2005 GT mods
Moderator: Shelby GT-H
- kawazakske
- Berichten: 113
- Lid geworden op: za 21 mar, 2009 10:26
- Locatie: antwerpen
2005 GT mods
Niet te vergelijken met de vele restauratieprojecten hier maar 'k ben toch benieuwd naar het resultaat :
- Baer extreme plus brakes(6 pistons)
- Borla axle back mufflers
- Koni adjustable shocks
- Steeda swaybars
- Steeda lower control arms
- Steeda aluminium driveshaft
- Edelbrock supercharger
Alles is besteld en zal in deze volgorde erop komen.
En nu weeral wachten...wachten...wachten...
- Baer extreme plus brakes(6 pistons)
- Borla axle back mufflers
- Koni adjustable shocks
- Steeda swaybars
- Steeda lower control arms
- Steeda aluminium driveshaft
- Edelbrock supercharger
Alles is besteld en zal in deze volgorde erop komen.
En nu weeral wachten...wachten...wachten...
Ik heb inmiddels enkele van deze modificatie's gedaan en ik kan je vertellen, daar ga je echt wel blij van worden.
supercharger is 1 ding maar je moet idd zorgen dat je remmen en ophanging er op berekend zijn.
de edelbrock S/C ziet er overigens erg cool uit
Hennie
supercharger is 1 ding maar je moet idd zorgen dat je remmen en ophanging er op berekend zijn.
de edelbrock S/C ziet er overigens erg cool uit
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
- kawazakske
- Berichten: 113
- Lid geworden op: za 21 mar, 2009 10:26
- Locatie: antwerpen
Hoi Hennie, het heeft een tijdje geduurd vooraleer ik hier in de buurt iemand gevonden heb die dit kon voor mekaar krijgen. Jammer dat je niet meer in het zuiden zat, anders had ik zeker tot bij jou gekomen maar ik zag het echt niet zitten om iedere keer naar A'dam te komen; toch blij te horen dat je positief bent over de aanpassingen. Dat stelt me toch al gerustHennie schreef:Ik heb inmiddels enkele van deze modificatie's gedaan en ik kan je vertellen, daar ga je echt wel blij van worden.
supercharger is 1 ding maar je moet idd zorgen dat je remmen en ophanging er op berekend zijn.
de edelbrock S/C ziet er overigens erg cool uit
Hennie
- kawazakske
- Berichten: 113
- Lid geworden op: za 21 mar, 2009 10:26
- Locatie: antwerpen
Eindelijk begint er schot in de zaak te komen !
- Baer extreme plus brakes(6 pistons) [glow=red]DONE
- Flowmaster cat backs [/glow]DONE
- Koni adjustable shocks[glow=red]DONE
- Steeda swaybars[/glow]DONE
- Steeda lower control arms[glow=red]DONE
- Steeda aluminium driveshaft [/glow]ALMOST DONE (binnen 2 weken)
- Edelbrock supercharger[glow=red]ALMOST DONE (binnen 2 weken )
Volgende week eerst een trackday om een goede setup voor de Koni's te vinden en dan de E-force en de driveshaft eronder.
Motorkap met functionele Ram air en shortshifter zijn ook onderweg.
Hopelijk wordt 6/juli op Francorchamps de eerste serieuze trackday !
Zal binnenkort wel wat pics posten,
Grtjs
- Baer extreme plus brakes(6 pistons) [glow=red]DONE
- Flowmaster cat backs [/glow]DONE
- Koni adjustable shocks[glow=red]DONE
- Steeda swaybars[/glow]DONE
- Steeda lower control arms[glow=red]DONE
- Steeda aluminium driveshaft [/glow]ALMOST DONE (binnen 2 weken)
- Edelbrock supercharger[glow=red]ALMOST DONE (binnen 2 weken )
Volgende week eerst een trackday om een goede setup voor de Koni's te vinden en dan de E-force en de driveshaft eronder.
Motorkap met functionele Ram air en shortshifter zijn ook onderweg.
Hopelijk wordt 6/juli op Francorchamps de eerste serieuze trackday !
