Automate 2100 carburateur / benzine probleem

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Mustangpower
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 30 jul, 2017 12:01

Automate 2100 carburateur / benzine probleem

Bericht door Mustangpower » zo 17 jun, 2018 14:39

voor mijn gevoel krijgt de mustang veel te veel benzine bij stationair.

onder de spacer zit er overtollige benzine in de kanalen bij inlaat spruitstuk.

wat kan de oorzaak zijn? benzinepomp of carburateur die tijd stil (droog) heeft gestaan ivm restauratie.

Image

het gaat om een v8 289 uit 1965
Laatst gewijzigd door Mustangpower op zo 17 jun, 2018 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Dakloos
Berichten: 4878
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Automate 2100 carburateur / benzine probleem

Bericht door Dakloos » zo 17 jun, 2018 15:34

Heb/had ik ook bij oude 2V en ook bij mijn huidige 4V intake. Destijds op diverse fora gezocht wat hiervan de oorzaak is en het schijnt heel normaal te zijn.....

Zie bijvoorbeeld hier
Erwin

1966 convertible: http://members.upc.nl/e.pilage5/

Mustangpower
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 30 jul, 2017 12:01

Re: Automate 2100 carburateur / benzine probleem

Bericht door Mustangpower » zo 17 jun, 2018 16:00

Dakloos schreef:
zo 17 jun, 2018 15:34
Heb/had ik ook bij oude 2V en ook bij mijn huidige 4V intake. Destijds op diverse fora gezocht wat hiervan de oorzaak is en het schijnt heel normaal te zijn.....

Zie bijvoorbeeld hier
oke.. maar bij mij loopt hij wanneer hij warm is niet fijn en motor loopt niet egaal stationair (snel-langzaam ritme)

daarnaast veel blauwe dampen uitlaat en zwart bougies.

wat zou een andere oorzaak kunnen zijn?

Plaats reactie

Terug naar “How to”