stoelen bekleden

Diverse projecten van leden.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
klaas60
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 29 mar, 2009 06:02
Locatie: Den Haag
Contacteer:

stoelen bekleden

Bericht door klaas60 »

Wie heeft zijn originele stoelen ooit laten herbekleden? Ik heb alle materialen (behalve het jute) al in huis en zoek iemand in de buurt die ze weer in elkaar kan en wil zetten voor me.

Graag tips!!
Gebruikersavatar
Gearz
Super User
Berichten: 5520
Lid geworden op: zo 11 mei, 2008 18:39
Locatie: Midden-Gelderland

Re: stoelen bekleden

Bericht door Gearz »

'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Gebruikersavatar
klaas60
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 29 mar, 2009 06:02
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: stoelen bekleden

Bericht door klaas60 »

Michel, dank voor je filmpjes. Omdat ik geen tijd heb, de auto in maart moet rijden en nog uit mekaar ligt.
RobbyNitroz
Berichten: 3
Lid geworden op: di 26 jan, 2016 11:42

Re: stoelen bekleden

Bericht door RobbyNitroz »

Ik heb het afgelopen weekend zelf gedaan. De twee voorstoelen kostte me iets meer dan een halve dag. Jute heb je volgens mij niet nodig als je nieuw schuim hebt omdat de binnenkant van nieuw schuim al een beschermlaag heeft.

Een krammentang en krammen kan je hier bestellen: http://www.autogereedschap.com/a-242725 ... g-midlock/. Zonder tang schieten de krammen door je werkplaats.
mustangArt
Berichten: 44
Lid geworden op: do 07 jan, 2016 15:39

Re: stoelen bekleden

Bericht door mustangArt »

ik had ook alles in huis en wilde het eerst gewoon zelf doen maar toch besloten spullen ( kale frame en nieuwe bekleding) weg te brengen naar bekleder hier in de buurt , wil dat alles netjes strak komt te zitten en voor hem is zoiets maar een klein klusje ( omdat ik had de mooie , goede kwaliteit bekleding en foam had zoals hij zei )

arthur
cvk
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 08 feb, 2016 12:56

Re: stoelen bekleden

Bericht door cvk »

In Den Haag zit Auto en Interieur. Hebben een andere auto van mij echt topwerk geleverd tegen een scherpe prijs. Mensen met liefde voor hun vak en duidelijke afspraken.
Plaats reactie

Terug naar “Project 1964 – 1973”