2015 V6 mustang met GT grille

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door TTarmor »

Goedenavond allemaal,

Zojuist toch maar een 5.0 GT grille besteld vanuit Amerika. Dit aangezien er een barst zit in mijn standaard grille. De GT grille vind ik ook een heel stuk mooier.

Met een klein beetje mazzel gaat hij ook meteen passen. Ik moet alleen zorgen dat ik het pony embleem goed van Mn oude grill afkrijg en op Mn nieuwe krijg. Het is een origineel onderdeel dus moet lukken.

Ik had ergens op het forum al iets gevonden over forumleden die het al gedaan hadden. Maar kon het zojuist even niet meer vinden.

Fotos volgen zodra hij binnen is en erop zit.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: 2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door Eric »

Ik heb precies het tegenovergestelde gedaan omdat ik de GT grille juist helemaal niet mooi vind. Maar ieder zijn smaak natuurlijk :)

De grilles wisselen is goed te doen, ze passen over en weer allemaal. Het is wel een hele klus want de hele voorbumper moet er af. Maar je ging toch spuiten he? Dan kan dat in een keer mee.
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door TTarmor »

Eric schreef: zo 25 nov, 2018 19:35 Ik heb precies het tegenovergestelde gedaan omdat ik de GT grille juist helemaal niet mooi vind. Maar ieder zijn smaak natuurlijk :)

De grilles wisselen is goed te doen, ze passen over en weer allemaal. Het is wel een hele klus want de hele voorbumper moet er af. Maar je ging toch spuiten he? Dan kan dat in een keer mee.
Hahaha prachtig hoe dat kan lopen qua smaak inderdaad. Maar het belangrijkste is dat we beiden het Mustang model prachtig vinden.

Dankjewel voor het bericht, scheelt mij weer het afvragen of het echt zal passen of niet.

Klopt de voor en achterbumper moeten helemaal gespoten worden. Dus dan pak ik hem inderdaad meteen mee met verwisselen. Ik lever de bumpers los aan bij de spuiterij, scheelt toch weer uurloon. En het zelf uitzoeken vind ik nog leuk ook.

Groetjes
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
fvdw
Berichten: 158
Lid geworden op: za 09 jan, 2016 11:05

Re: 2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door fvdw »

Embleem omzetten? Ik heb een GT gril gekocht in de UK voor 100 euro' (nieuw origineel Ford) daar zat het embleem (pony logo) gewoon op.

De voorbumper eraf halen is niet moeilijk, half uurtje werk. Lastig zijn de twee bouten in wielkast, om die eruit te halen is een 90 graden bithouder aan te raden, dat scheelt veel tijd en pijnlijke vingers
Fastback Ecoboost model 2016 magnetic
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door TTarmor »

fvdw schreef: ma 26 nov, 2018 10:18 Embleem omzetten? Ik heb een GT gril gekocht in de UK voor 100 euro' (nieuw origineel Ford) daar zat het embleem (pony logo) gewoon op.

De voorbumper eraf halen is niet moeilijk, half uurtje werk. Lastig zijn de twee bouten in wielkast, om die eruit te halen is een 90 graden bithouder aan te raden, dat scheelt veel tijd en pijnlijke vingers
Damn dan heb je een erg goede deal.

Ik heb 137 euro betaald voor een nieuwe oem via een Ford dealer in North Carolina. Het is wel al omgerekend naar euro’s en inclusief btw en verzendkosten en overige heffingen. Komt over een ruime week binnen. Het embleem kost los iets van 35 euro maar de verzendkosten zijn niet grappig.

In de meeste gevallen schijnt het embleem goed te verwijderen te zijn zonder dat er iets afbreekt. Dan kan ik hem er daarna zo in klikken.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
fvdw
Berichten: 158
Lid geworden op: za 09 jan, 2016 11:05

Re: 2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door fvdw »

137 euro incl verzendkosten en btw en invoerechten is ook geen slechte deal wel raar dat pony logo er niet op zit.
Fastback Ecoboost model 2016 magnetic
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door TTarmor »

Goedemiddag allemaal,

Mijn grille heb ik gisteren in ontvangst genomen. Verdraaid wat vind ik die GT grille strak.

