Stroomverdeler

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1964 1/2 tot 1973

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Erik1979
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 12:46

Stroomverdeler

Bericht door Erik1979 »

Hoi iedereen , zal me even voorstellen ben nieuw hier .
Woon in belgie en bezit al een jaar of 7 een mustang coupe 289 uit 1965 .
Nu een vraag ik heb dit weekend een uitstap gedaan , in het naar daar rijden geen probleem , auto stilgelegd .
Na een uur of 3 wil ik terug vertrekken en auto draait zeer slecht stationair . Dus dacht een bougie slecht of stuk .
Kijk dit na en nu blijkt er maar 4 cyl ontsteking krijgen . Kijk op de stroomverdelerkap . En het is telekens 1 wel en 1 niet . Zit ook een elektronische ontsteking in van petronix , is een dual point . Aan wat zou dit kunnen liggen , ontsteking zelf stuk , of is het de verdeler zelf en kan je deze zelf reviseren ?
Gebruikersavatar
Gearz
Super User
Berichten: 5518
Lid geworden op: zo 11 mei, 2008 18:39
Locatie: Midden-Gelderland

Re: Stroomverdeler

Bericht door Gearz »

Een dualpoint electronische ontsteking ??

Is het een dualpoint met twee paar contactpunten , een electronische ontsteking, een Petronics qua merk
of een ontsteking welke is gemodificeerd naar electronisch middels een Petronics module ?

Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Erik1979
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 12:46

Re: Stroomverdeler

Bericht door Erik1979 »

het is een dual point elecktroniche ontstekings module die er in zit , was voorheen met twee sets contactpunten

mvg erik
Erik1979
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 12:46

Re: Stroomverdeler

Bericht door Erik1979 »

Gearz schreef:Een dualpoint electronische ontsteking ??

Is het een dualpoint met twee paar contactpunten , een electronische ontsteking, een Petronics qua merk
of een ontsteking welke is gemodificeerd naar electronisch middels een Petronics module ?

Michel.
het is een dual point elecktroniche ontstekings module die er in zit , was voorheen met twee sets contactpunten

mvg erik
DIAS
Berichten: 4
Lid geworden op: di 26 apr, 2016 19:03

Re: Stroomverdeler

Bericht door DIAS »

Erik

Wat was nu de oorzaak. Ik het zelfde fenomeen.

Dias
Plaats reactie

Terug naar “1964 – 1973”