Spied again: 2010 Ford Mustang

Plaats hier foto's van wel heel erg mooi gerestaureerde Mustangs en Fords

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
347SC
Berichten: 284
Lid geworden op: za 20 mar, 2004 20:19
Locatie: Arctic City, Northpole

Spied again: 2010 Ford Mustang

Bericht door 347SC »

[img]http://www.unit175.com/images/lineeye.gif[/img]
[url=http://www.unit175.com][b]WWW.347SC.COM[/b][/url]
Gebruikersavatar
Doubleohseven
Berichten: 328
Lid geworden op: vr 08 apr, 2005 13:21
Locatie: Stein

Bericht door Doubleohseven »

nou ik vind hem toch wel oke!:D net alsof die camouflage iets helpt :P haha
Greetz, 007

96'er Coupé

V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
Gebruikersavatar
1969Mach1
Berichten: 3037
Lid geworden op: di 17 mei, 2005 14:34
Locatie: Veluwe

Bericht door 1969Mach1 »

:ban: ! niet van die ranzige shit online aub...
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hierbij een officiele waarschuwing NordicDawn, nog 1 zo'n post en je wordt gebanned, zulke foto's plaats je maar lekker ergens anders!!!
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Bericht door NordicDawn »

Opnieuw: Prachtige wagen, maar ik vind de achterkant minder mooi vanwege de ronde vormen.

EDIT: Ik vond deze video ook nog, maar of het hetzelfde model is...?

http://youtube.com/watch?v=NU9c_HzDbxA

EDIT 2: Ik vond tevens nog wat oude informatie van een ander forum:
On the positive, the Hurricane engine program is going to sprout two new engines said to be 5.8 and 6.2 liters. Word is that the program is on full boat not only for the trucks, but for the Mustang too! The engines are for sure to be offered in the redesigned 2010 Mustang, but are even possible to land as soon as late 2008 in the current Mustang! No word yet on the horsepower ratings or technical specifications. Autoweek Magazine has reported that Ford may actually use the “Boss” name to brand the line of Mustang V-8 engines. While we have previously reported that cylinder deactivation systems would likely be part of the picture, it is unknown what the entrance of the Hurricane engine family will bring.

Also, it's becoming more likely that the new 265hp 3.5 liter V6 will indeed be coming to the Mustang. Ford Powertrain VP, Barb Samardzich was quoted in the news recently saying that, “the engine can be used in rear-drive vehicles such as the Mustang.”
Ze zijn tevens bezig met een 7liter! Die misschien als een 2de optie beschikbaar wordt voor de 2010 Mustang. Ben benieuwd :)
- its not out yet but it gets over 800 horsepower naturally asperated i do believe
- there is an article about it in 5.0 mustangs and fast fords
- Actually, there's an article in Muscle Mustangs about the 7-0 in a future production Mustang
1970 Mustang Hardtop
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Bericht door NordicDawn »

Bij deze nog even mijn excuses voor mijn eerste post in dit topic, op een of andere manier is er iets mis gegaan met de link naar een plaatje. Ik hoorde van Marcel dat dit nogal een onsmakelijke foto was, terwijl ik van niets wist. Ik had namelijk een link gepost naar de achterkant van een ander Ford model! En niet naar hetgene wat er uiteindelijk stond! :shock: (Heb het zelf geeneens gezien).
Marcel schreef:Er was een foto te zien van een man die met zijn handen zijn anus helemaal open trok
Dat zou ik nooit en te nimmer posten! :shock:
1970 Mustang Hardtop
Gebruikersavatar
66hipowannebee
Donateur 2014
Berichten: 4375
Lid geworden op: za 18 sep, 2004 11:53
Locatie: Sliedrecht

Bericht door 66hipowannebee »

NordicDawn schreef:Bij deze nog even mijn excuses voor mijn eerste post in dit topic, op een of andere manier is er iets mis gegaan met de link naar een plaatje. Ik hoorde van Marcel dat dit nogal een onsmakelijke foto was, terwijl ik van niets wist. Ik had namelijk een link gepost naar de achterkant van een ander Ford model! En niet naar hetgene wat er uiteindelijk stond! :shock: (Heb het zelf geeneens gezien).
Marcel schreef:Er was een foto te zien van een man die met zijn handen zijn anus helemaal open trok
Dat zou ik nooit en te nimmer posten! :shock:
Ik dacht dat je het plaatje bewust had geplaatst
Mijn excuus voor de term mafkees :?

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.

(TMP) TonieMustangParts@hotmail.com
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Bericht door NordicDawn »

Geen probleem! Ik snap het nu volkomen, heb er wel de hele dag over lopen piekeren wat ik nou verkeerd deed :oops:

Ik heb het nog even nagekeken, en had met het opzoeken en posten van dat plaatje dit over het hoofd gezien: "Warning to people linking my pictures from their own site: if you use a picture on a forum or MSN Groups or the like, it will get the goatse treatment!"
1970 Mustang Hardtop
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

nou, dan is dat ook weer opgelost.


Aron
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Bericht door 78ghiaT5 »

dus in het vervolg als moderator na verwijdering foto eerst iemand per peebee vragen over het hoe en waarom van een dergelijk plaatje?

want nu is er gelijk vanuit gegaan dat iemand expres zoiets heeft gepost en niet dat hij/zij dat per ongeluk deed, en werd er gelijk geschermd met bannen.

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Harry, het was geen reactie van een moderator...., maar van de eigenaar van het forum, waar wij allemaal te gast zijn...

Aron
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Bericht door NordicDawn »

Ik heb inderdaad van Marcel een PB gehad dat ik de volgende gebanned zou worden. Maar gelukkig is dat uiteindelijk nergens voor nodig. :) Toen ik de laatste PB met uitleg kreeg schrok ik wel even, hehe. Maar toen snapte ik het tenminste wel en kon ik het hier even uitleggen. Eind goed, al goed, zullen we maar zeggen :)
1970 Mustang Hardtop
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

NordicDawn,

Hierbij mij excuses, het plaatje was echt te ranzig voor woorden, vandaar mijn heftige reactie.

Maar goed we hebben weer geleerd dat we op moeten letten of doorlinken van plaatjes toegestaan is..


Maar man wat hebben ze daar een verschrikkelijk plaatje voor uitgekozen :censored:
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Bericht door NordicDawn »

Zoals ik al zei snap ik het heel goed (de reactie), alleen was het lastige dat ik zelf niet door had wat er nou werkelijk op het forum heeft gestaan. Volgende keer maar niet alleen waarschuwing sturen, maar ook een beschrijving :) Ik heb het plaatje gelukkig zelf niet gezien.

Maar goed! Terug ontopic: Ik hoop dat ze de 7liter nog in de nieuwe (2010) Mustang gaan lepelen! Dan krijgen we misschien wel een nieuwe Boss 427 / Mach 1 428! :shock:
1970 Mustang Hardtop
Gebruikersavatar
Ratrod
Berichten: 2369
Lid geworden op: di 03 jan, 2006 19:23
Locatie: Middle of Nowhere, Friesland

Bericht door Ratrod »

Ik heb het plaatje (gelukkig) niet gezien maar terwijl ik dit topic zat te lezen heb er toch even om moeten lachen.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Plaats reactie

Terug naar “Mustangs en Fords”