E-STREET POWER PKG TOP END KIT

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
DDP
Berichten: 67
Lid geworden op: di 01 mar, 2011 21:29
Locatie: Antwerpen

E-STREET POWER PKG TOP END KIT

Bericht door DDP »

http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... tKey=74-01" onclick="window.open(this.href);return false;

Wie heeft er ervaring of weet er meer over dit kitje?
Dit lijkt me wel interessant , en ik ben van plan om dit aan te schaffen , suggesties altijd welkom.
Gebruikersavatar
tminus3
Donateur 2014
Berichten: 1534
Lid geworden op: wo 24 dec, 2003 15:22
Locatie: 't zonnige zuiden
Contacteer:

Re: E-STREET POWER PKG TOP END KIT

Bericht door tminus3 »

Voor wat type/bouwjaar motor is het?
Voor een 289/302 zijn de koppen zijn prima, al hou je meestal niet zoveel compressie over. Van de rest ben ik niet zo kapot. Beter d'r een kleine Compcams High Energy of Extreme Energy nokkenas bij zoeken en een Weiand Stealth/Performer RPM/RPM Airgap inlaatspruitstuk erbij. Een setje headers, dubbel uitlaatsysteem en een 500-600cfm carburateur maken het af.
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
DDP
Berichten: 67
Lid geworden op: di 01 mar, 2011 21:29
Locatie: Antwerpen

Re: E-STREET POWER PKG TOP END KIT

Bericht door DDP »

tminus3 schreef:Voor wat type/bouwjaar motor is het?
Voor een 289/302 zijn de koppen zijn prima, al hou je meestal niet zoveel compressie over. Van de rest ben ik niet zo kapot. Beter d'r een kleine Compcams High Energy of Extreme Energy nokkenas bij zoeken en een Weiand Stealth/Performer RPM/RPM Airgap inlaatspruitstuk erbij. Een setje headers, dubbel uitlaatsysteem en een 500-600cfm carburateur maken het af.
Het betreft een 302 uit een mustang II van 1978.
DDP
Berichten: 67
Lid geworden op: di 01 mar, 2011 21:29
Locatie: Antwerpen

Re: E-STREET POWER PKG TOP END KIT

Bericht door DDP »

http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... tKey=74-01" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze kit heb ik nog gevonden , iemand hier ervaring mee?
Plaats reactie

Terug naar “Performance Corner”