Export naar Spanje

Voor de nieuwe leden,kijk deze topic's even door...

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
toonmeesters
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 03 mar, 2024 16:42

Export naar Spanje

Bericht door toonmeesters »

Ik krijg mijn Ford Mustang niet op Spaans kenteken omdat er op de auto geen Europese Type Goedkeuring zit. Iemand suggesties wat te doen?.
Gebruikersavatar
mustangman
Berichten: 377
Lid geworden op: za 22 mei, 2004 15:33
Locatie: Zuid Nederland
Contacteer:

Re: Export naar Spanje

Bericht door mustangman »

Toon,

Welkom op het DM&FF er is hier iemand actief op het forum die jouw waarschijnlijk wel kan helpen. Ik heb hem al een berichtje gestuurd.
Aangezien je nog maar net lid bent, we stellen het op prijs als iemand zich voorstelt en we zijn gek op Mustang foto's :D
Mustangman

California Special 1968 Lime Gold, Shelby GT350 1966 recreation (363ci)
SOLD: Shelby GT350 1968, CJ 428 1968 1/2, Fastback GT 1968, Boss 302 1970, GT 2005, coupe 1995, GT coupe 1965, convertible 1968
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Export naar Spanje

Bericht door Eric »

Heeft de betreffende auto wel al een Nederlands of Belgisch kenteken?
toonmeesters
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 03 mar, 2024 16:42

Re: Export naar Spanje

Bericht door toonmeesters »

Ok ik ben Toon Meesters uit Roosendaal en ik heb recent mijn droomauto gekocht, een Ford Mustang 5.0 V8 Cabrio in de kleur Race Red. Ik heb een buro in de hand genomen in Spanje die alle papieren behandeld verzekeringen, belastingen enz.
Ik heb op voorhand deze mensen uitgelegd wat de bedoeling was en dus alle papieren op voorhand gemaild de auto is donderdags op Transport gegaan (REVI Transport) en vrijdagochtend wordt ik gebeld vanuit Spanje we hebben een probleem er is geen Europese goedkeuring op de auto.
De auto is van USA naar Duitsland gegaan en toen naar Nederland ik heb gewoon een Nederlands kenteken op de auto.
Ik ben een computer analfabeet maar ik ga aankomend weekend iemand regelen die foto’s zal plaatsen
Groeten Toon
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Export naar Spanje

Bericht door Eric »

Hallo Toon, ik heb je een pm gestuurd.
Plaats reactie

Terug naar “Meest gestelde vragen”