Iemand nog een 65-68 tank liggen?
Moderator: Shelby GT-H
Iemand nog een 65-68 tank liggen?
Liefst lek en of roestig want ik ga 'm toch doormidden slijpen
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
Re: Iemand nog een 65-68 tank liggen?
Ik heb nog wel een 67 tank liggen die op de oud ijzer hoop ligt.
Re: Iemand nog een 65-68 tank liggen?
Doe nog maar niet naar de oud ijzer boer brengen.... . Je woont niet echt in de buurt he?
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
Re: Iemand nog een 65-68 tank liggen?
Inmiddels is de "tank" binnen. Ik dacht dat deze voorzien was van een soort naar teer ruikende coating maar dit bleek oude benzine te zijn. Even schoongemaakt en in de roestwerende verf gezet. Wil hiermee proberen een vlotter te ontwerpen die langer dan een jaar meegaat en bovendien nauwkeurig is. 3 vlotters in amper 8 jaar versleten. De laatste was een "high accuracy" versie
Peter, bedankt voor de moeite!
Peter, bedankt voor de moeite!
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
Re: Iemand nog een 65-68 tank liggen?
leuk project, ben benieuwd Erwin,
groet,
Jack
groet,
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.
Re: Iemand nog een 65-68 tank liggen?
dat je die nog zo schoon hebt gekregen...
Re: Iemand nog een 65-68 tank liggen?
Mijn vlotter is onnauwkeurig maar vorige week blijf het ding hangen op een 1/2. Vandaag tank leeggehaald, vlotter verwijderd en met een loupe lamp erachter gekomen dat er een braampje op het slepertje zat en daardoor bleef hangen: ROTZOOI! Gelijk de gelegenheid gehad de "tank" van Peter te gebruiken en de vlotter in ieder geval voor vol en leeg te kalibreren. Met een beetje buigen de zaak goed gekregen maar het komt allemaal erg precies, geen wonder dat die dingen zo onnauwkeurig zijn. Aankomende winter zelf eens proberen een vlotter te bouwen . Hier wat foto's van een vlotter zoals je ze bijna nooit ziet!
Erwin
1966 convertible
1966 convertible