Zal binnenkort wel wat pics posten,
Grtjs
Erg mooi, maar ga je daar nog mee door de controle geraken hier in autopest-Belgenland?
Of ben je van plan om hem naar Duitsland uit te voeren en hem daar door de TUV-keuring te laten homologeren?
Misschien kom ik op 6 juli wel eens kijken. Maat van me gaat dan ook rijden.
Of ben je van plan om hem naar Duitsland uit te voeren en hem daar door de TUV-keuring te laten homologeren?
Misschien kom ik op 6 juli wel eens kijken. Maat van me gaat dan ook rijden.
2007 GT California Special
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je door de keuring gaat komen. Ik heb met mijn andere trackcar altijd gezeik met de remmen en verlaging. Het voordeel wat je hebt is dat ze de mustang natuurlijk niet zo goed kennen.
6 juli ben ik waarschijnlijk ook op Francorchamps, met volgende week bedoel je 9 juni zolder? Dan ben ik er ook als het goed is.
6 juli ben ik waarschijnlijk ook op Francorchamps, met volgende week bedoel je 9 juni zolder? Dan ben ik er ook als het goed is.
- kawazakske
- Berichten: 113
- Lid geworden op: za 21 mar, 2009 10:26
- Locatie: antwerpen
ivm controle; que sera, sera... dan maar weer het originele erop voor één dag
Peer, idd 9/6 gewoon om af te stellen(ben benieuwd of die Flowmasters niet teveel DB laten optekenen op Zolder) om dan hopelijk 6 juli Francorchamps eens met de auto te kunnen doen ipv de moto.
Met wat rij jij op circuit ? Dan kom ik wel eens langs voor ne babbel.
Groetjes
Peter
Peer, idd 9/6 gewoon om af te stellen(ben benieuwd of die Flowmasters niet teveel DB laten optekenen op Zolder) om dan hopelijk 6 juli Francorchamps eens met de auto te kunnen doen ipv de moto.
Met wat rij jij op circuit ? Dan kom ik wel eens langs voor ne babbel.
Groetjes
Peter
precies.... dat verhaal ken ik.... Dat moet ik dus ook altijd. Het grootste probleem is vaak de schijven. Als ze zien dat die geperforeerd is dan is het al vaak meteen afkeur voor mij... Maar nu is het makkelijker want de auto is net 25 geworden, oldtimer plaat erop en geen problemen meer.kawazakske schreef:ivm controle; que sera, sera... dan maar weer het originele erop voor één dag
Welke auto ik rij dat is wat lastiger ik rij 4 verschillende auto's op het circuit. Maar komende woensdag zal ik met de 70er zijn.
Dus als je me ziet roep me even
Op Francorchampsweet ik nog niet welke ik mee neem.
Laatst gewijzigd door peer op do 03 jun, 2010 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- kawazakske
- Berichten: 113
- Lid geworden op: za 21 mar, 2009 10:26
- Locatie: antwerpen
-
- Berichten: 87
- Lid geworden op: di 14 okt, 2008 23:40
- Locatie: Bleiswijk
- Contacteer:
-
- Berichten: 87
- Lid geworden op: di 14 okt, 2008 23:40
- Locatie: Bleiswijk
- Contacteer:
- kawazakske
- Berichten: 113
- Lid geworden op: za 21 mar, 2009 10:26
- Locatie: antwerpen
haha hier deden de remmen het dus niet prima... na +- 6 rondjes in 1 keer de remdruk helemaal weg en de grindbak door... Toch een temperatuur probleem want rond 4 uur begon er weer druk op de pedalen te komen.
Maar je auto ziet er ook knap uit. Helemaal tussen de vele barrels die er toch rond rijden...
Als de andere remmen binnen zijn ga ik het 6 juli nogmaals proberen
Maar je auto ziet er ook knap uit. Helemaal tussen de vele barrels die er toch rond rijden...
Als de andere remmen binnen zijn ga ik het 6 juli nogmaals proberen
- kawazakske
- Berichten: 113
- Lid geworden op: za 21 mar, 2009 10:26
- Locatie: antwerpen