Sleutel 2015

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Sleutel 2015

Bericht door TTarmor »

Goedenavond allemaal,

Ik loop nu tegen iets vreemds aan. Ik heb onderdelen waaronder een mist achterlicht via Ford Ardea auto. Maar geen enkele Ford dealer (regio Rotterdam)wil voor mij opzoeken wat een sleutel voor mijn wagen kost. Ik krijg elke keer een sagrijn die zegt als je je wagen uit Amerika haalt, dan haal je je sleutel daar ook maar vandaan. Wij doen er niks mee..... daar breekt Mn klomp zo ongeveer.

Ik heb namelijk maar 1 sleutel waarvan een knop ontbreekt, en een vervangende zou wel fijn zijn zodat ik deze als reserve kan gaan gebruiken.

Nu heb ik t idee dat Hennie die vast ook wel kan regelen. Maar had t idee dat het zo misschien sneller kon.

Groetjes
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: Sleutel 2015

Bericht door ErwinM »

Dat is op zich een goeie. Ik weet niet of the sleutels ook op de zelfde frequenties werken.

Ik denk dat het echte probleem is dat Ford dealers gebonden zijn aan regels van Ford global. Zo mag een Ford dealer in Noord Amerika van Ford ook niet een (nieuwe) auto verkopen aan een Nederlander die niet in dat land woonachtig is, omdat Ford niet wil dat Ford USA en Ford Europa op een of andere manier met elkaar moeten concurreren.

Omdat aan die sleutels voor hen een hoop papierwerk zal zitten, denk ik dat ze daar (dus) niet aan willen beginnen. Wie weet 'mag het gewoon niet' volgens een bepaalde regel.
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Sleutel 2015

Bericht door TTarmor »

Thx Marijke. Had idd al een sleutel behuizing besteld bij Ali Express. Voor het geld t proberen waard, beter dan een ontbrekende knop.

Aan eBay had ik nog niet gedacht voor een sleutel.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Sleutel 2015

Bericht door TTarmor »

ErwinM schreef: vr 09 nov, 2018 20:38 Dat is op zich een goeie. Ik weet niet of the sleutels ook op de zelfde frequenties werken.

Ik denk dat het echte probleem is dat Ford dealers gebonden zijn aan regels van Ford global. Zo mag een Ford dealer in Noord Amerika van Ford ook niet een (nieuwe) auto verkopen aan een Nederlander die niet in dat land woonachtig is, omdat Ford niet wil dat Ford USA en Ford Europa op een of andere manier met elkaar moeten concurreren.

Omdat aan die sleutels voor hen een hoop papierwerk zal zitten, denk ik dat ze daar (dus) niet aan willen beginnen. Wie weet 'mag het gewoon niet' volgens een bepaalde regel.
Daar zou je best nog wel eens gelijk in kunnen hebben.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Sleutel 2015

Bericht door Eric »

Gewoon lekker op vakantie gaan naar de US en dan daar een sleutel bij laten maken 8)
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Sleutel 2015

Bericht door TTarmor »

Eric schreef: za 10 nov, 2018 15:01 Gewoon lekker op vakantie gaan naar de US en dan daar een sleutel bij laten maken 8)
Nu je het zegt heb ik best wel zin in een trip die kant op. Alleen wordt t niet komend jaar. Heb Mn vrouw een warme zuiderse mediterraanse bestemming beloofd. Haha.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1525
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Sleutel 2015

Bericht door grandmaster n »

Je kunt ook een warme zuiderse bestemming in USA doen, bijv Florida!!

gr
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Sleutel 2015

Bericht door TTarmor »

grandmaster n schreef: zo 11 nov, 2018 11:27 Je kunt ook een warme zuiderse bestemming in USA doen, bijv Florida!!

gr
Haha verleidelijk.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Sleutel 2015

Bericht door TTarmor »

Goedemiddag allemaal,

Ik denk dat ik een nieuwe sleutel ga bestellen via eBay en een leeg exemplaar om het binnenwerk van de ander over te zetten.
Alleen vraag ik me af waar ik de sleutel kan laten programmeren. Heb een drietal sleutelboeren gebeld maar die geven allen aan geen 902 MHz Ford sleutels te kunnen programmeren.

Het zou een beetje zonde zijn als ik echt richting the states moet voor een sleutel. Kan me dat ook niet voorstellen.

Misschien Lek komende week even bellen
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
marijke
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 08 apr, 2018 18:47
Locatie: Hoeksche Waard

Re: Sleutel 2015

Bericht door marijke »

Maar als je het binnen werk over zet hoef je hem toch niet opnieuw te programmeren lijkt mijn?
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Sleutel 2015

Bericht door TTarmor »

marijke schreef: zo 11 nov, 2018 18:28 Maar als je het binnen werk over zet hoef je hem toch niet opnieuw te programmeren lijkt mijn?
Klopt. Ik wil dan ook het binnenwerk van mijn oude sleutel (met kapotte kofferbak klep knop) over zetten naar een nieuwe behuizing . Rubber is nl weg, onderliggende schakelaar niet.

En

Ik wil ook een tweede sleutel, ik heb namelijk geen reserve. De wagen os aangeschaft in Florida met 1 ontbrekende sleutel.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Sleutel 2015

Bericht door TTarmor »

Hoppa.

De behuizing van mijn sleutel is binnen. Het overzetten van het binnenwerk was gelukkig piece of cake.

Ik heb wel het nieuwe front gebruikt in combo met mijn oude achterzijde. De nieuwe achterzijde had de pony er namelijk niet op (heb natuurlijk lekker goed opgelet)....

Maar gelukkig passen beiden perfect op elkaar en heb ik nu weer een complete sleutel zonder beschadigingen en ontbrekende knop.

Nu nog een reserve sleutel regelen.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
Josato
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 16 sep, 2018 10:51
Locatie: Papendrecht

Re: Sleutel 2015

Bericht door Josato »

Misschien aan de late kant maar bij deze sleutelboer kan je terecht.

http://autosleutel-schaijk.nlAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Vandaag was gisteren morgen
Gebruikersavatar
BackToBlack
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 22 jan, 2018 14:17
Locatie: Delft

Re: Sleutel 2015

Bericht door BackToBlack »

Bedankt.voor.de.link.

Heb gelijk offerte aangevraagd :D
Get in, Sit down, Shut up and hang on!!

https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 66374.html
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”