Iemand een goed adres voor het laten verchromen van een bumper van een ford mustang 1965?

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Robsem
Berichten: 12
Lid geworden op: za 10 sep, 2022 14:51

Iemand een goed adres voor het laten verchromen van een bumper van een ford mustang 1965?

Bericht door Robsem »

Goede avond allen.

Ik ben opzoek naar een bedrijf in de omgeving nijmegen voor het laten verchromen van mijn aangepaste bumper van een coupe uit 1965. Uiteraard mag het ook verder weg zijn maar als het niet hoeft dan is dat mooi meegenomen. Hopelijk is er iemand hier die me daar mee kan helpen?

Mvg rob
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Iemand een goed adres voor het laten verchromen van een bumper van een ford mustang 1965?

Bericht door Swordfish79 »

goede ervaringen met

G&R Chroming en Restauration in Uden N-Br. website https://www.verchromen.nl/

Jaren geleden zeiden ze al dat je moest rekenen met ongeveer 10 euro de vierkante decimeter oppervlakte. En dan binnen en buiten kant tellen.
Kennis van mij heeft jaren geleden een 65'r voorbumper laten doen omdat dit een originele was uit het juiste jaar. Hij betaalde zo'n 10 jaar geleden al 650 euro voor herchromen en verwijderen deukjes.

Fijne dagen

Peter
Robsem
Berichten: 12
Lid geworden op: za 10 sep, 2022 14:51

Re: Iemand een goed adres voor het laten verchromen van een bumper van een ford mustang 1965?

Bericht door Robsem »

Hoi peter.

Dank je wel voor je berichtje. Het is inderdaad geen kleine kostenpost maar het moet wel goed gebeuren.
Ik zal morgen eens contact opnemen met hun.

Nogmaals bedankt en een fijne kerst.

Mvg rob
EeVeeWee
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 dec, 2021 17:45

Re: Iemand een goed adres voor het laten verchromen van een bumper van een ford mustang 1965?

Bericht door EeVeeWee »

Ikzelf heb goede ervaring met Galviron.
Heb zo'n 3 jaar geleden een hele partij chroomwerk van mijn Mercedes Pagode laten doen voor €3750,-.

https://www.galviron.nl


Afbeelding
Gebruikersavatar
saf1908
Berichten: 1628
Lid geworden op: vr 04 mei, 2012 19:48

Re: Iemand een goed adres voor het laten verchromen van een bumper van een ford mustang 1965?

Bericht door saf1908 »

Swordfish79 schreef: zo 25 dec, 2022 09:41 goede ervaringen met

G&R Chroming en Restauration in Uden N-Br. website https://www.verchromen.nl/

Jaren geleden zeiden ze al dat je moest rekenen met ongeveer 10 euro de vierkante decimeter oppervlakte. En dan binnen en buiten kant tellen.
Kennis van mij heeft jaren geleden een 65'r voorbumper laten doen omdat dit een originele was uit het juiste jaar. Hij betaalde zo'n 10 jaar geleden al 650 euro voor herchromen en verwijderen deukjes.

Fijne dagen

Peter
Een bekend adres inderdaad. Zij staan ook vaak op de bekendere oldtimerbeurzen.

Maar 650 euro, 10 jaar geleden... Voor 1 bumper? Dat gaat dus nu waarschijnlijk minstens 750 kosten.

Daarvoor kun je beter af en toe een gloednieuwe aftermarket kopen. Wellicht iets mindere kwaliteit chroom, maar voor dat prijsverschil kun je er elke 10 jaar een nieuwe voor kopen als het moet.
1966 Mustang Fastback
Gebruikersavatar
Gearz
Super User
Berichten: 5520
Lid geworden op: zo 11 mei, 2008 18:39
Locatie: Midden-Gelderland

Re: Iemand een goed adres voor het laten verchromen van een bumper van een ford mustang 1965?

Bericht door Gearz »

Ik lees dat het een aangepaste bumper betreft, vandaar waarschijnlijk het opnieuw verchromen.


Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Robsem
Berichten: 12
Lid geworden op: za 10 sep, 2022 14:51

Re: Iemand een goed adres voor het laten verchromen van een bumper van een ford mustang 1965?

Bericht door Robsem »

Het is inderdaad een aangepaste bumper. De bumper is strakker gemaakt aan alle zijden. Anders had ik inderdaad voor een aftermarket gekozen. Maar bedankt voor alle info. Ik ga eens ff bellen.

Mvg rob
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”