"Mustang V8 hier onverkoopbaar"

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Hamster
Berichten: 241
Lid geworden op: do 14 jul, 2016 12:49

Re: "Mustang V8 hier onverkoopbaar"

Bericht door Hamster »

Het prijsverschil is inderdaad bizar. Keerzijde van deze medaille is: zou je willen ruilen met Griekse vooruitzichten? Ik vrees dat een Mustang dan heel laag op je lijstje zou staan. :?
Dus ja, het braafste jongetje zijn is soms frustrerend maar dat heb je als je het beste jongetje bent. Noblesse oblige...
Iedere dag is een schooldag
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: RE: Re: RE: Re:

Bericht door Ando »

Leo schreef::
Ofwel: veel meer lol met de GT dan met de Ecoboost? Ik denk niet dat er veel mensen deze vergelijking kunnen maken momenteel....[/quote]

?? Meer lol dekt het misschien goed af. De ecoboost is een fijne en snelle wagen en toch miste er iets. Start je de GT (hij staat in een garage) dan begint de lol gelijk met een donkere roffel. Bij de ecoboost denk je Europees net of t een BMW/Opel is. Bij de V8 hoor en voel je gelijk oh ja het is een amerikaan.Het zal dat gen in mijn lijf zijn of zoiets! Dus Ando ; ja meer LOL.[/quote]Ik denk dat het inderdaad de 'beleving' van de V8 is. Dat hoort eigenlijk toch wel bij een Mustang. Dan is een 4-cilinder met turbo toch meer een naaimachine, hoeveel vermogen daar ook uitkomt.
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: "Mustang V8 hier onverkoopbaar"

Bericht door Eric »

Vandaag nog even gecheckt bij een kennis in Griekenland. De prijzen op de site van Ford Griekenland zijn zoals ik al dacht zonder BTW en ook zonder de aanvullende Griekse 'BPM', die naar verluid regelmatig wordt verhoogd als de regering weer eens extra geld nodig heeft.

Een EcoBoost inclusief belastingen begint in Griekenland momenteel bij 48.000 en de GT bij 62.000. Dat die 32 niet zou kloppen had die journalist natuurlijk ook wel kunnen bedenken, maar dat was z'n graphic natuurlijk minder spannend geworden.
fvdw
Berichten: 158
Lid geworden op: za 09 jan, 2016 11:05

Re: "Mustang V8 hier onverkoopbaar"

Bericht door fvdw »

Ben blij dat Ford die ecoboost versie heeft gemaakt. Anders was er in NL geen betaalbare nieuwe mustang geweest.
Ja de V8 klinkt beter is nog sterker maar ziet er hetzelfde uit. De motor is maar 1 aspect. Ik vindt het ook jammer dat de V8 hier onbetaalbaar is en had hem graag gehad, maar in de ecoboost heb ik ook elke dag plezier al mis je idd de V8 roffel
Fastback Ecoboost model 2016 magnetic
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: "Mustang V8 hier onverkoopbaar"

Bericht door Ando »

Als de regels hier een stuk strenger zijn dan elders heeft het voor het milieu weinig effect...puur pesterij.
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
fvdw
Berichten: 158
Lid geworden op: za 09 jan, 2016 11:05

Re: "Mustang V8 hier onverkoopbaar"

Bericht door fvdw »

Ja klopt, maar die regeltjes krijgen wij als mustang rijders niet gewijzigd. (Of verhuizen :D )
Fastback Ecoboost model 2016 magnetic
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: "Mustang V8 hier onverkoopbaar"

Bericht door mustang66coupe »

Ando schreef:Als de regels hier een stuk strenger zijn dan elders heeft het voor het milieu weinig effect...puur pesterij.
Alles draaid om geld en wij laten ons lekker uitmelken.
Je hoort nu ook weinig over opwarming van de aarde, maar zodra het weer 2 dagen 30 graden is..... :smart:
66 coupe aut. V8 in progress
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: "Mustang V8 hier onverkoopbaar"

Bericht door ErwinM »

Ach over een jaartje of twee gewoon een 2e hands GT uit Duitsland halen? 8)
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: "Mustang V8 hier onverkoopbaar"

Bericht door Eric »

ErwinM schreef:Ach over een jaartje of twee gewoon een 2e hands GT uit Duitsland halen? 8)
Ik blijf het maar een raar gevoel vinden om m'n nieuwe auto te ruilen voor een 2e handse.
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2482
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: "Mustang V8 hier onverkoopbaar"

Bericht door peer »

Eric schreef:
ErwinM schreef:Ach over een jaartje of twee gewoon een 2e hands GT uit Duitsland halen? 8)
Ik blijf het maar een raar gevoel vinden om m'n nieuwe auto te ruilen voor een 2e handse.
Ik heb dat al een paar keer gedaan, mijn ervaring is dat een 'nieuwe 2ehands wagen' nieuwer aanvoelt dan je nieuw gekochte auto die je al 2 jaar rijd. Zeker als deze luxer/ veel toevoegen heeft.
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: "Mustang V8 hier onverkoopbaar"

Bericht door ErwinM »

Eric schreef:
ErwinM schreef:Ach over een jaartje of twee gewoon een 2e hands GT uit Duitsland halen? 8)
Ik blijf het maar een raar gevoel vinden om m'n nieuwe auto te ruilen voor een 2e handse.
Hij zou op dat moment niet ouder zijn dan de 'nieuwe' die ik in zou inruilen. Het is meer dat je een andere motor er in hebt getakeld.
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Gebruikersavatar
TimD
Berichten: 33
Lid geworden op: do 17 sep, 2015 10:19
Locatie: Andelot-Blancheville, FR
Contacteer:

Re: "Mustang V8 hier onverkoopbaar"

Bericht door TimD »

Van de Franse klopt ook niks.

Je betaald hier nog eens een extra 10.000 aan een soort eco CO tax.
Auto op naam laten schrijven kost nog eens zon 1150 euro extra (GT heeft een erg hoog Fiscaal vermogen.)

nogal slecht onderzoek.
Groet,

Tim

'68 Ford Mustang Coupé V8 4.7L
('07 Ford Mustang GT V8 4.6L)
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”