Hoi iedereen , zal me even voorstellen ben nieuw hier .
Woon in belgie en bezit al een jaar of 7 een mustang coupe 289 uit 1965 .
Nu een vraag ik heb dit weekend een uitstap gedaan , in het naar daar rijden geen probleem , auto stilgelegd .
Na een uur of 3 wil ik terug vertrekken en auto draait zeer slecht stationair . Dus dacht een bougie slecht of stuk .
Kijk dit na en nu blijkt er maar 4 cyl ontsteking krijgen . Kijk op de stroomverdelerkap . En het is telekens 1 wel en 1 niet . Zit ook een elektronische ontsteking in van petronix , is een dual point . Aan wat zou dit kunnen liggen , ontsteking zelf stuk , of is het de verdeler zelf en kan je deze zelf reviseren ?
Stroomverdeler
Moderator: Shelby GT-H
Re: Stroomverdeler
Een dualpoint electronische ontsteking ??
Is het een dualpoint met twee paar contactpunten , een electronische ontsteking, een Petronics qua merk
of een ontsteking welke is gemodificeerd naar electronisch middels een Petronics module ?
Michel.
Is het een dualpoint met twee paar contactpunten , een electronische ontsteking, een Petronics qua merk
of een ontsteking welke is gemodificeerd naar electronisch middels een Petronics module ?
Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Re: Stroomverdeler
het is een dual point elecktroniche ontstekings module die er in zit , was voorheen met twee sets contactpunten
mvg erik
mvg erik
Re: Stroomverdeler
het is een dual point elecktroniche ontstekings module die er in zit , was voorheen met twee sets contactpuntenGearz schreef:Een dualpoint electronische ontsteking ??
Is het een dualpoint met twee paar contactpunten , een electronische ontsteking, een Petronics qua merk
of een ontsteking welke is gemodificeerd naar electronisch middels een Petronics module ?
Michel.
mvg erik
Re: Stroomverdeler
Erik
Wat was nu de oorzaak. Ik het zelfde fenomeen.
Dias
Wat was nu de oorzaak. Ik het zelfde fenomeen.
Dias