wat zal ik kopen

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

remco2706
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 13 jul, 2018 20:49

Re: wat zal ik kopen

Bericht door remco2706 »

Geweldig iedereen helemaal top,zit te kwijlen achter me laptop haha.
Lijkt me heel erg leuk om jullie te ontmoeten.
Ik zal de kentekens voor mezelf noteren zodat ik jullie kan zoeken ,zal wel druk zijn.

Heel erg bedankt iederee :ok: 8)
remco2706
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 13 jul, 2018 20:49

Re: wat zal ik kopen

Bericht door remco2706 »

Was erg leuk gisteren om met jullie gesproken te hebben,mooie autoos en ze zit super haha.
Jammere is:mijn vriendin wil ook een sticker op de zijruit haha.
Hoop jullie weer te zien de volgende keer.
remco2706
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 13 jul, 2018 20:49

Re: wat zal ik kopen

Bericht door remco2706 »

Trouwens,ik heb wat fotoos opgezocht op internet van verroeste cardannen e.d wat Ford niet heeft behandeld,moet zeggen ziet er knap beroerd uit al is het enkel vliegroest,had de auto dan 5 euro ofzo duurder gemaakt maar goed.
Kun je dit achteraf laten doen door een bedrijf/iemand?roest eraf schuren en in de lak zetten?
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 1472
Lid geworden op: zo 24 jun, 2007 13:00
Locatie: Papendrecht
Contacteer:

Re: wat zal ik kopen

Bericht door Nick »

Kan maar is niet nodig.. 5 eur per auto × 150.000 auto's per jaar is wel iets om over na te denken voor ford ;)
2005 Mustang GT - Screamin' yellow
2003 Mustang SVT Cobra Terminator- gone
1996 Mustang SVT Cobra - gone
1994 Mustang GT 5.0 - gone
remco2706
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 13 jul, 2018 20:49

Re: wat zal ik kopen

Bericht door remco2706 »

Ik weet dat het evt niet nodig is,maar ik ben hierin eigenlijk een pietprecies beetje een tik van mij denk ik.
Zijn er trouwens nog andere zwakke plekken waar je op kan letten?gevalletje motorkap ken ik ook,dat er wat blaasjes erop kan zitten.
Misschien een rare vraag,in vergelijking met een ford mondeo,heeft een mustang een vergelijkbaar goed bouwkwaliteit?ook omdat de mustang eigenlijk duurder en hoger in de markt zit?
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: wat zal ik kopen

Bericht door 1967coupe »

Hier zit hij hoger in de markt dankzij onze lieve vriendjes van de belasting(regering)

In de VS kosten ze in verhouding geen kloten
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: wat zal ik kopen

Bericht door Eric »

Qua betrouwbaarheid zou ik de Mondeo en de S197 Mustang (waar jij naar kijkt) op hetzelfde niveau inschatten. De S197 heeft eigenlijk nauwelijks noemenswaardige problemen gekend, met uitzondering van de corrosie aan de rand van de motorkap, dat is een vervelend en veel voorkomend euvel.

Qua materiaalgebruik en afwerking zit de Mondeo een niveau hoger dan de S197. De Mustang is een budget sportwagen die in de VS wordt gebouwd, de Mondeo een middensegment auto die in Europa wordt gebouwd. Dat verschil zie je echt wel.

De prijzen zijn zoals Rene al zei totaal niet te vergelijken door de krankzinnige belastingen hier. In de VS kost een basis 4-cylinder Mondeo 22.000 dollar en een basis 4-cylinder Mustang 26.000 dollar. Geen heel groot verschil dus.
remco2706
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 13 jul, 2018 20:49

Re: wat zal ik kopen

Bericht door remco2706 »

Dat is i.d een beetje heel erg jammer,dat in ons land alles duur moet zijn wat leuk is.
Nee,de drie pitters elektrische tandenborstel motortjes zijn zuinig qua uitstoot qua verbruik,man je moet dat ding onderhand naar de 6200 toeren trappen om normaal voorruit te komen vanaf zijn twee.

1 ding weet ik wel,als ik een mooie stang heb,gaattie echt niet meer weg haha.
Hebben de motorblokken of randapparatuur nog wat zwakke plekken of onderdelen?b.v de waterpomp of dynamo of is alles eigenlijk verder wel goed?
remco2706
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 13 jul, 2018 20:49

Re: wat zal ik kopen

Bericht door remco2706 »

Wat ik verder op dit forum las,dat iemand van een 2005+ model zijn voorruit ging vernieuwen maar dit had gekit voor het vocht,omdat de sponning anders roest?is dat nog steeds een issue bij de 2010+ modellen?
Ook de afwatering van de portieren dat het niet zo goed werkt door de rubberen kapjes die erin zitten,haal je ze eruit dan is de afwatering beter.
Volgens mij bij veel autoos,ik had hiervoor een clio rs en ook de rubberen slangetjes eruit laten halen,kwam meteen uit beide portieren een straal water uit.
Gebruikersavatar
RedGt
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 17 sep, 2012 21:02
Locatie: Prov.Groningen

Re: wat zal ik kopen

Bericht door RedGt »

Sponning roest niet, de enigste roestvorming wat wel eens voorkomt is de voorste rand van de aluminium motorkap.Rubbers uit de onderzijde portieren gewoon verwijderen. Controleer onder de paravant waar de ruitenwissers zitten.Daar wil wel eens een verstopping voorkomen in de afvoer rubbers.


Gr, RedGT
Mustang 2006 Coupe GT.
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
remco2706
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 13 jul, 2018 20:49

Re: wat zal ik kopen

Bericht door remco2706 »

Bedankt voor de tip,laat ik tegen die tijd id. meteen doen. :D
remco2706
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 13 jul, 2018 20:49

Re: wat zal ik kopen

Bericht door remco2706 »

Wat ik mij afvroeg,mijn honda heeft geen egr klep en dat vind ik prettig aangezien je dus ook geen evt. onderhoud aan hebt zoals soms schoonmaken e.d.
Is het mogelijk om de egr klep van de mustang te laten bypassen zonder dat het lampje gaat branden?
Als ik hem heb,tegen die tijd,welke luchtfilter raden jullie aan(compleet systeem die echt zorgt voor koude lucht)en bij wie kan je hem het beste laten chiptunen?Volstaat dit om mee te beginnen?
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: wat zal ik kopen

Bericht door Aron66 »

Is dit niks, binnen budget en genoeg pk.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/for ... ousPage=lr
remco2706
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 13 jul, 2018 20:49

Re: wat zal ik kopen

Bericht door remco2706 »

Dank je voor de suggestie,alleen is het ex bpm.
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”