Belgie, omgeving TomorrowlandBig_fun_58 schreef:
ps. zeg even in welke omgeving je woont als je iemand mee wilt nemen...
(Regio Antwerpen)
Moderator: Shelby GT-H
Belgie, omgeving TomorrowlandBig_fun_58 schreef:
ps. zeg even in welke omgeving je woont als je iemand mee wilt nemen...
Daar staat vaak een --max-- opSwordfish79 schreef:Het zal niet de eerste klassieker bezitter zijn die de radiateur tot de rand vult en dan raar kijkt dat het teveel er door de overdruk wordt uit gekieperd!
Vraag me altijd af of ze dat ook doen bij hun daily driver het expansie (what's in a name ) tankje ook tot de rand vullen
peer schreef:Daar staat vaak een --max-- opSwordfish79 schreef:Het zal niet de eerste klassieker bezitter zijn die de radiateur tot de rand vult en dan raar kijkt dat het teveel er door de overdruk wordt uit gekieperd!
Vraag me altijd af of ze dat ook doen bij hun daily driver het expansie (what's in a name ) tankje ook tot de rand vullen
Maar inderdaad, dit klinkt niet als een lek maar gewoon de mustang die het juiste niveau zet en de rest eruit kiepert.
Maar wie heeft die zuigerschade bepaald? (en hoe...)
Echt goede gespecificeerde rekening. Wat hebben ze met de motor gedaan? dat staat er niet in? Honen, Boren, verbussen, welke overmaat zuigers, lagers etc zijn er in gegaan. Geharde klepzetels gemonteerd etc etc? Op een factuur zetten alleen "Motor revisie+ motor inbouw + afstellen" dan mag je jezelf al eens achter je oren gaan krabbelenAnix76 schreef:Yep, ik heb alles op factuur:1967coupe schreef:Er bekruipt mij een gevoel van spuitbusrevisie.
Ik hoop het niet voor je. Heb je alles op papier? Onderdelen ed die ze hebben gebruikt?
Dat de wagen bij thuiskomst moeilijk startte kan ook zijn dat je startmotor versleten is. Dat kan nooit een lagerschade oid hebben veroorzaakt.
Gr
Rene
Dit zijn de onderdelen die vervangen zijn:
benzinepomp + benzine filter
watermondje + highflow thermostaat
radiateur overflow slang
gaspedaal pivot set i.v.m. automaat kickdown.
kachelslangen en radiateur slangen en automatische versnellingsbak leidingen
vacuum leiding modulator bak
neutral safety switch bedrading bak
olie versnellingsbak 4L.
km. Teller kabel automaat
stalen remleiding voor - achter + set stalen remleidingen achter
rem- en benzine leiding clip kit
diverse wartels remmen
2x bracket parking handremkabel
bedrading naar koplampen
electrische bedrading naar motor
bedrading naar dynamo
bevestigings clip set bedrading
benzine tank + zender
fuel filler neck + nieuwe slang + klemmen+ pakking
Motor revisie+ motor inbouw + afstellen
Edelbrock motor set 2027 Patriot headers, Holley 600 CFM carburateur
tussenplaat carburateur, kleppendeksels Edelbrock
chrome olievuldop Scott Drake luchtfilter met ticker
Boss Hog koppelomvormer
uitlaat 2 1/2
dubbele hoofdrem cilinder
lagerset/installatiekit diff
sper differentieel
kroon en pionwiel
rear end washer en nut kit
olie 2L. 80/90
montage en afstellen differentieel
centerlink
achter remslang
standaard ontsteking
electronische set ontsteking
bougie's
bougiekabels rood
bobine
accelerator rod return spring + bracket set 4V
elbow waterslang op inlaat spruitstuk
spacer gemaakt i.v.m. waterpomp poelie
oliedruk zender
motor olie + filter
antivries 6 l.
PCV valve
2x grotere sproeier, groene cam, acc. Membraam bun uitlaat
set deursloten/contact slot
Sorry voor de lange post :/
Dat is weinig... is normaal rond de 7 liter voor een C4...Anix76 schreef:Yep, ik heb alles op factuur:
Dit zijn de onderdelen die vervangen zijn:
olie versnellingsbak 4L
Dat gevoel heb ik ook :/1967coupe schreef:Zou toch maar eens gaan voor een second opinion. Lijkt mij alsof ze er onderuit proberen te komen.
Swordfish79 schreef:Echt goede gespecificeerde rekening. Wat hebben ze met de motor gedaan? dat staat er niet in? Honen, Boren, verbussen, welke overmaat zuigers, lagers etc zijn er in gegaan. Geharde klepzetels gemonteerd etc etc? Op een factuur zetten alleen "Motor revisie+ motor inbouw + afstellen" dan mag je jezelf al eens achter je oren gaan krabbelenAnix76 schreef:Yep, ik heb alles op factuur:1967coupe schreef:Er bekruipt mij een gevoel van spuitbusrevisie.
Ik hoop het niet voor je. Heb je alles op papier? Onderdelen ed die ze hebben gebruikt?
Dat de wagen bij thuiskomst moeilijk startte kan ook zijn dat je startmotor versleten is. Dat kan nooit een lagerschade oid hebben veroorzaakt.
Gr
Rene
Dit zijn de onderdelen die vervangen zijn:
Sorry voor de lange post :/
Als het goed is, mag je het zeggen !!!Anix76 schreef:
Ik wou niet onnodig het bedrijf "zwart" maken, vandaar dat ik er niet me over de brug kwam.
Het bedrijf is Voorend Autoparts in Gendt