restauratie 79 cobra t top
Moderator: Shelby GT-H
Re: restauratie 79 cobra t top
Laten vallen!?!?! Pfff, wat een prutsers.
Als je het regulier met een factuur hebt laten doen dan zou ik zeker de schade op hun verhalen
Gr,
Ruud
Als je het regulier met een factuur hebt laten doen dan zou ik zeker de schade op hun verhalen
Gr,
Ruud
Gr,
Ruud
'67 Mustang V8 coupe
Ruud
'67 Mustang V8 coupe
Re: restauratie 79 cobra t top
ik moet er morgen weer heen om te zien hoe we het moeten oplossen,het eerste idee van de chef was geen goed teken,de man opperde dat iemand van de werkplaats het wel even kon rechtbuigen
Re: restauratie 79 cobra t top
nou, dat is helemaal lekker zeg , claimen die hap ,drietakt schreef:ik moet er morgen weer heen om te zien hoe we het moeten oplossen,het eerste idee van de chef was geen goed teken,de man opperde dat iemand van de werkplaats het wel even kon rechtbuigen
Groet Arjan
You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
Re: restauratie 79 cobra t top
heb de neus weer terug en gericht ,was wel aardig uit vorm maar hij zit er mooi recht voor.
morgen op een paar punten vasthechten en de motorkap en de spatborden passen.
morgen op een paar punten vasthechten en de motorkap en de spatborden passen.
Laatst gewijzigd door drietakt op di 22 nov, 2011 00:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: restauratie 79 cobra t top
Goedzo,
Niet teveel mauwen .....en gewoon stug doorgaan ...juiste insteek...
Goed bezig...
Ik volg het met zeer grote belangstelling
Niet teveel mauwen .....en gewoon stug doorgaan ...juiste insteek...
Goed bezig...
Ik volg het met zeer grote belangstelling
Re: restauratie 79 cobra t top
vandaag de nieuwe remmen opgehaald,is wel nodig met de mercury rijdt ik nog met de standaard remmen en die zijn niet berekend op sportief rijden.
heb gelijk een intake van een explorer meegenomen ,heb de flownumbers gezien en die zijn redelijk in de buurt van een gt40.
heb gelijk een intake van een explorer meegenomen ,heb de flownumbers gezien en die zijn redelijk in de buurt van een gt40.
Laatst gewijzigd door drietakt op di 22 nov, 2011 01:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: restauratie 79 cobra t top
alles past weer,moet de neus aan de voorkant nog 1 cm naar links drukken
Laatst gewijzigd door drietakt op di 22 nov, 2011 01:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: restauratie 79 cobra t top
ziet ergoed uit peter
Groet Arjan
You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
Re: restauratie 79 cobra t top
heb vandaag de voorkant vastgelast,ging niet echt lekker want ik had doorlasbare zinkspray gebruikt dat gebruik ik dus niet weer.
maar hij zit vast.
nu het linkerachterscherm nog kaalhalen en opnieuw uitdeuken ,alle lassen nalopen en als het nodig is opnieuw doen en op een paar plaatsen een versteviging aanbrengen en dan opnieuw in de primer.
maar hij zit vast.
nu het linkerachterscherm nog kaalhalen en opnieuw uitdeuken ,alle lassen nalopen en als het nodig is opnieuw doen en op een paar plaatsen een versteviging aanbrengen en dan opnieuw in de primer.
Re: restauratie 79 cobra t top
heb gezien dat de fotos verdwenen zijn ,weet iemand ook hoe ik die weer kan plaatsen.
heb al wat geprobeerd maar lukte niet.
mvg peter
heb al wat geprobeerd maar lukte niet.
mvg peter
Re: restauratie 79 cobra t top
uploaden bij tinypic of photobucket ,
link in je bericht plakken
link in je bericht plakken
Groet Arjan
You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
Re: restauratie 79 cobra t top
ga ik proberen ,bedankt.
Re: restauratie 79 cobra t top
na een tijd drukte met mijn werk ben ik weer met de t top begonnen.
heb kortgeleden een pacecar neus met spoiler gevonden ,en een stel aluminium bumperbalken en ik maak zelf de bumpersteunen van alu dus al met al een flinke gewichtsbesparing.
ben nog even aan het twijfelen wat ik met de motor doe,ik weet nog een 390 blok uit 67 of 68 ,is een 4v blok en volgens de eigenaar 340 pk ,bespaart tijd en geld met het verbouwen van een 302,maar dat ben ik denk ik weer kwijt aan het inbouwen van die dikke 390 voordeel is ook dat er een c6 bak achter zit .
die kunnen een beetje meer vermogen wel aan
heb kortgeleden een pacecar neus met spoiler gevonden ,en een stel aluminium bumperbalken en ik maak zelf de bumpersteunen van alu dus al met al een flinke gewichtsbesparing.
ben nog even aan het twijfelen wat ik met de motor doe,ik weet nog een 390 blok uit 67 of 68 ,is een 4v blok en volgens de eigenaar 340 pk ,bespaart tijd en geld met het verbouwen van een 302,maar dat ben ik denk ik weer kwijt aan het inbouwen van die dikke 390 voordeel is ook dat er een c6 bak achter zit .
die kunnen een beetje meer vermogen wel aan
Laatst gewijzigd door drietakt op di 22 nov, 2011 01:06, 2 keer totaal gewijzigd.
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Berichten: 5537
- Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
- Locatie: net ff buituh ut Westland
- Contacteer:
Re: restauratie 79 cobra t top
Mocht je nog delen van de pace car stoelen zoeken dan heb ik nog wel het 1 en ander liggen
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022