radeloos...

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1964 1/2 tot 1973

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: radeloos...

Bericht door Swordfish79 »

Daar ben ik het niet mee eens. Als bedrijf weet je dat je naam en reputatie nu eenmaal snel de wereld overgaat in het internet tijdperk.

Het is aan jou als ondernemer om hier addequaat mee om te gaan en op in te spelen. Een ieder weldenkend mens weet dat er twee kanten aan de medialle zitten dus mogelijk is er ook nog een andere verklaring voor de problemen.

Ik zou wel even na kijken of de onderneming aangesloten is bij de bovag of de focwa. Mogelijk dat de geschillen commissie van deze organisaties nog wat kan helpen.

grtz en succes!!
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: radeloos...

Bericht door Mack »

Er is een verschil tussen noemen en zwartmaken, vind ik. Je mag best noemen waar het was. Maar dan moet je je wel bij de feiten houden en ze niet beschuldigen van iets dat nog niet vast staat - wat tot nu toe ook niet gebeurt in dit verhaal, vind ik.

Houd ons op de hoogte, dan zal ook blijken in hoeverre de garage er schuld aan heeft.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
saf1908
Berichten: 1629
Lid geworden op: vr 04 mei, 2012 19:48

Re: radeloos...

Bericht door saf1908 »

Volgens mij wordt er nog niemand zwart gemaakt, maar twijfelt de topic starter over de uitgevoerde revisie. Daarnaast is het 2017 en horen online reviews er gewoon bij. Bedrijven profiteren ook genoeg van de vele malen dat ze gratis ergens worden genoemd.
1966 Mustang Fastback
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1809
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: radeloos...

Bericht door Big_fun_58 »

Kan je foto's opvragen van de radiateur schade en van de zuigerschades?
Ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe dat eruit ziet en wat er hoe kapot is gegaan..
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5533
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: radeloos...

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Het revisiebedrijf heeft toch zeker wel een goede proefrit gemaakt met de auto toen in helemaal klaar was ?
Zou het misschien kunnen zijn dat de thermostaat niet open is gegaan ?

Het is ten alle tijden verstandig oliedruk en temperatuur bij een oldtimer in de gaten te houden :smart:
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: radeloos...

Bericht door Swordfish79 »

1970TwisterSpecial schreef:Het is ten alle tijden verstandig oliedruk en temperatuur bij een oldtimer in de gaten te houden :smart:
Dat is bij iedere motor revisie interessant of het nu een oldie is of een modern blok
Anix76
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 16 aug, 2017 11:15
Locatie: Boom (België)

Re: radeloos...

Bericht door Anix76 »

Big_fun_58 schreef:Kan je foto's opvragen van de radiateur schade en van de zuigerschades?
Ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe dat eruit ziet en wat er hoe kapot is gegaan..
Heb ik reeds opgevraagd, maar nog niets ontvangen :)
Anix76
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 16 aug, 2017 11:15
Locatie: Boom (België)

Re: radeloos...

Bericht door Anix76 »

Swordfish79 schreef:
1970TwisterSpecial schreef:Het is ten alle tijden verstandig oliedruk en temperatuur bij een oldtimer in de gaten te houden :smart:
Dat is bij iedere motor revisie interessant of het nu een oldie is of een modern blok
Zoals ik reeds aangaf in mijn vorige post, kan ik me echt niet herinneren dat de temperatuur meter omhoog is gegaan. Ik durf dit niet met 100% zekerheid zeggen, maar wel met 90% zekerheid.
Ik blijf het gewoon vreemd vinden dat zij zeggen dat de radiator lekt op paar plaatsen en dat de motor overhit is geraakt, terwijl als ze de wagen kwamen halen er nog ruim voldoende koelwater in de radiator aanwezig was... :/
Ik hen hen ook gevraagd hun bevindingen (diagnose) mij op mail te willen zetten... ook hier ben ik nog wachtend op.
Gebruikersavatar
Gearz
Super User
Berichten: 5520
Lid geworden op: zo 11 mei, 2008 18:39
Locatie: Midden-Gelderland

Re: radeloos...

Bericht door Gearz »

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit allemaal is afgelopen.
Is er uiteindelijk nog een oorzaak boven water gekomen ?

Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Diante

Re: radeloos...

Bericht door Diante »

Voorend vind ik persoonlijk niet echt een vertrouwelijk adres, maar dat ik mijn mening.
Vond het een aparte man.

Mede daarom heb ik daar niet mijn Mustang gekocht.
Gebruikersavatar
Robinski
Berichten: 807
Lid geworden op: wo 07 mar, 2012 20:08
Locatie: Maastricht e.o.

Re: radeloos...

Bericht door Robinski »

Interessant onderwerp!
Nog nieuws?
Groetjes, Robin
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: radeloos...

Bericht door Swordfish79 »

Niets mis met voorend is mijn mening en ervaring. Altijd prima zaken gedaan.
Plaats reactie

Terug naar “1964 – 1973”