verzekering

Moderator: Shelby GT-H

Ammy
Berichten: 398
Lid geworden op: wo 05 sep, 2012 15:23
Locatie: Neerpelt

Re: verzekering

Bericht door Ammy »

Ik ben ook verzekerd bij Marsh, 85 euro in het jaar wel als tweede auto, ik ben zelf 25.
Daarvoor heb ik Rechtsbijstand, Burgelijke aansprakelijkheid en Bijstand voertuig.
Touring waarborgt de volgende bijstandsprestaties: Pechverhelping ter plaatse (indien mogelijk) In België: wegslepen naar de dichtstbijzijnde garage of het transport van het voertuig naar een garage in België naar keuze van de bestuurder of naar de woonplaats van de eigenaar (uitsluitend voor voertuigen < 5.5T MTM), indien het voertuig niet ter plaatse kan hersteld worden
In het buitenland: wegslepen naar de dichtstbijzijnde garage; repatriëring van het voertuig van < 5.5T MTM naar België indien de herstelduur op meer dan 3 werkdagen wordt geschat (indien waarborg “uitbreiding Europa” onderschreven werd); Tussenkomst bij pech of ongeval in België en tot 300 km buiten de landgrenzen,
1969 Grabber Blue Shelby GT350
Black Audi Q5 3.0 Diesel
Gebruikersavatar
MAIELLO
Berichten: 148
Lid geworden op: do 13 sep, 2012 14:16
Contacteer:

Re: verzekering

Bericht door MAIELLO »

Als ik dat zo zie betaal echt veel en ik krijg er eigenlijk niks voor.
Ik heb geen dagelijkse wagen (bedrijfswagen) dus Marsh is geen optie, ga toch eens navragen en hou jullie op de hoogte.
Waarom heb je geen vertrouwen in Erard, Ken ?
Gebruikersavatar
NOx
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 05 dec, 2012 09:51

Re: verzekering

Bericht door NOx »

MAIELLO schreef:Ik heb geen dagelijkse wagen (bedrijfswagen) dus Marsh is geen optie
Je kan op je bedrijf bij de fleetmanager perfect een documentje vragen waarin staat dat je effectief een bedrijfswagen hebt en dat afgeven aan je verzekeringsmakelaar. Zo kan je aantonen dat je "jammer genoeg" :wink: geen eigen auto hebt, maar eentje van het werk, en dat je dus onmogelijk een andere auto kunt inbrengen, maar dat je oldtimer toch 2e voertuig is (vermits de bedrijfswagen je 1e voertuig is)...

Een aantal collega's hebben dat zo gedaan met hun oldie en dat ging perfect. Weet nu wel niet bij welke maatschappij dat is, maar wil ik wel even navragen...
'The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity.' - Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
frankpost
Berichten: 2627
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 17:09
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Re: verzekering

Bericht door frankpost »

Ammy schreef:Ik ben ook verzekerd bij Marsh, 85 euro in het jaar wel als tweede auto, ik ben zelf 25.
Daarvoor heb ik Rechtsbijstand, Burgelijke aansprakelijkheid en Bijstand voertuig.
Touring waarborgt de volgende bijstandsprestaties: Pechverhelping ter plaatse (indien mogelijk) In België: wegslepen naar de dichtstbijzijnde garage of het transport van het voertuig naar een garage in België naar keuze van de bestuurder of naar de woonplaats van de eigenaar (uitsluitend voor voertuigen < 5.5T MTM), indien het voertuig niet ter plaatse kan hersteld worden
In het buitenland: wegslepen naar de dichtstbijzijnde garage; repatriëring van het voertuig van < 5.5T MTM naar België indien de herstelduur op meer dan 3 werkdagen wordt geschat (indien waarborg “uitbreiding Europa” onderschreven werd); Tussenkomst bij pech of ongeval in België en tot 300 km buiten de landgrenzen,
nemen ze in de Bels geen taxatiewaarde mee in de premiehoogte ofzo?!

betaal nu iets van 240 pj., en dat is tijdens het restaureren (wel full casco). En straks als ie 'af' is hetzelfde maar dan ongeveer x2...


bij TVM overigens
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
Gebruikersavatar
NOx
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 05 dec, 2012 09:51

Re: verzekering

Bericht door NOx »

NOx schreef: Je kan op je bedrijf bij de fleetmanager perfect een documentje vragen waarin staat dat je effectief een bedrijfswagen hebt en dat afgeven aan je verzekeringsmakelaar. Zo kan je aantonen dat je "jammer genoeg" :wink: geen eigen auto hebt, maar eentje van het werk, en dat je dus onmogelijk een andere auto kunt inbrengen, maar dat je oldtimer toch 2e voertuig is (vermits de bedrijfswagen je 1e voertuig is)...

Een aantal collega's hebben dat zo gedaan met hun oldie en dat ging perfect. Weet nu wel niet bij welke maatschappij dat is, maar wil ik wel even navragen...
Even gechecked, zijn verzekerd bij Marsh, dus gaat perfect met een attest van de fleetverantwoordelijke. Je moet wel aangesloten zijn bij een club, maar dat zal ook bij de andere maatschappijen nodig zijn neem ik aan...
'The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity.' - Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: verzekering

Bericht door Mustang24 »

NOx schreef: Je moet wel aangesloten zijn bij een club, maar dat zal ook bij de andere maatschappijen nodig zijn neem ik aan...
Bij Erard is dat niet nodig.
Maar wie is er met zijn oude hok niet in een oude hokkenclub... ? :lol:

