motor uitelkaar halen.
Moderator: Shelby GT-H
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
Kijk gelijk andwoord,
Nog een vraag, welke is het beste voor een beetje sportief te rijden er meer,
Welke heb ik nodig, met edelbrock p inlaat erop, wel een 4v maar met vacuum of met stangentjes,of maakt dat niet uit
Nog een vraag, welke is het beste voor een beetje sportief te rijden er meer,
Welke heb ik nodig, met edelbrock p inlaat erop, wel een 4v maar met vacuum of met stangentjes,of maakt dat niet uit
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
Een Autolite 4100 carb met 1.08" venturi zou super zijn maar dan moet je wel een rebuild kopen of ergens een verdomd nette zien te vinden.djz schreef:Kijk gelijk andwoord,
Nog een vraag, welke is het beste voor een beetje sportief te rijden er meer,
Welke heb ik nodig, met edelbrock p inlaat erop, wel een 4v maar met vacuum of met stangentjes,of maakt dat niet uit
Maar als het een wagen is met automaat, std. rear axle ratio en de motor verder nog tamelijk origineel is zou ik kijken naar een 500 cfm vac sec. Edelbrock of zo.
Elektronische ontsteking zou ik uiteraard meteen meepakken in de upgrade.
Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
bij een dubbelpomper is ook wel het nadeel dat als je op de snelweg bijvoorbeeld rijd, en je trapt heel even het gas in, dat gelijk alles open gaat...dus zuinig rijden word dan wel lastig. Er komt wel gelijk een goeie slok benzine doorheen dus het rijdt iets sportiever, of dit heel veel van invloed is bij een automaat en standaard blok durf ik niet te zeggen (dat weet Michel als de beste). Zelf heb ik wel het plan een dubbelpomper te gaan kopen, aangezien ik toch niet van plan ben ermee naar groningen te rijden, en omdat ik handbak heb (alhoewel mn blok wel redelijk mild is, daar is weinig geks aan gedaan)
in maart moet je wel weer klaar zijn he, dan begint de snc weer
succes!!
in maart moet je wel weer klaar zijn he, dan begint de snc weer
succes!!
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
Elec ontsteking bedoel je de puntjes eruit halen toch,want dat had ik al gelijk gedaan.
Dus een 500cfm zou genoeg moeten zijn,
Nou zoek opdracht kan beginnen
Is wel de bedoeling dat in maart weer alles draait, motor staat al weer 70% in elkaar.
Bedankt voor alle info.
Dus een 500cfm zou genoeg moeten zijn,
Nou zoek opdracht kan beginnen
Is wel de bedoeling dat in maart weer alles draait, motor staat al weer 70% in elkaar.
Bedankt voor alle info.
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
oh trouwens op de site van holley staat een calculator voor dejuiste cfm bij je wagen, moet je een aantal dingen invullen, en dan rolt de juiste holley eruit!
http://www.holleycarbs.com.au/chooseCarb.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.holleycarbs.com.au/chooseCarb.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
Heb ff gekeken maar staat geen mild performens in,
Kom ik dus op 324 geloof ik.
Kom ik dus op 324 geloof ik.
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Berichten: 6414
- Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 17:52
- Locatie: 41°54'7"N 12°27'13"E
- Contacteer:
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
vorderd goed !
why o why de verdeler blauw ????
why o why de verdeler blauw ????
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
geen idee dat was hij al, heb hem alleen opnieuw gedaan,
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Berichten: 6414
- Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 17:52
- Locatie: 41°54'7"N 12°27'13"E
- Contacteer:
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
hmmm, okay.
nou ja, zal aan de werking niks af doen lijkt me
nou ja, zal aan de werking niks af doen lijkt me
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
Ik heb destijds mijn verdeler ook meegespoten, dat maakt niks uit...djz schreef:geen idee dat was hij al, heb hem alleen opnieuw gedaan,
GROETEN MANU
1966 Mustang Coupé V8 289 C-code (still) UNDER CONSTRUCTION
manu_debois@skynet.be
manuel.de.bois@telenet.be
1966 Mustang Coupé V8 289 C-code (still) UNDER CONSTRUCTION
manu_debois@skynet.be
manuel.de.bois@telenet.be
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
Misschien ligt het aan mij(ik ben nou eenmaal een zeur) maar een zuiger in de bankschroef? (mogelijkheid van "bramen" op je zuiger)
Of het " hohnen" van je cilinderwand met de krukas er nog in......
Ik denk dat je alles heel goed moet schoonmaken, of je hebt straks wat ellende met je lagers.
Zomaar mijn 2 cents, in ieder geval succes met je rebuilt.
Piet
Of het " hohnen" van je cilinderwand met de krukas er nog in......
Ik denk dat je alles heel goed moet schoonmaken, of je hebt straks wat ellende met je lagers.
Zomaar mijn 2 cents, in ieder geval succes met je rebuilt.
Piet
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
Ja alles is goed schoon gemaakt hoor.
En was de drijfstang en niet de zuiger in de bankschroef.
En was de drijfstang en niet de zuiger in de bankschroef.
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
Stond niet geklemt. Was tegen het kantelen voor de foto
- Ando
- Donateur 2014
- Berichten: 4848
- Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
- Locatie: Barendrecht
- Contacteer:
Re: motor uitelkaar halen. nieuwe foto's
Ik vind die tandwielaandrijving voor de nokkenas wel een mooie oplossing... maar waarom zijn die tanden zo grof? Gaat dat geen takkeherrie maken??
Founder of Mustang Valley
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl