Carlisle Ford Nationals

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DeniseMustang
Berichten: 5
Lid geworden op: za 04 mar, 2017 23:05

Carlisle Ford Nationals

Bericht door DeniseMustang »

Hallo allen,

Al een tijdje heb ik het idee om in 2022 naar de Carlisle Ford Nationals te gaan (afhankelijk van alle geldende maatregelen).
Nu weet ik dat enkele forum leden dit evenement in het verleden bezocht hebben.
Hebben jullie dit evenement bezocht in één of twee dagen? Ik ben bang dat één dag niet voldoende zal zijn?
En zijn er verder nog aanraders m.b.t. het evenement zelf, of leuke uitjes/bezienswaardigheden in de omgeving van Carlisle?
Hoor graag jullie tips/verhalen!

Alvast bedankt!

Groetjes,

Denise
- 1976 Ford Mustang II Polar White Coupe Ghia
- 2004 Ford Mustang Sonic Blue Coupe
- 2004 Ford Mustang Red Fire Coupe Steeda #2004-020
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Carlisle Ford Nationals

Bericht door Eric »

Je moet zeker 2 dagen reserveren voor Carlisle, aan de de swap meet alleen al kun je wel een dag besteden. Echt een gigantische show, pre-Corona dat dan wel.

Ik heb destijds een rondje gemaakt van Wahington naar Shenandoah National Park, Carlisle, Harrisburg (CJ Pony uiteraard) en via Delaware (waar ze geen BTW rekenen) terug naar Washington. Van daaruit verder gevlogen naar de volgende bestemming.
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Carlisle Ford Nationals

Bericht door 72grande »

Ik heb in april 2015 het Carlisle Spring Event bezocht; dat is wat anders dan de Ford Nationals natuurlijk, maar misschien heb je wat aan mijn ervaringen. Ook dat event was groot en druk, volgens mij was het hele terrein ook in gebruik. Zeer matig bereikbaar, want van het hotel in Mechanicsburg op precies 10 mijl afstand hadden we een uur file nodig om op één van de parkeerterreinen van Carlisle te komen. Maar heel veel te zien natuurlijk.

Omgeving is altijd een rekbaar begrip: als je iets te weten wilt komen van de Amerikaanse Burgeroorlog is Gettysburg aan te raden. Amish Country tussen Lancaster en Philadelphia is een dik uur rijden. En dan is Philadelphia ook niet ver meer, enzovoort ...

Afbeelding
P1000594 by Marc Noordink, on Flickr

Afbeelding
P1000571 by Marc Noordink, on Flickr

AfbeeldingP1000535 by Marc Noordink, on Flickr
Marc
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”