13th Flanders Mustang Event (B) 23 juni 2013

Plaats nieuwe Meetings en Verslagen....

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
saf1908
Berichten: 1631
Lid geworden op: vr 04 mei, 2012 19:48

Re: 13th Flanders Mustang Event (B) 23 juni 2013

Bericht door saf1908 »

Mustangdriver schreef:Het was een succes ! Met dank aan alle deelnemers ! Een super dag voor mij, enkel het weer was nogal vochtig 's ochtends. De start verliep vlekkeloos in De Baeckermat in Westdorpe. Het ontbijt was super lekker en geweldig mooi gepresenteerd. De ochtendrit van ongeveer 30km ging door Zeeland, prachtige wegen en geen verkeer. Iets na 11u stond de eerste groep in Lokeren, onder de tent werd het aperitief geschonken en werd de praktisch proef uitgevoerd. Iets na 12 kon iedereen aanschuiven voor de lunch. Er kwamen ook 2 koppels aan, die hadden me gecontacteerd om mee te kunnen rijden met een Mustang. Dat was natuurlijk geen probleem.
De start van het 2e deel vertrok met een beetje vertraging, de typische kleine FME baantjes werden verkend gedurende 60km. Op het einde was het zowaar vrij zonnig. De prijsuitrijking volgde snel, en iedereen kreeg een fles streekbier mee als aandenken. Foto's zijn al te vinden op FB, binnenkort een linkje naar m'n site.

Groeten
Geoffrey
Linkje naar de juiste Facebook-pagina wellicht? :wink:
1966 Mustang Fastback
Gebruikersavatar
Mustangdriver
Berichten: 2517
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 11:55
Locatie: Aalst Belgium
Contacteer:

Re: 13th Flanders Mustang Event (B) 23 juni 2013

Bericht door Mustangdriver »

Bon, voor de mensen die mijn facebook pagina niet kunnen zien (dat zijn sowieso enkel vrienden) hier is de link naar m'n website pagina:

http://sarin.lunarpages.com/~musta4/Sei ... index.html

Paar fotootjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

16th Flanders Mustang Event, zondag 23 juni 2013

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite

http://www.mustangdrivers.be/webdesign.html
Plaats reactie

Terug naar “Mustang meetings”