet het eerst zover komen dat de politie stappen onderneemt, want bij een normale zaak van vandalisme tegen een auto blijft het bij een aangifte om de verzekering in gang te zetten. Te druk, onderbezet, andere prioriteiten, je kent het verhaal.

Via het internet (FB, Fok, etc) de daders achterhalen en die vervolgens met naam en toenaam op diezelfde social media en "nieuwsmedia" zoals AD en SBS "exposen", dat is het enige dat dit soort types raakt. Dan heb je kans dat er een schadevergoeding komt.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door Swordfish79 »

Sterkte.. En dan net op het nieuws horen dat het wel mee viel dit jaar met 11miljoen euro schade.

Wat is het toch een fijn feestje.
Gebruikersavatar
Scorpion2k
Berichten: 144
Lid geworden op: zo 16 sep, 2012 19:20

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door Scorpion2k »

Bah... hier gaat je bloed van koken. Ik heb wat zoekpogingen ondernomen op het internet, maar helaas niks zinvols gevonden. Sterkte!
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door 1967coupe »

Het wordt hoog tijd om de lijfstraffen weer in te voeren!

Succes met de afhandeling.

Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 2507
Lid geworden op: wo 08 aug, 2007 09:09

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door Claire »

onvoorstelbaar
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
Gebruikersavatar
aart
Berichten: 702
Lid geworden op: do 23 mei, 2013 18:51
Locatie: Sweetlake zuid Holland

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door aart »

Hier wordt je niet vrolijk van, wat een dwazen, heb het zelf ook meegemaakt en uiteindelijk kost het je bakken met geld.

Heb het gedeeld op Facebook en hoop dat ze de daders pakken voordat ze nog een auto vernielen

Groet Aart
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming

2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Dit is gewoon ziek.
Hopelijk worden de daders gevonden.
Opsluiten en sleutels weggooien.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door ErwinM »

Ik heb dit gehad met een nieuwe Focus van 10 dagen oud. We hadden een nacht gelogeerd bij vrienden (was niet eens een rare buurt) en moesten de volgende ochtend vaststellen dat alle nieuw uitziende auto's in de straat waren bekrast. Aangifte gedaan, nooit meer wat van gehoord. Er lopen mensen rond die behoorlijk van het padje zijn. Jaloers, dus moet het stuk. De nummer 1 reden dat ik eigenlijk altijd mijn auto binnen zet of als het dan toch buiten moet, in mijn blikveld.
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Gebruikersavatar
Jiggy
Donateur 2014
Berichten: 382
Lid geworden op: za 07 jun, 2014 05:49
Locatie: omg. Breda / Roosendaal

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door Jiggy »

Echt heel naar dit, wat voor gewin haalt iemand hier nou uit...:/
Een auto stelen daar kan je nog van bedenken dat de dief er financieel beter van word, maar wat heeft de dader hier nou aan verder.
Ik hoop dat ze ze vinden of in ieder geval het filmpje wat blijkbaar gemaakt is, het word volop gedeeld op social media dus je zou denken dat het een kwestie van tijd is voor in ieder geval het filmpje word gevonden.

Daarom staat mijn auto binnen en heb ik er zelfs daar 24/7 een camera op staan...zoveel gekken lopen er rond
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
V8 custom Supercharged - When the clutch drops, the bullshit stops
Gebruikersavatar
WietseH
Berichten: 722
Lid geworden op: ma 28 apr, 2014 21:44
Locatie: Groningen

Re: Nieuw Ford Mustang vernield.

Bericht door WietseH »

Dit is te walgelijk voor woorden, ik hoop dat ze die zieke gasten te pakken krijgen :censored:
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”