En even "Off Topic"...
Ik heb de kortingsbonnen binnengekregen voor de Spa Six Hours in Francorchamps, dus die zullen ook wel op de website van de BFOV (Federatie) te downloaden zijn voor wie graag gaat en korting wil :roll: ... (http://www.bfov.be" onclick="window.open(this.href);return false;)
Terug on topic
(vond het serververkwisting om daar een topic voor te openen :oops: )


:ok:
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Gebruikersavatar
mustangfan26
Berichten: 985
Lid geworden op: ma 04 jul, 2011 13:22

Re: verzekering

Bericht door mustangfan26 »

emiel. ik had daar al een topic voor geopend. ben op zoek naar kortingskaarten.
op de site zie ik ze nog niet maar ff geduld dan hoop ik.
is toch weer wel een leuk bedrag.
Filmpje van mijn auto toen deze nog in amerika stond!
http://www.youtube.com/watch?v=GaYD9OnsqYk
tunderstrike
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 27 jun, 2012 20:32

Re: verzekering

Bericht door tunderstrike »

oke mensen ik ga de vraag hier even nog is zeggen maar dan specifieker mijn mustang kan volgende week naar de keuring
O PLAAT

de vraag is dus nu oldtimer verzekering (heb geen auto verzekerd heb alleen de mustang)
waar verzekeren en wat zijn de prijzen voor een oldtimer verzekering en wegentaks enz.

mvg
mustang 1966coupe V8(in progress)
kever 1967 (almost finished)
porsche 914 1974
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: verzekering

Bericht door Mustang24 »

tunderstrike schreef:oke mensen ik ga de vraag hier even nog is zeggen maar dan specifieker mijn mustang kan volgende week naar de keuring
O PLAAT

de vraag is dus nu oldtimer verzekering (heb geen auto verzekerd heb alleen de mustang)
waar verzekeren en wat zijn de prijzen voor een oldtimer verzekering en wegentaks enz.

mvg
Marsh verzekering. Geen tweede wagen nodig.
Bureel is in Antwerpen.
Volg de link via het BFOV.BE

Je moet wel lid zijn van een club.
Bijvoorbeeld de Vlaamse Vehikel Klub (V.V.K.), die gelinkt is met Marsh en BFOV.
Prijs is rond de 90 euro dacht ik.
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
tunderstrike
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 27 jun, 2012 20:32

Re: verzekering

Bericht door tunderstrike »

GTA67 schreef:
tunderstrike schreef:oke mensen ik ga de vraag hier even nog is zeggen maar dan specifieker mijn mustang kan volgende week naar de keuring
O PLAAT

de vraag is dus nu oldtimer verzekering (heb geen auto verzekerd heb alleen de mustang)
waar verzekeren en wat zijn de prijzen voor een oldtimer verzekering en wegentaks enz.

mvg
Marsh verzekering. Geen tweede wagen nodig.
Bureel is in Antwerpen.
Volg de link via het BFOV.BE

Je moet wel lid zijn van een club.
Bijvoorbeeld de Vlaamse Vehikel Klub (V.V.K.), die gelinkt is met Marsh en BFOV.
Prijs is rond de 90 euro dacht ik.
waar zijn de meeste mensen van hier op het forum (belgen)in de club?
mustang 1966coupe V8(in progress)
kever 1967 (almost finished)
porsche 914 1974
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: verzekering

Bericht door Mustang24 »

tunderstrike schreef:

waar zijn de meeste mensen van hier op het forum (belgen)in de club?

Er zijn verschillende clubs, en ieder heeft zijn voor- en nadelen...

:shock:
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
tunderstrike
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 27 jun, 2012 20:32

Re: verzekering

Bericht door tunderstrike »

GTA67 schreef:
tunderstrike schreef:

waar zijn de meeste mensen van hier op het forum (belgen)in de club?

Er zijn verschillende clubs, en ieder heeft zijn voor- en nadelen...

:shock:
oke hoe gaat alles in zijn werk de auto is gekeurt wat dan aanvraag verzekering of moet dit vooraf gebeurt zijn en aanvraag van de plaat enzo hoe gaat dit in zijn werk

mvg
mustang 1966coupe V8(in progress)
kever 1967 (almost finished)
porsche 914 1974
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: verzekering

Bericht door Aron66 »

Ik stap nu over van Reaal naar Gio's. De polis van Reaal werd effe verdubbeld. Na onderzoek heb ik bij Gio's betere voorwaarden, voor een betere prijs.
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: verzekering

Bericht door Mustang24 »

Aron66 schreef:Ik stap nu over van Reaal naar Gio's. De polis van Reaal werd effe verdubbeld. Na onderzoek heb ik bij Gio's betere voorwaarden, voor een betere prijs.
Ik dacht dat, door de "open grenzen van Europa" jullie ook in het buitenland konden verzekeren...?
Ga eens kijken op de site van Marsh... wieweet ? :smt102

http://www.marshconnect.eu
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
tunderstrike
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 27 jun, 2012 20:32

Re: verzekering

Bericht door tunderstrike »

GTA67 schreef:
Aron66 schreef:Ik stap nu over van Reaal naar Gio's. De polis van Reaal werd effe verdubbeld. Na onderzoek heb ik bij Gio's betere voorwaarden, voor een betere prijs.
Ik dacht dat, door de "open grenzen van Europa" jullie ook in het buitenland konden verzekeren...?
Ga eens kijken op de site van Marsh... wieweet ? :smt102

http://www.marshconnect.eu
hoe laat je je wagen taxeren want dat is wel nodig voor een verzekering neem ik aan?

mvg
mustang 1966coupe V8(in progress)
kever 1967 (almost finished)
porsche 914 1974
Plaats reactie

Terug naar “How to”