Te veel testosteron

Bijna alles is bespreekbaar. Hou het netjes!
Dieselhead
Berichten: 2214
Lid geworden op: wo 17 okt, 2012 17:00

Re: Te veel testosteron

Bericht door Dieselhead »

och voor het geld van een nieuwe mustang koop je toch een leuke AMG of BMW M. tweede hands die het snot voor je ogen rijdt.

En sleepers snap ik wel hoor Niels. Heb zo iets maar dan moderner ;-)
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Te veel testosteron

Bericht door peer »

O dat klopt zeker, maar er moet niet gezecht worden dat een AMG kansloos is ;) zelf ben ik erg BMW fan en ik kan de AMG goed waarderen.

En dan net op een moment waarop ik me wederom erg gefrustreerd raak als ik netjes met mijn Z4 al 20 minuten in de file op de afslag naar mijn werk sta en er een zwarte mustang cobra (95 model) mij en de rest van de wachtende voorbij komt gevlogen en hem er net voor het einde even tussengooit!

Vandaar mijn reactie ;)
Dieselhead
Berichten: 2214
Lid geworden op: wo 17 okt, 2012 17:00

Re: Te veel testosteron

Bericht door Dieselhead »

och ik doe wel eens een 911 bij benen met m'n petroleum stel met haardroger. En dat is dan wel grappig om die gezichten in de spiegel te zien. WTF hangt er een Mondeo MK3 aan me bumper en beent me gewoon bij.. blijft grappig om te zien..
Gebruikersavatar
Scorpion2k
Berichten: 144
Lid geworden op: zo 16 sep, 2012 19:20

Re: Te veel testosteron

Bericht door Scorpion2k »

Ik kom ze ook regelmatig tegen. Zo'n getunede Mercedes die bijna in je kofferbak rijdt en probeert op te jagen. Mooi niet op reageren. Soms is het wel irritant. Zo had ik laatst een oude Honda CRX die voor mij reed en verderop ging parkeren. Ik passeerde de auto en reed op de dijk en opeens kwam hij met een noodgang achter mij aan.

Ik rijd vrij stevig en reed 100 waar je 80 mocht. Vervolgens kwam hij met een noodgang voorbij (130+), waarbij hij bijna een jongetje op de fiets (tegenligger) schepte. Zul je zien dat als het mis ging dat ik er ook bij betrokken wordt ivm zogenaamd illegaal racen. Helaas zijn er veel idioten op de weg. Gelukkig ging het deze keer goed.
Gebruikersavatar
Mustengske
Berichten: 80
Lid geworden op: za 31 mar, 2012 11:31
Locatie: Sittard

Re: Te veel testosteron

Bericht door Mustengske »

En dan heb je deze nog:
Je rijd op een 80 kilometerweg, en je rijd ook 80. Ineens rijd er iemand achter je die blijkbaar sneller rijdt. Vervolgens kom je bij een verkeerslicht en je ziet dat je ook nog eens groen licht hebt. Je moet natuurlijk recht door dus je kan je snelheid van 80 gewoon aanhouden. Vervolgens zie je in je achteruitkijkspiegel dat degene die achter je rijdt van baan wisselt. Die persoon moest natuurlijk links af. Dan scheurt hij/zij met 120 langs je door om vervolgens vol in de rem te moeten omdat het stoplicht voor linksaf op rood staat... :shock:
Gebruikersavatar
Gearz
Super User
Berichten: 5520
Lid geworden op: zo 11 mei, 2008 18:39
Locatie: Midden-Gelderland

Re: Te veel testosteron

Bericht door Gearz »

Dieselhead schreef:wat is er toch met BMW??
What's the difference between a Porcupine and a BMW ?
De Beemer has the Pricks on the inside !

:lol: :P :wink:
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Plaats reactie

Terug naar “Member's Koffiecorner”