Base Radio

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Base Radio

Bericht door TTarmor »

Goedenavond allemaal,

Ik heb helaas alweer wat nieuws met mijn Mustang. Het ene probleem met mijn bumper net opgelost, komt het volgend langs. Ik hoop dat drie keer scheepsrecht is.

Ik was afgelopen week aan het rijden toen plots het scherm van mijn radio (niet touch) op zwart ging. Hij wordt wel verlicht vanuit de backlight maar verder nada. Wel functioneren alle knoppen en kan ik mijn telefoon koppelen, al zie ik niks.

Wat heb ik geprobeerd:

Een tweetal zekeringen eruit getrokken en na controle een half uur later terug geplaatst. 1 van de zekeringen stuurt sync en het oa het start systeem met communicatie naar de sleutels aan. Dit hielp helaas niet. Uit Mn hoofd was het zekering 31 of 32 zoiets.

Mijn hele accu voor een half uur losgekoppeld. Althans de plus. Dit hielp helaas ook niet.

Nu zit ik met een dilemma, is er een kabel los, is mijn scherm defect of kan het toch de aansturing via de sync module zijn. En is het wijsheid om een 2e hands los scherm aan te schaffen of kan ik beter een tomtop achtig systeem nemen. Een tesla style scherm gaat mij een brug te ver. Ik heb liever een oem look. Al gaat ombouw door mijzelf naar sync3 met een prijskaartje van circa 1800 euro me ook wat ver voor een radio.

Zijn er mensen die mee willen denken?

Groetjes
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Base Radio

Bericht door Eric »

Rij eens langs bij Jacques van VS Import, die bouwt regelmatig van die Chinese nep Tesla units in, dus die heeft wellicht nog wel zo'n overgebleven base systeem liggen.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Base Radio

Bericht door Eric »

En je zou ook nog bij Hennie Lek langs kunnen gaan. Die heeft een origineel diagnosesysteem van Ford en kan wellicht uitlezen of er iets in storing staat.
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Base Radio

Bericht door TTarmor »

Eric schreef: do 16 mei, 2019 19:56 Rij eens langs bij Jacques van VS Import, die bouwt regelmatig van die Chinese nep Tesla units in, dus die heeft wellicht nog wel zo'n overgebleven base systeem liggen.
Ik heb een bericht gestuurd naar VS import
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Base Radio

Bericht door TTarmor »

Eric schreef: vr 17 mei, 2019 09:48 En je zou ook nog bij Hennie Lek langs kunnen gaan. Die heeft een origineel diagnosesysteem van Ford en kan wellicht uitlezen of er iets in storing staat.
Hennie Lek vermoedt een defect in het scherm. Hij is op aan het zoeken of hij makkelijk aan een scherm kan komen en wat dat kost natuurlijk. Dankjewel voor de tips
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Base Radio

Bericht door TTarmor »

Goedenavond allemaal,

Zojuist mijn oude scherm vervangen door een nieuwe en het probleem is direct opgelost. Aangezien het een complete set was heb ik nu in ieder geval ook een reserve front met moederbord, cd speler en Sync unit.

Groetjes
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”