Het droge ervan is dat hij bij het PostNL punt uitgeleverd werd door een medewerker welke ook een mustang heeft.

Als ik het goed heb een zwarte met witte strepen (2014 v6) dacht ik.

Sowieso rijden er al een paar Mustangs rond hier in t dorp.

Ergens vanmiddag krijg ik als het goed is ook mijn reserve sleutel binnen. Even wachten nog.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door TTarmor »

Zo,

DPD stond net voor mijn deur, en nu is mijn nieuwe sleutel gelukkig eindelijk binnen. Nu nog even langs de Ford dealer om hem in te laten lezen.

Het grote voordeel is dat ik nu voor een fractie van de prijs een nieuwe sleutel heb. Pak m beet 123 dollar voor een nieuwe oem i.p.v. 350 tot 400 euro.

Groetjes,
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
RalphB
Berichten: 38
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 16:27

Re: 2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door RalphB »

TTarmor schreef: vr 07 dec, 2018 16:26 Zo,

DPD stond net voor mijn deur, en nu is mijn nieuwe sleutel gelukkig eindelijk binnen. Nu nog even langs de Ford dealer om hem in te laten lezen.

Het grote voordeel is dat ik nu voor een fractie van de prijs een nieuwe sleutel heb. Pak m beet 123 dollar voor een nieuwe oem i.p.v. 350 tot 400 euro.

Groetjes,
Damn dat is nogal een verschil. Heb gelukkig geen sleutel nodig. Das nog eens een prijs 350 a 400 euro.

Geen corona levertijden gehad? In heb een MBRP street catback laten bestellen, die heeft toch echt wel vertraging al opgelopen. Want in afwachting verblijf ik🤷‍♂️
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door TTarmor »

RalphB schreef: di 01 sep, 2020 12:52
TTarmor schreef: vr 07 dec, 2018 16:26 Zo,

DPD stond net voor mijn deur, en nu is mijn nieuwe sleutel gelukkig eindelijk binnen. Nu nog even langs de Ford dealer om hem in te laten lezen.

Het grote voordeel is dat ik nu voor een fractie van de prijs een nieuwe sleutel heb. Pak m beet 123 dollar voor een nieuwe oem i.p.v. 350 tot 400 euro.

Groetjes,
Damn dat is nogal een verschil. Heb gelukkig geen sleutel nodig. Das nog eens een prijs 350 a 400 euro.

Geen corona levertijden gehad? In heb een MBRP street catback laten bestellen, die heeft toch echt wel vertraging al opgelopen. Want in afwachting verblijf ik🤷‍♂️

Gelukkig hadden we toen ik m in december 2018 binnen kreeg nog geen Corona toestanden 🤣. Maar het scheelt inderdaad gigantisch veel geld.

Ik heb overigens eind vorige week een roush axleback besteld bij CJ ponyparts, deze heeft het pakket maandag overgedragen aan FedEx en volgens fedex komt deze aanstaande maandag bij me binnen. Ik zit het pakket al te volgen van Las Vegas naar Memphis en aangezien dat een Fedex hub is, zal hij daarvandaan naar Europa vliegen. Dus tot zover geen Corona vertragingen.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
RalphB
Berichten: 38
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 16:27

Re: 2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door RalphB »

Hoe heb je dat gefixed? Want ik heb ook via hun site willen bestellen. Maar met het leverzone selecteren kwam ik meen ik niet verder
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: 2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door Eric »

Ben je niet in de war met American Muscle? CJ levert gewoon naar Nederland zover ik weet.
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door TTarmor »

De grille heb ik besteld via Ebay bij een dealer genaamd Fairway Ford.

De uitlaat heb ik besteld bij CJ. Je kan tijdens het bestelproces simpelweg Nederland en je adres invullen en kan dan kiezen voor verzenden of verzenden met de importkosten reeds voldaan
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
RalphB
Berichten: 38
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 16:27

Re: 2015 V6 mustang met GT grille

Bericht door RalphB »

Klopt ja, dacht idd aan de ander... Ik heb mn catback besteld via België🤷‍♂️
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”